P123 ja
Hempukka :hug: :hug:
Kiva kuulla hyviäkin ultrakuulumisia! Itselläni jäi vieläkin neuvola-aika varaamatta, kun kävi sukulaisia kyläilemässä tänään, niin oli ajatukset ihan muualla.
Mulla on ollut aika oireeton päivä ja oon taas panikoinut, että onko kaikki kunnossa :/
No, ehkä ne oireet taas palaa jossain välissä, kun ne on muutenkin vaihdellut niin paljon.
Mikä tuo
veriseulonta juttu on? Meidän kunta ei ainakaan oo sellaista aiempien raskauksien aikana tarjonnutkaan. Enkä tiedä tarjoaako nytkään.
Ruokasuosituksia oon vähän tutkinut, mutta oon aiempien raskauksien aikana vähän maistellut sellaisiakin ruokia, jotka on olleet kiellettyjen listalla. Maksaa en syö muutenkaan, joten sitä en syö raskausaikanakaan. Mun mielestä se ei oo niin vaarallista, jos maistaa jotain sellaista mikä on "kielletty", kunhan nyt säännöllisesti ei ala sellaisia syömään.
iinaZ kyseli vauvan sukupuolitoiveita/aavistuksia. Mulle on ihan sama kumpi tulossa, ja ainakaan tässä vaiheessa ei oo mitään aavistustakaan kumpi tulee. Ennestään on jo tyttö ja poika, ja molemmissa tuntuu olevan omat hyvät ja huonot puolensa. Meillä on säästössä molempien lasten vanhoja tavaroita ja vaatteita, joten on käytettyä tavaraa hyvin valmiiksi olemassa sekä tytölle että pojalle.
Mä oon tässä miettinyt, että joko uskaltaisin paljastaa jouluaattona mun vanhemmille, että olisi kolmas lapsenlapsi tulossa.
Mulla on nyt parina iltana massu turvonnut aika suureksi, joten voi olla että ne huomaakin syömisen jälkeen illalla
Nyt mä lähden saunaan :wave:
RangaTanga rv 6+1 :heart: