Iltaa :wave:
Onpa tänne taas joulun pyhien aikana tullut tekstiä! Me ollaan kyläilty sukulaisilla ja meillä on käynyt myös porukkaa kylässä, joten ei ole ehtinyt täällä paljon käymään
Huono olo on vaivannut jonkin verran, mutta onneksi selvisin kaikista jouluruokailuista ihan hyvin. Mä jätin vielä raskausuutiset paljastamatta jouluna. Mullakin on sellainen tunne, että suku ei tule olemaan erityisen iloinen tästä kolmannesta vauvasta. Moni on "tehnyt selväksi", että kaksi lasta riittää, kun on jo tyttö ja poika. Tai sitten suositellaan pitkää taukoa ja iltatähteä yms.. Olisi mennyt joulun juhliminen pilalle, jos olis alannut murehtimaan sukulaisten ikäviä kommentointeja liian lyhyistä ikäeroista ja liian suuresta lapsimäärästä :headwall:
Mä oon ihan huoletta syönyt graavilohta ja muuta herkkua jouluna. Mä ajattelin, että jossain Aasiassa päin esimerkiksi nuo kypsentämättä syötävät meren elävät on ihan päivittäistäkin herkkua, niin kyllä siellä terveitä lapsia kuitenkin syntyy vaikka kuinka paljon
Esikoisen odotusaikana mä taisin kyllä olla tarkempi noiden ruokajuttujen suhteen.
Vatsassa on alannut olemaan iltaisin kamala turvotus, joten näyttää ihan kuin raskaus olisi paljon pidemmälläkin. Aamuisin vatsa on vielä ihan normaalin kokoinen. Mutta ei oo kyllä vielä ainakaan kukaan kommentoinut mitään turvonneesta vatsasta.
Halauksia ja voimia
Zebulle,
suzycolle ja
AnnaStiinalle. Ikävää kun näin paljon huonoja uutisia
Suzyco kirjoittikin aiemmin siitä omasta aavistuksesta, että kaikki ei ole kunnossa. Itselläni oli samanlainen aavistus siinä raskaudessa, joka mulla meni kesken. Se on varmaan joku äidin vaisto, joka aavistaa tilanteen. On edes vähän helpompi kestää pettymys, kun on osannut aavistaa sen etukäteen. Toivottavasti teillä kaikilla on parempi onni seuraavissa raskauksissa! Itselläni oli se yksi keskenmeno ja seuraava raskaus oli sitten ihan normaali, ja saatiin ihana poika :heart:
Kestovaipoista oli galluppia! Meillä ei niitä tulla käyttämään. Ihan tavis Liberoilla mennään. Meillä on asuntona kaksio ja täällä asustelee jo kaksi aikuista ja kaksi lasta, joten hyvä kun edes vaatepyykkiä mahtuu kuivaamaan, mihinkä vielä päivittäin mahtuis vaipatkin
Ja muutenkin kakkavaipat on sen verran ällöjä, että mä viskaan ne mielummin suoraan roskiin, kun alan pesemään niitä (varsinkin siinä vaiheessa kun ruokavaliossa on jo muutakin kun rintamaitoa) :x
Tervetuloa joukkoon taas kaikki uudet! Oli taas monta uutta plussaajaa!
Mä lähden tästä lasten kanssa saunomaan taas :wave:
RangaTanga rv 6+5 :heart: