Heipparallaa taas kaikille!
Täällä nautiskellaan ihanan keväisestä ilmasta, aurinko paistaa
Näin aluksi onnea kaikille hienoista neuvola- ja ultrakuulumisista!
Mulla huomenna neuvola taas pitkästä aikaa.. Saan viimein ne Kelan paprut. Pitääkin viedä sitten samantien ne paperit kelaan niin saa sen paketinkin sitten ajoissa (toivottavasti!)
Kotiintulovaatteita en oo vielä miettiny ees. Eihän sitä tiiä millaset ilmat on. Esikko synty Joulukuussa -07, joten se oli tavallaan "helppo" pukea.
Tyttö- ja poikamasuista, esikoisen aikaan masu kasvo eteen ja poika tuli. Nyt kyllä ihan selvästi erimallinen masu mitä esikosta oli ja saatiinkin tyttölupaus. Jotenki tuntuu et oon levenny..
Monet on myös sanoneet et pojasta masu kasvaa eteenpäin ja tytöstä sitte taas levenee.. Hankalasti selitetty mut antaapa olla.
Liitoskivuista täälläki kärsitään. Tuskaa yöllä vaihtaa asentoa! Ja alaselkäki on vihotellu mut nyt on jo monta päivää ollu parempana ettei oo juurikaan ollu kipee. *koputtaa puuta!*
Lantionpohjanlihaksia en oo muistanu taas vähään aikaan harjoitella. Esikoisen odotusaikaanki oli sellasia kausia et välillä muistin ja välillä taas en. Ja taas sen huomaa et tää "dementtia" pukkaa päälle.
Vauvan tarvikkeita on jo valmiiksi esikoiselta, joten hirveitä ei tarvii ostella. Ollaan kovasti pähkäilty että kun nuo meijän yhdistelmät alkaa oleen niin huonossa kunnossa (ostettiin esikoiselle käytettynä) et ostetaanko tuplat ja siihen sit kantokoppa/kantokassi vai ostetaanko sit yhdistelmät pelkästään mut lapsille tulee ikäeroa se 1v8kk nii toisaalta ne tuplat olis kyllä hyvät. Mut sitte taas kun esikoinen ei millään viihdy enää rattaissa mutenkaan niin ostetaanko sitte turhaan tuplat jos se ei suostu niissä olemaan. Vaikee on tilanne! :/ Muutenpa sitte onki melkeen kaikki valmiina. Tietty pullot ja tutit ja vaatteita pitää viel ostaa mut ei juurikaan mitään sen isompia.
Tyttönen Meillä sama tilanne. Mulla kortti ja ei omaa autoa. Esikoisen aikaan kun kotiin päästiin, mun isä haki meidät. Sille oli niin suuri "kunnia" saada hakea kun ensimmäinen lapsenlapsi oli syntyny.
Nyt varmaan sitten kans kysellään josko pappa hakisi meidät ja veisi kotiin
Sokerirasituksesta Mullakin sinne meno, huomenna varmaan neuvolassa selviää! Esikoisen aikaan kävin myös. Se litku ei ollu ollenkaan pahaa vaan jotain kolan makusta ja hyvin se mulla ainakin alas meni. Oli vaan niin tympee oottaa siellä kun aika kulu niin hitaasti. Sit kun se oli ohi niin hirveellä kiireellä kanttiiniin syömään jotain et jaksoi kotiin. Ja nälkä oli sillon tosi SUURI
Eiköhän tässä taas ollu ne enimmät porinat. Hyvää ja aurinkoista loppu päivää kaikille!
äiskä + pikkuinen 23+2