ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

heipsan pitkästä aikaa... *joku viihtynyt galluppeineen mitäs nyt osion puolella :whistle: *
eli kauhea vaunukuume, ensin piti hakea haaparannasta vaunut kun olivat parisataa halvemmat kuin täälä päin, no alkoi pännimään kun en saanut sieltä hoitolaukkua ja vaunuja piti odotella ja tilailla. no sitten aloin taas miettimään väriä ja mallia uudelleen... onneksi sitten soitin kemin lastentarvikkeeseen ja sielä tarjottiin vaunuja samaan hintaan kuin haaparannasta vain rahti 20e lisäks eli ei tarvi kotoa kauemmaksi lähteä. :D ja ihana palvelu oli puhelimessa. oli valmis kertomaan kaikki vaihtoehdot ja hinnat ja teki useamman tarjouksen paketeista. nyt vain päätän minkä otan ja vaunut olis ens viikolla täälä.
sitten pitäs vielä loihtia rahat |O :whistle: ja hankinnassa siis emmaljungan duo edget sport tai classic rungolla väri pro red ja lisukkeeks otin duopussin ja päivänvarjon. deluxe hoitolaukkua ei enään saa punaisena. harmi, pitää jostain katella kiva hoitolaukku.

olo on kohentunut huomattavasti, päänsärkyä ja närästystä lukuunottamatta.
en jaksanut kaikkia lukea tästä väliltä mutta pitää ottaa niskasta kiinni ja alkaa taas tääläkin viihtymään. B)
 
Jahas, meidän esikoisen yhdistelmät levisivät sitten tänään käsiin... Happy Baby-merkkiset. Tuntuu että noista hemmetin vaunuista on alusta asti ollut pelkkää harmia, ensi kerralla osaan kyllä onneksi katsoa noita pikkasen tarkemmalla silmällä... :kieh: Eihän tässä muuten mutta ollaan huomenna menossa sinne messuille ja meillä ei ole muita vaunuja! Eikä tähän hätään ketään keltä lainatakaan. Noh, kai tässä jotain keksii?

Äitiyspakkaus ei minussakaan herätä mitään tunteita kun edellinenkin on vielä suhteellisen tuore. Suosittelen kyllä ensikertalaisia sen ottamaan, onpahan ainakin sitten varavaatetta jos ei muuta ja siitä voi sitten aika lailla ammentaa että minkätyyppisestä pitää, ja mistä ei. Siis se vanuhaalariko tuosta puuttuu? Kun eikös tuo sininen (on se minun silmään perhana sininen :LOL: ) haalari ole nimenomaan se kevyttoppapuku?
En mie tiijä... :D

Sotkettiin tänään leikkipuistossa meidän Leevin äp-haalari ihan kunnolla, pieni meni ensimmäistä kertaa liukumäkeä ja voi sitä hymyilyä! Muun ajan istui pääasiassa maassa ja yritti syödä pikkukiviä :LOL:

Hei, ihanaa! Käytiin tosiaan katsomassa sitä asuntoa, ja se oli AIVAN loistava! Eli myö muutetaan sitten todennäköisesti tuossa toukokuussa sitten ihan Myyrmäen palvelujen äärelle, olen niin onnellinen! Kaikki on lähellä ja päästään helposti liikkumaan, ei tarvitse kuin avata ovi niin on ihmisiä ja elämää!

Eimulakaimuuta... vielä vilma , minulta meni kai jossain kohtaa jotain ohi, kun en tarkemmin tiedä mitä vaivoja sinulla on ollut (verivirtsaisuus, vatsakipuja?), mutta voimia niiden kanssa. Kesä on jo tulossa...! :hug:

Perjantai-illan jatkoja!

kielletty & pikkuinen 21+5
 
En tiedä menikö multa ihan ohi että oliko tästä jo puhe, mut iltalehdessä lukee tosta vanuhaalarin puuttumisesta, tai siis se jonka sen korvaa. "Uutta pakkauksessa on villasekoitteesta valmistettu potkuhaalari, joka korvaa kevyttoppapuvun. Neulehaalari on ulkoillessa lämmin, eikä se ole liian paksu." http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904039350533_uu.shtml
ja kuvista päätellen se olis tää: http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/NET/250309142429NU/$File/12880.32i.jpg?OpenElement

Mä tykkään paljon enemmän tosta vuoden 2008 äp:sta. Laitoin heti noi kelan paperit menee ku sain ne neuvolasta alkuviikolla. Saas nähdä kumpi tulee. *hope that 2008* :)

Meelaie & Papu 23+0
 
Vilmalle täältäkin kovasti jaksamisia :hug: Ikävää, että joudut kärvistelemään noitten kipujen kanssa. Onneksi tosiaan pikkuisella kaikki hyvin, sehän on pääasia.

Mandy81
Ihanan näkönen, voi kun itsekin jaksais neuloa. Ei tuossa varmaan sikäli kauheen iso työ oo, mutta mulle ainakin se alottaminen on aina vaikeinta :D

Niin ja tosiaan se on se vanupuku mikä pakkauksesta puuttuu, ei toppapuku :D
Ja niinkun meelaie sanoikin niin sen tilalle tullut tollanen villa/polyesterihaalari. Ihan nätiltä vaikuttaa, ja lämpöiseltä!

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

outiko 23+2
 
Minulle pakkaus ei ole mitenkään elämää tärkeämpi asia, joten kuosit ja värit eivät jaksaneet liiemmin kiinnostaa. :D Kunhan vauvalla on lämmin, on tärkeintä (no joo, vaikka aiemmin tietysti kerroin hyvästä tuuristani saada aitoja 70-luvun vauvanvaatteita). Sitäpaitsi jos nyt pakkauksen ulkonäköä kommentoin, kyllä ensiajatukseni oli "ihana"! En ymmärrä, miksi suuttua siitä, jos joku toppahaalari ei ole mieleisen värinen. Vauvamme käyttävät niitä vain pienen osan elämästään. Joka tapauksessa, meille pakkaus tulee tarpeeseen, koska olemme vähävaraisia. Ja itseasiassa olen onnellinen, että meillä on mahdollisuus saada sellaiset! Minä aion säästää lapsilleni omat pakkauksensa vaatteineen ja laatikkoineen, jotka saavat sitten, kun omia lapsia siunaantuu. =)

Ihana idea täällä oli muuten isyyspakkaus, jonka minäkin aion kyhätä kasaan. :wave: Kiitoksia vaan ideasta! =)

Nyt en keksi muuta kerrottavaa, ehkä huomenna sitten. Hyvää yötä taivaan tähtien myötä kaikille! =)

M & 21+4
 
Kielletty kiva että löytyi kämppä joka miellyttää. Toivottavasti pääsette pian muuttamaan!

Mandy ihanaa että jakset itse neuloa. Musta ei siihen ole. Mä olen aika kädetön käsitöissä. Mutta meidän äiti on kyllä kutonut jo alusta asti. Toi malli näytti kivalta. Vois vaikka vinkata sille! :)

Mun pomo kysyi multa pari päivää sitten että tuunko mä töihin heti äippäloman jälkeen. Mä olin ihan ihmeissäni ja sanoin etä empä ole miettinyt asiaa. Mistä mä voisin vielä tietää ja tällä hetkellä mielipide on että en todellakaan mene! Se vaan sanoi haluavansa mut nopeasti takaisin.

Siivousvimmasta sen verran että mä olen aika siivoushullu ollut aina mutta siitä tavasta pitäisi kyllä päästä eroon ettei tekisi itselleen turhia paineita. Varsinkin nyt kun aina ei jaksaisi ja sitten kun vauva on syntynyt.

Hauskaa lauantaita. Mä lähden kohta taas töihin!

Päksäkkä 21+4
 
Oon kyllä varmaan tosi onnellisessa asemassa, kun ei ole vielä supistellut kertaakaan (kaksosraskaus nyt rv 19+4, painoakin tullut vasta 3 kiloa), ei ole ollut mitään muitakaan kipuja vatsan seudulla ja vointi on mielettömän hyvä!! Jaksan edelleen käydä spinningissä ja body pumpissa aamuisin ennen töitä (käyn molemmissa kerran viikossa, kuten ennen raskauttakin). Eipä tällaisia voi oikein ennustaa etukäteen, on niin yksilöllistä miten massu kasvaa ja kroppa reagoi raskauteen. Voin nyt vaan toivoa, että tämä tila jatkuu mulla mahdollisimman pitkään! Ja vaikken ehdi jokaiselle "henk.koht." vastaamaan, toivon aina kaikille, joilla on ollut kivuliaita suppareita, liitoskipuja ja vakavammaltakin kuullostavia vaivoja, parempaa vointia jatkossa!! :hug:

Nyt on tuntunut molempien Lilliputtien liikkeet päivittäin! Rakenneultra oli keskiviikkona ja sekin auttoi tajuamaan, miltä tuntuu, kun toinen suoristelee kinttujaan ja potkii yksiönsä seinää (ja sen voimasta toinen Lilliputti-parka heiluu sitten omassaan)..

Nyt tämä lähtee ajelemaan Noormarkusta kohti Helsinkiä (250km..) vanhan ystävän luo ja huomenna sitten Lapsimessuille!! :wave:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!!



 
Huomenta!

Kiitos kaikille kun huomioitte :heart: Kylläpähän tämä aika sieltä ja syvältä on, mutta ainakin nyt on pakko elää päivä kerrallansa ja sopeutua siihen, että kipuja on ja tulee olemaan.

Mansikkatee, niinhän me sovittiin! Mikähän sateenjumala päätti taas toisin :LOL: Jos mä saisin sitten rauhallisen vauvan :D

Mandy, mä kudon tällähetkellä vauvalle peittoa. Tosi kauniille näyttää tuo takki jota teet, pitäisiköhän kokeillä itsekin :)

Lilliputit, sä olet kyllä loistavassa kunnossa! Mut eihän kaikkien raskaus ole samanlainen. Nauti vain täysin rinnoin olostasi, voihan se olla että kesällä sitten ison masun kanssa on tukalaa, tai ei välttämättä sittenkään :heart:

Meelaie, kiitos kun selvensit tuota pakkausta, mulla meni kanssa hetki pähkäillessä, että mikä tässä nyt korvaa vanupuvun :D Mut mitä mä olen katsonut niin edellisvuosien vanupukuja on kirpparilla ihan käyttämättömiä ollut vaikka millä mitalla myynnissä ja hinta on sen muutaman euron. Meillä taitaa itseasiassa olla jo muutama vanupuku varastoissa kun mummolan yläkerran silloin raivasin ja hamstrasin kaikki vauvanvaatteet :LOL:

Kielletty, toivottavasti pääsette muuttamaan uuteen kotiin :)

Päksäkkä, Ei sun mun mielestä tarvitse minkään lainkaan mukaan pystyä kertomaan pomollesi tässä vaiheessa milloin menet takaisin töihin. Katsele rauhassa mille tuntuu :)

Vaunuista, Monien mutkien kautta kävikin nyt niin, että joudutaan ostamaan uudet vaunut, eli vaunukaupoille siispä! Ei kyllä haittaa, isovanhemmat ovat luvanneet ostaa meille vaunut niin voi katsella mieluiset. Ei tosin kyllä ajateltu kalliita ostaa, vaan jotkut hyvät ja näppärät. Ajattelin kuitenkin edelleen vilkaista, löytisikö liikkeistä käytettyjäkin malleja hyvinä ja siisteinä.

Mukavaa lauantaita!

Vilma ja Elma 21+1
 
Ankeeta, kun ulkona on tuollanen ilma, missä se kevät viipyy :kieh:
Onneksi pääsiäiseksi on luvattu jopa 15 astetta lämmintä. Kyllä kelpais, kun lähdetään sillon sinne Tukholmaan ( ei malttais odottaa).

Ei huvita uloskaan mennä, kun lunta satelee, mutta pakko kai se on kohta käydä vähän raittiissa ilmassa. Mulle tulee aina kauhee päänsärky, jos oisin koko päivän sisällä.
Siivotakin pitäisi jaksaa, mutta saa nähdä mitä siitä tulee :d

outiko 23+4
 
Moi taas kaikille!!

Täällä on nyt pari päivää oltu nettipimennossa kun torstaina muutettiin, ja vaikka netti aukesi jo heti samana päivänä niin modeemin sain hankittua vasta tänään..

On kyllä ihanaa kun on päästy uuteen kotiin, ja suurin osa tavaroistakin on jo oikeilla paikoilla.
Ja tänään tuli tuo meidän koirakin kotiin kun oli muuton ajan evakossa mun isällä..

Niin ja torstaina tosiaan oli synttäritkin, eli mun iäksi voisi korjata 20.
Eilen sitten olin viettämässä syntymäpäiviä kylpylässä.
Oli kyllä ihanaa lillua siellä porealtaissa ja muissa ( kun en siis pystynyt tän halvauksen takia uimaan )
Ihmiset kyllä katsoivat todella pitkään kun kuljin siellä bikineissä tän mahani kanssa.
Mä kun näytän varmasti vielä nuoremmalta kun mikä olen varsinkin pituuteni takia..

Mutta jos taas laittaisi kuvaa..

kuva on otettu eilen ja viikkoja oli 21+2
 
Heippa

Heti enste Vilmalle, sun koettelemukset kuulostaa liki samoilta kun mun, mulla vaan toi oli alkuraskaudessa. Verta virtsassa, tutkimusten jälkeen epäillys virtsakivistä (joiden synty ilmiesestii raskaana lisääntyy) ja sain kans tota litalginia, buranaa ei alkuraskaudesta vielä annettu. Pari viikkoa kävin Tayssissa, kun kivut välillä paheni, mutta aina sama homma ja lisätutkimuksia ei voi raskaana tehä. Sellasen kk niitä oli enempi tai vähempi, mut sit helppas. Nyt ei oo enää ollut. Mulla kivut oli vain oikealla puolella, masussa, kyljessä ja säteili tonne persuksen päällekkin. Toivotaan, että sullakin menis ohi :hug: .

Ja OnSiisKevät...voi juku mikä eukko! Mutta jos ei muu auta, niin toi ehdotus videon katselusta oli mielestäni hyvä, jotenkin saisi muksut juhlahumuun mukaan. Voitte vaikka ottaa koko perhe kakunpolkaisukisan ;)

Nimistä tyttöä ei nyt olla yhtään mietittykkän, kun niin varhain saimme tietää, että poikaa ootetaan. Olen miettinyt nimeä Peetu. Mitä mieltä olette? Pelkään vähän, että on suloinen pikkupojalla, mutta kun en tunne yhtään aikuista Peetua, en osaa kuvitella sitä aikuiselle. Pitäisin myös Eemelistä, mutta mies tyrmäsi sen. Sanoi, että meillä jo on yksi vaahteramäen eemeli, vaikka nimi ei olekkaan eemeli :) Lisäksi Väinö olisi suloinen.

Sitten omaan napaan...Meikä on ollut kovassa kuumeessa loppuviikon ja kun perj. kävin lääkärissä hän passitti minut taas äippäpolille. En ole tuntenut liikkeitä kipeenä ollessani ja lääkäri meinasi että on hyvä käydä katsomassa vauvan vointi. Vauva voi ultrassa hyvin ja vastasi viikkoja. Tulehdusarvot oli mulla koholla ja mut passitettiinkin vuodelepoon maanantihin asti ja sit kontrolloidaan. Nyt kun kuume on vähän paremmissa lukemissa, niin tänään on taas tuntunut pikkusen temmeltäminen. :) En itse edes ollut huolissani, mutta hyvä tietysti, että katsottiin tilanne vauvan kannalta.

Nyt kahvin keittoon, mitään ei vaan maista :)

Permis ja Veikko (tämä tulee toiseksi nimeksi) 20+5
 
Niin noista nimistä piti laittaa..
Meillä ei kauheasti ole nimiä edes mietitty, heti silloin kun oli ultrassa käyty niin vähän koitettiin nimeä keksiä, mutta eihän siitä oikein mitään tullut.
Eilen sitten siellä kylpylässä aletiin kaverin kanssa miettiä ja muutama ihan hyvä idea tulikin.
Kenellekään muulle en ole kertonut että tyttö on tulossa niin en kauheasti ole muilta viitsinyt ehdotuksia kysyäkään.
Tiedän nimittäin että monet ajattelevat että meille tulee poika kun olen kuulemma sen tyylinen että sovin paremmin pojan äidiksi.
Itse pidin nimistä Jasmin ja Sonja, enemmän kuitenkin ehkä tosta Jasminista.
Pojan nimiä en ole edes miettinyt, mutta ajattelin että jos pitäisi hätäkaste antaa ja tulisikin poika niin se vaan sitten nopeasti päätettäisi siinä.
Meillä kun mieskin on niin innoissaan pienestä tytöstä ettei edes ajatella vauvaa muuna kuin tyttönä.
Mutta eihän se poika tietenkään mikään pettymys olisi, mutta tyttöön nyt ollaan jo asennoiduttu kun ultrassa kuultiin että ei se nyt pojalta näyttänyt.
 
Kidutan itteäni täällä kuuntelemalla kaikkia herkkiä lastenlauluja. Lainasin kirjastosta levyllisen, jotta voin vauvalle soitella niitä. Esim Mikko Alatalon Suojelusenkeli sai mut itkemään ihan kauheesti. Ja päätin että tuon kappaleen haluan ehdottomasti että joku sukulainen laulaa lapsen ristiäisissä tuon.

 
Outiko meillä mun pikkusiskot laulo ton suojelusenkelin esikoisen ristiäisissä ja kaikki itki :) Myös pappi. Isännän veljet meni eteiseen röhisteleen kurkkujaan, kun kaikki oli niin liikuttuneita. Ite itkin koko toimituksen ajan. Meillä oli tuttu pappi, urheilun parista ja hän puhui niin koskettavasti meistä vanhempina ja isovanhemmista ja kummeista, jotka myös tunsi. Pojan kummi ei tietty pystynyt pyyhkiin silmiään ja kastemakkokin oli ripsarissa. Ei oltu varauduttu tälläseen tunnemyrskyyn. :) :) Tossa kohdassa, kun sanotaan, että vaikka isi kuinka puhaltas romahdin täysin...Olipa kaikille ikimuistoiset ristiäiset.
 
permis Voih, oli varmasti koskettavaa . Tuossa on niin liikuttavat sanat että itku tulee jo vähemmästäkin. Itse en kyllä sitä pystyis itkultani laulamaan siellä, mut toivotaan että joku sukulaisista suostuu.

 
outiko Kirjoittelin viime sunnuntaina tänne listalle näin: " Minä olen myös nykyään ihan toivoton. Itken niiiiin herkästi. Eilen aloin miettimään, että mitäs laulua sitä vois sitten vauvelin ristiäisissä laulaa. Ja löysinkin Youtubesta Mikko Alatalon laulaman Suojelusenkeli-kappaleen. Käykääpäs kuuntelemassa. Vollotin silmät päästäni. Meni ihan jotenkin hysteeriseksi itkuksi. Sanoin miehelle, että kaunis kappale, mutta parempi, että valitaan joku ruma laulu, ettei ala noin julmetusti itkettämään. Huh! " :) Ymmärrän mistä puhut.
 
Mä tuun varmaan rääkymään koko ristiäisten ajan kun nytkin on itku niin tolkuttoman herkässä. Oletteko nähneet sen Sos-lapsikylän mainoksen, missä se pikkutyttö laulaa Sinistä unta? Arvatkaa hävettikö osastolla kun se mainos tuli ja huonekaverina oli sellainen aika karski eukko ja minä vaan vetistelin :snotty:

Ja nyt vasta ymmärrän herkistellä sitäkin, että vauvalla oli rakenneultrassa kädet leuan alla samalla tavalla kuin mullakin aina nukkuessa. Saatiin siitä vielä kuvakin napattua ja itkua tulee kuin polkkaa :D :ashamed:

Permis, kiitos kun kerroit omasta kokemuksestasi! On helpottava kuulla, että muillakin on ollut samanlaista ja että tää voi mennä ohikin. Mulla kipu on vasemmassa kyljessä ja sieltä se tiivistymä löytyikin. Toivottavasti sinäkin paranet pian :heart:

Onnittelut Kikalle synttäreiden johdosta! Ihana masu sinulla :heart: Toivottavasti sullakin tuo halvaus hellittäisi :hug:
 
Mä kuuntelin jo kuumeiluaika Pmmp:n Puuheppa levyltä Hyvin hiljaa kappaletta, samoin Ihmettä ja kummaa. Nyt kun sitten olen raskaana niin ei tarvii kuin alkusäkeet kuulua niin kohtaus on taattu. Samoin se Pieni tytön tylleröinen saa padot aukeamaan, mulle soitettiin sitä pienenä :heart: Ollaan mietitty, että kun kerran pidetään ne häät kastajaisten yhteydessä niin Kaksipäisen kotkan varjossa elokuvassa oli Anneli Saariston laulamana Ruskan värit laulu. Tilaisuus on lokakuussa ja sanat osuisi just nappiin muutenkin.

Ja taas itkettää :snotty:
 
no niin nyt on sitten tähän taloon vaunut tilattu ja innolla oottelen vaunuja saapuvaksi alkuviikosta heti! :saint: :saint: :saint:
SUOSITTELEN lämpimästi KEMIN LASTENTARVIKETTA aivan ihana palvelu (myyjä Päivi H.) sain emmaljungan edget sport rungolla -09 värillä pilkkahintaan! mukaan otin sitten samaa väriä duopussin sekä päivänvarjon! kaikki yhteensä 690e ja toimitus matkahuollon kautta miltei kotiovelle 20e :D :D olen enemmän kuin tyytyväinen nyt vain metsästän sitä hoitolaukkua ruotsia myöten!

löytöjä: no noi vaunujen lopullinen hinta oli löytö, mutta kävin tänään jyskissä, sain sen pinnasängyn katoksen tangon 5e. :D
pojalle kontion kumisaappaat cittarista 25.30e oli kaikki kumpparit -30% ja kovaan käyttöön pääsi heti!
 
Mandy81 Kappas, enpäs ollut huomannutkaan. Eli en oo ainoa vetistelijä ;)
Mutta jotenkin kaikki tollaset kappaleet vaan koskettaa niin paljon eritavalla kun ennen.
Vaikka toki aina ihania kappaleita ovatki olleet.

pekunalle Hyviä löytöjä olet tehnyt :) Meidänki pitäs ens viikolla saada pinnasänky meille. Oliskohan täälläkin Jyskissä noita tankoja noin edullisesti..pitäs melkeen käydä kattomassa.

Outiko 23+4
 
Lapsimessuilla käytiin tänään, mies lähti ihan mielellään mukaan, mikä oli tosi kiva juttu. Kaikenlaista mielenkiintoista oli nähtävillä ja näytteitä sekä esitteitä tuli kerättyä kassillinen myös kotiin tutustuttavaksi. Onneksi mentiin heti klo 9, niin oli ihanan väljää, puoliltapäivin alkoikin olla melkoinen ryysis.

Äitiyspakkaushan on jopa kuumentanut tunteita, mikä tuntuu tälläisestä ikäloppu äidistä hämmentävältä. Itse on lähinnä vain aivan mielettömän kiitollinen siitä, että asuu tälläisessä hyvinvointivaltiossa, jossa lapsiperheitä näin upealla tavalla tuetaan. Tosin olen kyllä perusluonteeltani positiivinen, joten ei tullut mieleenkään valittaa kuoseista, väreistä tms ihmettelin vain, miten paljon hyödyllistä tarviketta pakettiin on saatu mahtumaan. Mutta meitähän on joka junaan ja joillekin tietysti nämä tälläiset ulkonäköasiat ovat tärkeämpiä kuin toisille, ymmärrän kyllä hyvin enkä halua sen enempää tässä nyt moralisoida ;)

Meillä alkoi talviloma ja huomenna pakataan kissat sekä kimpsut ja kampsut autoon ja ajellaan täältä Ruuhka-Suomesta kohti Pohjois-Karjalan rauhaa mökille. Ihanaa. Mukana on oloasua, villasukkia ja hyvää lukemista. Täydellinen loma siis tiedossa.

Rentouttavaa viikonvaihteen jatkoa kaikille toivotellen

Tikru + pikkutikru 22+3
 
Lapsimessut nähty, aika paljon kaoottisempaa kuin viime vuonna, kun oltiin vain minä ja masu, nyt messissä myös mies, erittäin seisomis/konttausintoinen pikku-Leevi (10kk tänään!) ja rikkimenneet vaunut, sekä tuhottomasti ihmisiä. Noh, tulipahan käytyä, ihan kivaa vaihtelua... :LOL:

Kokeilkaapa muuten sellaista biisiä kuin "Lainaa vain", pyöri Soneran mainoksessa esikoisen syntymän aikoihin, itselleni ei tarvita kuin ajatus siitä ja hanat aukeaa :LOL:
Tässä vähän esimakua...


Toiveesi kannat maailmaan, ne murtuu kun törmäät ihmisiin.
Nuo muistoissaan kulkee ja tekee ahtaaksi maan.
Ei lapsuuttaan voi elää uudestaan

Mä muistan, kun synnyit, tulit ja huusit niin.
Huudat vielä uudestaan öihin pimeisiin.
Mä toivon, että pärjäät yli yön huomiseen.
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetken vain.

Lainaa vain, lainaa vain
Oi pienokainen, oot lainaa mulle hetken vain...


No niin, nyt pitää yrittää ryhdistäytyä, miehen serkku yökylässä... :snotty:

kielletty & pikkuinen & ihana Leevivauva 10kk
 
Huomenta kaikille !!

Aivan kauhea ilma tuolla ulkona.
Juuri nyt ei sada, mutta taivasta ei kyllä näy yhtään tuolta pilvien takaa.
No, jospa se ilmakin siitä vielä kirkastuisi.

Meillä taas mies meni 8 töihin ( tai työaika alkoi klo 8, mutta tuskin on vielä päässyt perille ).
Näin sunnuntaisin kun ei bussejakaan aamusta kauheasti kulje niin luultavasti on vielä matkalla..
Huonompi juttu vaan noin hoitoalalla kun on yksin aamuvuorossa ja siellä varmaan talon asukkaan jo odottelevat aamulääkkeitään että lähtee päivä käyntiin.
Niin siis mies on sellaisessa "asuntolassa" töissä missä asuu entisiä vankeja jotka ovat juoneet, tai muuten käyttäneet niin paljon erinäköisiä aineita että ei pää kestä, eikä päivä lähde käyntiin ilman pillereitä.

Tänne ei kyllä kuulu mitään ihmeellistä, samaa rataa vaan mennään.
Meidän neiti taas eilen potki ihan kauheasti senkin edestä kun nyt oli pari viime päivää aika rauhallista ja aloin jo miettimään että onkohan siellä kaikki hyvin.
Ja sen olen huomannut että jos syön jotain vähänkin mausteisempaa niin heti alkaa kauheat pippalot, ja sama juttu on monesti suklaan kanssa.

Mutta joo kai sitä täytyy yrittää vääntäytyä tuon koiran kanssa ulos ettei se ihan masennu.
 

Yhteistyössä