ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

Neuvolasta soitettiin tänään ja mulle tosiaan määrättiin antibiootit virtsatietulehdukseen, joka aiheutti sen bakteerikasvun. Huomenna käyn hakemassa reseptin viikon kestävään kuuriin. Kiva saada lääkitys, vaikka ottaakin päähän, kun tämänkin olis ehkä voinut välttää sillä, jos mulle ois ajoissa tehty toi pissakoe.

Onnea vilmav synttäreiden johdosta :flower:

Outiko 26+0 Poks
 
vilma Onnittelut täältäkin! :flower:

outiko Toivottavasti antibiootit helpottaa sun oloa pian :hug: Ikävä tulehdus tuo, mulle tuli se pari kertaa esikoisen synnytyksen jälkeen.

OnSiisKevät Kiva kuulla kokemuksia Portugalista =) Mun täytyy vielä surffailla netissäkin, niin löytyy mielenkiintoisia käyntikohteita lisää. Pari viikkoa vielä täytyy odotella, mutta kai tämä aika tästä nopeaa menee, kuten aina.

Mä tästä lähden pariksi päiväksi lasten kanssa mun vanhempien luo. Mies lähti tänä aamuna työmatkalle. Onneksi ei mun tarvi sitten olla ihan yksin koko aikaa, kun äiti tarjosi hoitoapua. Raskaana ollessa lasten nostelu ja jatkuva hoitaminen käy niin paljon enemmän voimille, kun tavallisesti.

Hyviä vointeja kaikille :wave:

RangaTanga 23+3 :heart:
 
Synttärionnittelut vilmalle :flower:

Mie sain ilmoitettua meidät Kättärin Haikaranpesään äsken. Olipa ihanan hyvää palvelua luurin toisessa päässä :) Nyt kun vain kaikki menee hyvin ja päästään sinne Haikaranpesään synnyttämään. Tosin eipä se varmaan kauhea pettymys ole, vaikka joutuisimmekin ihan tavalliselle synnäriosastolle. Niihin valmennuksiin haluaisin kuitenkin. Haikaranpesä järjestää kaksi kolmen tunnin valmennusta heinäkuussa.

Meillä on neuvolapalvelut nyt kolmen kunnan yhdessä järjestämää ja järjestelmä on työntekijöille niin uusi, että tuntuu hiukan tökkivän juuri tuo valmennusasia. Mutta ihan oman neuvolan puolesta on siis yksi perhe/synnytysvalmennus ja sen lisäksi naapurikunnassa mm. suuhygienistin ja psykologin luennot. Fysioterapeutin luento ei oikein osu kohdalle, kun seuraava on kesäkuussa, mutta suositus fyssarin luentoon on, että olis 15-20 vk raskaana. Onneksi ystäväni on fysioterapeutti ja hän on valistanut liitoskivuista ja antanut jumppaohjeita.

Täällä on puhuttu ja haaveiltu ainakin matkustamisesta. Meillä oli alunperin tarkoitus lähteä lomalle italiaan heinäkuussa, mutta iloinen perhetapahtuma siirtää sitä nyt sitten vuodella eteenpäin. Meillä mies ei töiden takia voi oikein kevät-kesäaikana matkustaa, yleensä heinäkuussa pitää viikon lomaa ja loput lomat lomaillaan sitten loka-marraskuussa tai talvella. Parina syksynä ollaan oltu viikko jossakin ulkomaan lomalla. Onneksi asutaan maalla ja kesämökille on vain 30 km, joten viikonloppusin tai iltaisin voidaan nauttia "lomatunnelmasta". Tulevana viikonloppuna juhlistetaan hääpäivää hotelliyön ja hyvän ruuan merkeissä, joten tollaiset pienet visiitit lähiseudulle ovat meidän matkalua nyt toistaiseksi. Mun äiti totesi yks päivä, että sitten kun lapsi syntyy, niin sen kun reissaatte miehen kanssa, sillä hän ja isäni ovat enemmän kuin onnellisia, jos saavat lapsenlapsen vastuulleen matkan ajaksi... mutta eihän sitä varmaan sitten halua ainakaan vuorokautta pidempään olla pirpanasta erossa sen vauva/taaperoiän aikaan.

Veronpalautuksista. Mä sain mätkyjä ja mies palautuksia, mutta mun mätkyt on kyllä suuremmat, joten miinukselle menee meidän talous siinä suhteessa. Viime vuonna saatiin molemmat palautuksia, minä melkein kolme tonnia, ja ne rahat on käytetty hyvin tähän meidän vauvaan. Rahoilla maksettiin meidän lapsettomuushoidot. Niiden rahojen sijoitus on kyllä osunut nappiin ja tuotto on parempi kuin mitä pankit voisi koskaan tarjota ;)

Hyviä vointeja kaikille!

Vuokko 21+2
 
Huh huh nyt on taas siivottu.
Selkä taas sanoo ihan juuri sopimuksensa irti, joten loppu päivä menee varmaan tietokoneella, ja sitten sohvalla maaten.
Muutenkin on tuo selkä nyt kipuillut tosi pahasti, ja tiesin kyllä ettei ole tämä siivoaminen mitenkään hyvä idea, mutta lupasin jo viime viikolla miehelle että siivoan nyt alku viikosta..
Jos vielä saisi nuo matot laitettua takaisin lattialle ja sitten luovuttaisi.
 
Tänään pitäisi tulla postissa viimeinen vauvavakuutustarjous. Hieman hilkulle menee, kun vakuutus pitäisi olla otettuna ens kuun 12. pvä mennessä. Mut kyl me vielä ehditään. Onpahan sitten kaikki vertailtu.

Mä oon kyllä tosi onnellinen, et oon ainakin toistaiseksi säästynyt suuremmilta vaivoilta. Tänään oon käyny jo uimassa kilometrin ja illalla menen vielä mammajoogaan. Tulee kyllä hyvä olo, kun pystyy näinkin hyvin vielä liikkumaan. Se stoppihan saattaa tulla ihan milloin vain, joten nyt on nautittava =)

Vilma onnea synttäreiden johdosta!


Möhkis ja Leppis 24+0 POKS!
 
Onnea Vilmalle!!! :flower:

Ja onnea myös Auroralle uudesta asunnosta! :)

Mulla nousi yöllä kuume ja nyt lepään kotona. Voi kun vaan paranisin lauantaihin mennessä, kun on se Kreetalle lähtö... Koneessa varmaan tosi kivaa tukkoisena. Pakko ottaa nasolinia tai vastaavaa mukaan, vaikka sitä ei kait suositella raskaana oleville. Korvat huutaa hoosiannaa, jos nenäkin on tukossa. Jepujee, panadolia oon nyt ottanut yöllä ja aamulla. Jospa vaikka olo helpottuis.

Mulla ainoa raskausvaiva on alaselän kipeytyminen. Tai väsyminen. Väsyy liiasta rehimisestä niin, että painoa ei voi siirtää vasemmalle jalalle. Saattaa tietty olla joku hermo juttukin. Tukivyö ollut nyt todella aktiivisessa käytössä ja tuntuu, että on helpottanut.

Kiva kuulla Mandy, että sokerirasitustestin arvot oli ok. :)

Luminella ja matkustaja 24+4
 
Aurinkoista keskiviikkoa

Onnea Vilma :flower: :flower:

Lääkärissä käyty ja olisin saanut saikun jo äippälomaan asti, mutta meinasin itse, että haluan vielä yrittää ja niin kirjoitettiin 17.5 asti. Kyllähän tässäkin tuli yli kolmen viikon loma. Apua, miten saan ajan kuluun?? No tärkeintä on pikkumies masussa.

Näinkin viime yönä unen vauvasta ja jotenkin tänään on tuntunut masuasukki vieläkin tutummalta :) Joskin kovasti muistutti veljeänsä.

Neuvolassa luin kaksplussasta jutun tytöstä, joka oli syntynyt alle 500g ja nyt kaikki hyvin. Uskomattomia tarinoita ja uskomatonta tekniikkaa kyllä tänä päivänä. Ite laskeskelenkin, etä kun nut ainakin lähelle 30 viikkoa päästään, niin voi vähän huokaista. Osahan täällä ja alotteleekin 27 viikkoa, vautsi se on jo paljon. onnea poksumisesta Outiko.

Jospa lähtis kahvin keittoon ja taitaa kaapissa olla suklaapatukka, jonka korkkaan :) .

Permis ja Veikko 23+2
 
Luminella mielestäni nasolinissa ei ollut mitään mainintaa että olis haittaa raskaus ajan käytöllä. Käytin nimittäin kerran alkuraskaudesta ja luin selosteen ensin. Muistaakseni siinä luki jotain, että ei ole havaittu olevan haittaa tai jotain vastaavaa.

jenzka 22+0
 
permis:
Ite laskeskelenkin, etä kun nut ainakin lähelle 30 viikkoa päästään, niin voi vähän huokaista. Osahan täällä ja alotteleekin 27 viikkoa, vautsi se on jo paljon. onnea poksumisesta Outiko.
Joo, on se kyllä hienoa kun viikot kuluu nopeasti. Aina kun yks viikko täyttyy niin aina saa ns. huokaista helpotuksesta. Näillä viikoilla jos pikkunen syntyis niin ois jo jonkunlaiset mahikset selvitä. Ei vielä tosin kovin hyvät. Mutta sitten kun täyttyy viikot 30=> niin voi jo olla suht rauhallisin mielin.

Outiko 26+0
 
Onnea Vilmalle! :flower:

Onnea myös Auroralle asunnosta :)

Veroista.. Saan itse palautuksia n. 100?, mutta miehelle tuli mätkyjä 150?, että se siitä. No eipä tuo onneksi ihan liikaa ole.

Sokerirasituksesta, nyt on sitten selvitty siitäkin. Ihanaa, että se on ohi. Ensimmäiset kaksi pistosta meni ihan ookoo. Vaikka vähän jännitti, mutta emlat auttoivat siihen pieneen kipuun, jota se vähän muka tuottaa.. :D Lääkärikin oli mukava ja ymmärsi neulakammoni ja otti sen tosissaan. Sokerilitkukaan ei ollut kamalaa, luulin että se olisi paljon hirveämpää, mitä täälläkin lukenut. Se meni ihan kertaheitolla alas.. :p mutta tosissaan kolmas pisto ei sujunut ihan ongelmitta. Ei löytynyt eka suonta vasemmasta, eikä oikeasta. Sitten kutsuttiin jo uusi lääkäri rauhoittelemaan. Mutta onneksi se sitten löytyi, eikä mennyt kuin 5 minuuttia yli sen ajan, mitä olisi pitänyt ottaaa.. Huhhuh.. Toivottavasti ei enää näitä.. Huomenna kai tulokset, kun on neuvola. Alku arvo, minkä ne tekivät pikamittauksella ensimmäisestä verikokeesta oli 4,5 eli normaali...

Sain tänään maksulapun syntymättömän lapsen vakuutuksesta.. Pitääpä sekin sitten hoitaa kohta kuntoon. Ai ai, rahan menoa ei voi estää :D

Zinnie 25+5
 
Mulla on ihan ärttyisä olo,... Tänään oli lääkäri ja se sanoi et mulla on hiivatulehdus ja vielä se et se on jo aika pitkällä.. agrrrrrrrrr.. Aina ku kävin neuvolassa sanoin siitä et mulla on alapäässä kauhee kutinaa.. NO EI SE SIIHEN IKINÄ MITÄÄN SANONNU!!! grrrr
Sori piti purkautua.
Muuten kaikki ihanasti.. ja sydän saatiin hienosti heti kuulumaan.
Saatiin myös vielä yks ultra-ääni käynti,katsotaan onko pikkuinen pää alaspäin, ku se ei oikein saanut tuntumaan. Jospa sillä käynillä saadaan tietää pikkuisen sukupuolen.. ))

Anna ja masukki 26+5
 
Taas neuvolassa käyty. Hb olikin tänään 132, terkka epäili että koneessa on ollu joku vika kun viimeks viikko sitten hb oli 106... veren värin vuoksi usko että tää on oikee tulos tänään. Kelan laput sain ja keskusteltiin bcg-rokotteen laitosta. Itse olen sen kannalla ammattini vuoksi. Ja se kai vauvalle myös sitten laitetaan. Poika oli kovasti liikkeessä ja terkkari naurokin ettei meinaa millään kuulla mitään ääniä ku poika vaan menee. :)

Niin ja liikkeet voimistuu, tuntuu jo päivisinkin töissä mahan päältäkin.

Ens kuussa on sitte viimiset valmennukset. Niihin ollaan menossa.

Perjantaina uusintaultra sen mahalaukun vuoksi.

Tsemiä kaikille. Ja vilmalle onnittelut!


Aniit ja Taneli 22+5 =)
 
Hei kaikille! Ja mukavia ultrakuulumisia yms.sokerirasituskuulumisia. :D Ja asuntokuulumisia ja ja ja mitä kaikkea tänne oli tullut..

Onneksi ei tarvinnut sokerirasitukseen, vaikka painoindeksi oli 25. :) En usko kuitenkaan, että mitään on, kun ihan hyvin oon voinu.

ONNEA VILMA! :flower:

Anna333, jos hiiva on jo pitkällä, pitääkö sitten käyttää enemmän niitä "suppoja"tms.? Epäilen, että on hiivaa, mutta kätilö viimeksi sanoi, että katsotaan seuraavassa neuvolassa sitten. Taidanpa vaatia samalla sen virtsatietulehdus-testin. Piste.

Veroista sain noin 250e takaisin (aina parempi kuin miinusta!!! :) ) ja miehellä yritys, joten ne miehen tulot/mätkyt menee vähän erilailla. Viime vuonna tuli meille yhteensä noin 3-4000e mätkyjä, joten toivottavasti tänä vuonna paremmin.

Zinnie paljonko teillä oli se vakuutus? Odottelen itse tapiolasta vielä laskua (muistaakseni noin 320e miinus varausmaksu), mutta tarjous sieltä ainakin on tullut, ja omat tiedot on laitettu menemään takaisinpäin.. Mutta siis ns.hyväksyvää vastausta ei ole tullut, joten pitääköhän tässä pian jo sinne soittaa.

Ja mahdollisista vesivahingoista, jos jollekin muulle tulee. Tapiolasta sanottiin, että jos ei ole kosteusvauriota, he eivät korvaa mitään. "Onneksi" oli lattialevyt kostuneet vähän ja levyjen alla olevat "täytteet" (raskaus saa unohtamaan kaikkien asioiden nimet). Ja puu-koolaukset saattavat olla märkiä. Mutta jos tulee vesivahinko, niin melkeinpä sen kannattaa antaa olla niin kauan, että joku tulee katsomaan sitä, eikä tehdä niinkuin me, että tietenkin revittiin keittiöstä lattiaa pois, ettei vesi leviäisi liian pitkälle. Eli hyvä työ tehtiin vakuutusyhtiölle, olisi pitänyt vain antaa veden juosta pari päivää. Murr.. :kieh:

Back to work..

Vaavitar + tintta
 
Heips!

Hengissä ollaan vaikka aika hiljaisena. Kiire töissä kostautuu iltaisin. Olen todella väsynyt ja päiväunet venyvät useiksi tunneiksi. Sit pari tuntia hereillä ja yöunille. Onneksi enää kuusi työpäivää ja alkaa kauan odotettu kesäloma.

Vilmav2: Suuret syntymäpäiväonnittelut sinulle! :flower:

Yritän hiukan viel lueskella mistä kaikesta on keskustella ja sit kommentoida joku hetki.

Ouska ja Väinö RV 24+0 POKS!!
 
Heipparallaa!

Meillä on kuopus ollut koko viikon kipeänä ja kyllä on muuten raskasta tää sairaan lapsen kanssa kotona olo: Oikein minnekään ei voi mennä ja tekee pahaa kun pikkuisella on vaikea olla. Kuumetta, yskää, silmätulehdus ja tänään alkoi vielä korva vuotamaan (korvat on putkitettu tammikuussa), meinaa alkaa usko loppua tähän touhuun. Huomenna pääsen illaksi töihin... Siellä on ainakin se vartin tauko ihan vaan itselle :D

Onnea Vilmav2:lle synttäreiden johdosta ja kaikille muillekin uusista asunnoista yms :flower:

Omaa napaa: Vauva myllertää tosi paljon ja liikkeet on näkynyt ja tuntunut mahan päälläkin jo ainakin pari viikkoa. Olo on aika pirteä, hb oli noussut hyvin kun olen nyt helmikuusta asti syönyt rautaa 2 tablettia päivässä.
Kamala himo kaikkeen makeaan, olen nyt pari viimeistä kauppareissua pystynyt olemaan tiukkana ja ostamatta karkkia... Mutta sitten hipsinyt syömään kaakaojauhetta nannanhimoissani :D Äsken söin omenoita, ihan hyviä mutta ei ne mun karkinhimoa minnekään vieneet.

Sokerirasitukseen olen menossa kahden viikon päästä, kolmesti ennenkin olen käynyt (siis aikaisemmissa raskauksissa) ja arvot on aina olleet hyvät, toivottavasti tälläkin kertaa.

Veronpalautusta tulee reilu 1500e, jee! Ollaan lähdössä matkalle joulun alla koko perhe niin kivasti tuli käyttörahaa. Tosin miehen laput eivät ole vielä tulleet että saa nähdä miten käy... Eipä kai mitään ihan järkyttäviä mätkyjä ainakaan pitäisi olla tulossa.

kiana 23+5
 
Heissan!

Purkaannun myöskin.. Sain äsken hillittömän hepulin, ihan vaan kun avasin kissanruokatölkin.. tai yritin avata, mutta vedinkin sillä avaajalla sormeeni ja se koko ajan lipsui. Paiskasin tölkin pöytään ja lähdin menemään ja alkoi itkettämään.. Huusin miehelle "ruoki sä kissat". Tulin koneelle, ja nyt on rauhallisempi mieli.. Ihme tulistumisia.. pikkuinenki alko samantien potkimaan :D Satunnaisia "raivareita" saan miehelle, mutta en yleensä tulistu näin paljon.. ei kivaa.. Ja lähinnä ne raivarit on vaan pientä äänen korottamista, kun kummatkin toimii ihan erilain jossain tilanteissa.. Se on vaan niin vaikeaa välillä hyväksyä toisen lähestymistapa tiettyihin asioihin. (näistä juuri puhuttiin sosionominluennoillakin, että pitäisi hyväksyä ja olla odottamatta toiselta tiettyjä asioita, sillä hän ei koe kaikkea samalla tapaa tärkeäksi.. kunpa muistaisi sen ihan arkielämässäkin :/)

Vaavitar, meillä on vakuutus Pohjolasta, ja tämä syntymättömän lapsen vakuutus tulee maksamaan 271?.. Keskitimme kaikki tuonne ja ilmoitin kaikki mahdolliset ikävähennykset mitkä voisi saada.. jotain nuorisovakuutuksia, josta lähtee 25% pois? vai oliko peräti enemmän.. Tietysti minun nimellä, kun mies täyttää paljoltikin aikasemmin 28v. Tämä nyt ei ollut kauhean olennaista.. Mutta siis meilläkin kesti aika kauan tuo päätös. Muutamia viikkoja? Ja samassa tuli myös sitten laskukin :)
 
Laitan taas uuden masukuvan kun poksahti nuo viikot. Kokeilin huomista mammojen vesijumppaa varten bikineitä (eli älkää kauhistuko vaikka vähän paljasta pintaa)
Näytän lähinnä rantautuneelta valaalta :D

URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=4077771.jpg]
[/URL]

outiko 26+0
 
Aa, outiko, siä näytät tosi söpöltä mahoinesi bikineissä :) Miä näytin jotenkin ihan hölmöltä ja tuntu koko ajan että karvat suunnilleen vilkkuu kun maha rullaa alaosan niin alas :LOL: Joten oon suosiolla käyttänyt mammauikkaria sen minkä oon käyttänyt.

Täällä muuten vaan mennään tasaisesti...
Liikunnasta... Käytiin miehen kanssa alkuviikosta metsässä kävelemässä, ihan kömpelö olo, kalliolle kapuaminen ei ois onnistunut, mäessäkin jo tekemistä.
Yks päivä käytiin pyörälenkillä ja ylämäessä mies työnsi miua samalla kun ite polki :p Ja miä kuitenkin oon olevinani urheilullinen!
Tänään sitten alkoi tympiä ja menin salille, juoksin jopa juoksumatolla 20 minuuttia, meni yllättävän kevyesti! Ihme ettei se kunto niin vaan häviäkään. Sitten vetelin crosstrainerilla ja se tuntu pomputtavan mahaa enemmän kuin juoksu, vaikka ei uskois.

OnSiisKevät ja beibe 24+3
 
Huomenta taas!

Tänään olisi sitten neuvolassa lääkärintarkastus.
En tiedä että onko tämäkin nyt joku ylimääräinen tämän halvauksen takia, mutta jokatapauksessa..
Toivon kyllä että olisi ihan normaali tarkastus kun en ole koskaan mitenkään nauttinut noista gynetutkimuksista.
Alkaa jotenkin heti puistattamaan kun sanotaan se että " otappa housut pois".
Tosin voi kyllä olla että sain jonkun kammon ensimmäisestä gyne käynnistä mikä minulla oli 15-vuotiaana.
Teki nimittäin todella kipeää, ja vielä oli tautikin.
( Mut oli ilmeisesti raiskattu muutama viikko aikaisemmin, en kylläkään muista koko yöstä kun pätkiä ja siellä asunnossa muistan olleen ainakin 3 tai 4 miestä. Sen verran kipeä olin viellä silloin siellä tutkimuksissa että luulen että en ihan ilman syytä herännyt aamulla ilman vaatteita. Ja tosiaan mulle ilmeisesti annettiin silloin jotain koska en moneen viikkoon muistanut yhtään mitään )
Ja muutenkin on tuolla menneisyydessä ollut kaikkea, että siksi tekee tuo riisuutuminen vähän pahaa.

Ja meillä mies nyt sitten eilen alkoi ihan kunnolla taas tupakoimaan, ja minähän hermostuin.
Mies vielä kehtasi pistää mun hormoonien piikkiin tuon mun suuttumisen :headwall:

Mutta jotain hyvääkin miehellä nimittäin alkaa 4:n viikon kesäloma ensi kuun puolivälissä.
Lomaa oli kertynyt sen verran ja työsopimus päättyy 15.6, eikä lomia voida maksaa rahana joten ne on pidettävä nyt pois..

Mutta nyt täytyy viedä koira ulos että ehtii sinne neuvolaankin.
 
Heipsan kaikille B)

Nyt pakko tunnustaa etten oo ehtinyt/jaksanut käydä hetkeen täällä lukemassa :ashamed:
Lapset on olleet vuoronperään kipeenä niin siinä on vapaa-aikakin mennyt kummasti.

Pojalla oli ensin oksennustauti, sitten tytölle tuli korvatulehdus, ja sitten pojalle korvatulehdus. Nyt molemmat AB-kuurilla. Toivottavasti menee kerralla ohi.

Ja nyt oon sitten itse kipeä :headwall:

Tekstiä ehtinyt kertyä sen verran monta sivua (20 vissiin) mitä en oo lukenut :whistle: Täytyy yrittää joskus lukasta.

Ainut valopilkku tässä tautien keskellä on ollut että SAIN TYÖPAIKAN!!!!! Olin jo niin varma ettei kukaan mua palkkaa möhömahoineni, mutta vanhalta työnantajalta lohkesi toukokuusta äitiysloman alkuun asti kesätöitä :D Oon niin onnellinen, kun meinaa rahat loppua niin tuli kyllä TOD. tarpeeseen tuo työpaikka......

Neuvolassa kävin maanantaina... Kaikki ok.. Se olikin samalla keskiraskauden lääkärikäynti..
Masussa kaikki hyvin, sydänäänet kuului (140) ja vauhtia riitti :)
Sf- mitta 21 eli vähän keskikäyrän alapuolella mennään.
Painoa tullut 200g/viikko eli kokonaiskertymä raskauden aikana tasan yksi kilo :D
Verenpaineet oli 114/66

Sf-mittaa vertailin aiempiin niin poikaa odottaessa oli sama kuin nytkin ja tyttöä odottaessa mentiin yläkäyrällä. Eli mulla vissiin poikamahat jotenkin eri malliset kuin tyttöä odottaessa :) Noh muodosta ja koosta viis kunhan kaikki menee hyvin..

Parin viikon sisään pitäis käydä sokerirasituksessa.. Taas.. Toivottavasti siinä ei tällä kertaa mitään niin sais olla loppuraskauden rauhassa noilta asioilta...

Onko muilla suonikohjuja? Mulla ei varsinaisia kohjuja, mutta jos seisoo tai on samassa asennossa pitkään alkaa jaloissa suonet pullottamaan todella häijyn näköisesti.
Silleen kun jollain bodareilla näkyy suonia lihaksen päällä... Paitsi mulla ei kireetä lihasta siinä alla :LOL:
Olen todella kalpea niin suonet näkyy muutenkin todella selvästi ihon alta saati sitten kun ne oikein pullottaa :eek:
Kaikenlaista sitä raskaana tuleekin.. Eipä viitti paljon hamosia käyttää kesällä jos kintut on täynnä kohollaan olevia suonia...

Ihanaa kun tulee lämmintä... Viikonlopuksi ainakin tänne (Mäntsälään) luvattu tooodella lämmintä, ja ensi viikolla vielä lämpöisempää.. Tulisipa kaunis vappusää B)

Nyt aamupalalle

Minerva (lupaa ryhdistäytyä palstailussa)

 

Yhteistyössä