Heipsan kaikille B)
Nyt pakko tunnustaa etten oo ehtinyt/jaksanut käydä hetkeen täällä lukemassa :ashamed:
Lapset on olleet vuoronperään kipeenä niin siinä on vapaa-aikakin mennyt kummasti.
Pojalla oli ensin oksennustauti, sitten tytölle tuli korvatulehdus, ja sitten pojalle korvatulehdus. Nyt molemmat AB-kuurilla. Toivottavasti menee kerralla ohi.
Ja nyt oon sitten itse kipeä :headwall:
Tekstiä ehtinyt kertyä sen verran monta sivua (20 vissiin) mitä en oo lukenut
Täytyy yrittää joskus lukasta.
Ainut valopilkku tässä tautien keskellä on ollut että SAIN TYÖPAIKAN!!!!! Olin jo niin varma ettei kukaan mua palkkaa möhömahoineni, mutta vanhalta työnantajalta lohkesi toukokuusta äitiysloman alkuun asti kesätöitä
Oon niin onnellinen, kun meinaa rahat loppua niin tuli kyllä TOD. tarpeeseen tuo työpaikka......
Neuvolassa kävin maanantaina... Kaikki ok.. Se olikin samalla keskiraskauden lääkärikäynti..
Masussa kaikki hyvin, sydänäänet kuului (140) ja vauhtia riitti
Sf- mitta 21 eli vähän keskikäyrän alapuolella mennään.
Painoa tullut 200g/viikko eli kokonaiskertymä raskauden aikana tasan yksi kilo
Verenpaineet oli 114/66
Sf-mittaa vertailin aiempiin niin poikaa odottaessa oli sama kuin nytkin ja tyttöä odottaessa mentiin yläkäyrällä. Eli mulla vissiin poikamahat jotenkin eri malliset kuin tyttöä odottaessa
Noh muodosta ja koosta viis kunhan kaikki menee hyvin..
Parin viikon sisään pitäis käydä sokerirasituksessa.. Taas.. Toivottavasti siinä ei tällä kertaa mitään niin sais olla loppuraskauden rauhassa noilta asioilta...
Onko muilla suonikohjuja? Mulla ei varsinaisia kohjuja, mutta jos seisoo tai on samassa asennossa pitkään alkaa jaloissa suonet pullottamaan todella häijyn näköisesti.
Silleen kun jollain bodareilla näkyy suonia lihaksen päällä... Paitsi mulla ei kireetä lihasta siinä alla
Olen todella kalpea niin suonet näkyy muutenkin todella selvästi ihon alta saati sitten kun ne oikein pullottaa
Kaikenlaista sitä raskaana tuleekin.. Eipä viitti paljon hamosia käyttää kesällä jos kintut on täynnä kohollaan olevia suonia...
Ihanaa kun tulee lämmintä... Viikonlopuksi ainakin tänne (Mäntsälään) luvattu tooodella lämmintä, ja ensi viikolla vielä lämpöisempää.. Tulisipa kaunis vappusää B)
Nyt aamupalalle
Minerva (lupaa ryhdistäytyä palstailussa)