Taas täällä, kerrankin kun on aikaa.
Tosta palkka-asiasta, itsellä KV-TES ja saan sen kolme kuukautta palkkaa. Kannattaa selvittää, koska silloin kun jäin esikoisesta ä-lomalle jäi lähiesimieheni ( tai siis naiseni ) samoihin aikoihin myös ja hän ei tiennyt tästä palkka-asiasta. Eikä ollut saanut neuvolasta sitä työnantaja täyttää lappua, koska oli luullut ettei saa palkkaa. Onneksi tuli puheeksi ja hän ehti asian hoitaa, taisi itseasiassa kopioida mun lapun, kun oli vielä täyttämättä.
Nyt on esikoisella uudet komeat rattaat ja voin alkaa noita yhdistelmiä sitten laittamaan vauvaa varten kuntoon. On ainakin hyvä aika siihen projektiin! =)
Vaan on niissä putsaamista ja taitaa ne jo vähän olla huollonkin tarpeessa ja koppakin jossain varastossa...
Lilliputilla on tosiaankin pieni maha!
Oma alkaa olla kanssa sitä luokkaa, ettei jää keltään huomaamatta ja alkaa jo olla hieman tukalaa, vähän jo kauhistuttaa kuinka iso sitä kesällä onkaan.
Permikselle onnittelut poikalupauksesta! :heart:
Meidät on myös vihitty maistraatissa, vaikka kylläkin kuulutaan molemmat kirkkoon ja siunattu sitten myöhemmin kirkossa. Me vaihdettiin sormukset maistraatissa, mutta ymmärsin silloin, että olisi voinut tehdä sen myös kirkossa, mutta voi olla että ihan väärässäkin olen. Ja pappi kysyi jotain johon vastattiin tahdon ( tyyliin, vieläkös jatkossakin tykkäät
), eli ei mitään muistikuvaa mitä kysyi, tahdon kuitenkin vastasin ja kysymys ei ollut se perinteinen, koska sehän oli jo selvitetty. Taisi olla aikalailla perhosia mahassa, koko toimituksesta jäänyt lähinnä mieleen se, kun pappi puhui meidän lapsesta niin kauniisti, että mä paruin koko loppuajan alttarilla ihan hulluna. Tosi romanttista, kun alkoi nenäkin vuotamaan sitten itkemisestä... :ashamed:
Nyt palaan siivousurakan pariin, jos vaikka se vaunukoppa kävelisi vastaan! :wave:
Treelo 24+3