Onpas hetki vierähtänyt kun oon käynyt kirjottelemassa. Mutta lukemassa kyllä yritän käydä useamman kerran viikossa.
Täällä juhlittiin tytön 1wee synttäreitä viime lauantaina. Muuten meni hyvin, paitsi yksi kutsumaton vieras tunki ittensä mukaan juhliin (mun eno) :headwall: ja se latisti tunnelmaa kun minä ja mun paras ystävä, (joka on serkkuni ja lasteni kummi) ei voida sitä sitä sietää. Johtuen eräistä jutuista mitä ollaan jouduttu sen takia lapsena
kärsimään.. Ärsyttää kun se leikkii että kaikki on hyvin, vaikka ei meistä kumpikaan oo sille ikinä anteeksi antanut. Ja mummon takia meidän on pakko sitä sietää... Ärsyttävää..
Mutta joo muuten juhlat meni hyvin, sankarille ei kakku maistunut mutta eipä sen vielä tarviikkaan.. Ehtiihän sitä makeaa syödä myöhemminkin, kuten äidistä huomaa
Joku kommentoi jotain
isyyden tunnustamisesta
Ei siinä mitään erikoista ole.. Lapsen syntymän jälkeen on tulee kirje jossa pyydetään varamaan aika paikkakunnan lastenvalvojalle ja siellä sitten allekirjoitetaan kaikenmaailmaan papereita ja äiti allekirjoituksellaan vakuuttaa sen, että on ollut yhdynnässä ko. miehen kanssa lapsen siittämisen aikoihin ja isä suostuu tunnustamaan lapsen omakseen. Tosin miehellä on oikeus vaatia DNA- testiä jos hänellä syytä epäillä että äippä onkin käynyt vieraissa.
Miellä mies ilman testejä allekirjoittanut molemmilla kerroilla, vaikka onkin vitsaillut että oisko kuitenkin pitänyt testata (ei siis mitään syytä epäillä)
Ja tämä tunnustus asiahan koskee vain avoliitossa eläviä.. Eli meille tulee sitten elokuussa taas kutsu sinne virastoon kun näin "susiparina" eletään :kieh:
Oma napa on paisunut valtavasti.. Mieskin ihmettelee miten se voi noin yhtäkkiä kasvaa tämmöiseki palloksi.. Samaa olen kyllä itsekkin miettinyt.. Tuntuu että parissa yössä kasvoi tupla kokoiseksi.. Neuvolaan vielä pari viikkoa niin mitoista en tiedä, mutta poju on kyllä ollut aktiivinen, välillä herään yölläkin kun on niin hirmuinen potkunyrkkeily menossa
Painoakin lienee tullut kovasti lisää kun ruokahalu on aivan mahdoton.. Voisin muuttaa jääkaappiin asumaan kun on vaan nälkä koko ajan.. Ja liikunta ei vois vähempää kiinnostaa, kauppareissut käyn kävellen, mutta siinäpä se.. Onneksi nyt pääsiäiseksi on luvattu hyviä ilmoja niin täytyy ottaa itteään niskasta kiinni ja painua ulos..
Mutta nyt siivoksimaan ettei tarvi sitten pääsiäisenä tuhrata aikaa siihen..
Munarikasta pääsiäistä kaikille palstalaisille..
Minerva