Lilliputit-80 kiva maha.
Täytyy sanoa, että ei kyllä vielä välttämättä tietäisi kun vastaan kävelisi, että olet raskaana ja varsinkaan kaksosia odottamassa.
no varmaan ihan hyvä, ettei alusta asti mitään megamahaa kantele.. kai sitä sitten ehtii vielä
Itselläni on tätä jo ehkä vähän liikaa.. mutta samapa tuo
kikka89 ihmettelen myös tuota miten sinua kohdellaan. Itse luen sosiaalialaa, en tosin vielä tiedä mihin suuntaudun, mutta siellä painotetaan juuri asiakkaiden kohtaamista ja asiakaslähtöisyyttä, hyvin on mennyt opit heillä perille. Mutta jotenkin meillä molemmillakin, kun olemme nuoria, niin osaltaan senkin takia saa tämmöistä kohtelua. Tosin tuossa pitäisi osata omat mielipiteet jättää syrjään ja käyttäytyä ammattimaisesti..
vaavitar, en voi täysin samaistua tuohon tilanteeseen, mutta sen verran mitä sivusta seurannut asioita mm. sukulaisia, niin ottaa aivoon kun yksi mies ei ole koskaan lapsensa kanssa. Hänen tyttönsä on jo kahdeksan, mutta alusta asti hän ei ole osannut olla lapsen kanssa kahden. Aina kun tämä äiti on jossain, he menevät mummoille tai jonnekin, ettei hänen tarvitse olla kahdestaan. Ja hän istuu sohvalla ja juo kaljaa siinä samalla. Ja viikonloppunakin hän kutsuu kavereita käymään tai lähtee ulos bilettämään. Päälle 30 mies. En tarkoita, että teillä menisi tähän, mutta itse en hyväksyisi asiaa ollenkaan. Oma mieheni käy harvoin missään, mutta kun menee, niin häneltä kanssa menee ajantaju.. Vaikka sanoo "en varmaan oo kauan", no herään yöllä joskus kolmen aikaa myös.. jaahas, ketään ei näy vieressä.. sitten soitan tai lähetän tekstarin jos jaksan ja mies ilmoittaa "Sori, en päässyt tulee, vika juna/bussi meni, menin siskolle tai jollekin yöks.." tai "ai kello on noin paljon, lähden seuraaval" Ei aina näin, ainakaan enää kun olen sanonut että se on tosi rasittavaa. Itse jos käyn ulkona, osaan suunnilleen ilmoittaa, että monen aikaa tulen ja että meneekin vähän pidempää kuin ajattelin. En ole mustasukkaista tyyppiä tai vahtivaa, mutta olisi kiva että ilmoittaisi ettei tarvitsisi olla huolissaan tai niinkuin kerrankin olin ruuan tehnyt valmiiksi, niin toinen olikin mennyt jonnekin baariin kavereiden kanssa.. Ei mene jotenkin yksiin nämä ajatukset.
outiko hyvää risteilyä ja aurinkoista semmoista
Kivoja ultrakuulumisia taas vaihteeksi, sekä kuviakin
Mitäs pääsiäisenvietto suunnitelmia ihmisillä on? Me varmaan ihan kotioloissa, kun tolla ukkelilla on nyt tänään ja lauantaina töitä. Mennään vaan molempien vanhempien luokse syömään viikonlopun aikana ja tehdään tortillaa ja hemmotellaan itseämme
hyvin terveellisesti taas vaihteeksi. (en vaan osaa lopettaa täysin kokista.. ja suklaata) Sokerirasitustestikin muutaman viikonpäästä saa nähdä tuleeko huutia..
Zinnie 23+6