Pääsin taas pitkästä aikaa lueskelemaan tänne. Töitä on tullut tehtyä, n.9-10t/pv ja sen alkaa näkemään jo ulkomuodostakin.. Väsynyt, resuinen ja homssuinen. Raskaus vaatisi ehkä enemmän lepoa.. Ja eilinen ilta meni miehen työhaalareita korjatessa.
Reilua.. Oon myös painoindexin yläpäässä, joten masua ei vielä omien läskivarojen takaa näy. Mutta oma energia-varasto on ehkä taannut sen, että minkäänlaista pahoinvointia ei ole ollut..
Tupakanpolton lopetin heti plussaan. Tai on tainnut 2 savua mennä sen jälkeen. Paino oli ensimmäisestä neuvolakäynnistä laskenut, kun viimeviikolla kävin (viime viikolla 12+6).
Neuvolakäynneistä olen ollut jo 3 x ultrassa, eli ekalla neuvolakäynnillä, niskapoimussa kerran, mutta sikiö oli liian pieni, ja niskapoimussa toisen kerran. Äänet on lisäksi kuunneltu kahdesti. Meillä on kerran kuussa käynnit neuvola/lääkäri, ja rakenneultra vko 19-20. Jos meillä kaikki on mennyt tuohon mennessä hyvin, kasvuhormonien vuoksi joudun kasvu-ultraan vkolla 28.
Ja kuvia on jo nyt niin, että pitää albumi jo ostaa. Kannattaa muuten skannata nuo kuvat, ja tulostaa hyvälle paperille. Ajan kanssa nuo ultra-koneesta tulevat kuvat haalistuvat paljon.
Pikkupeikko85: Siskolle etsittiin samaisia Carenan tuplia puoli vuotta sitten, käy katsomassa: http://www.vaunula.fi/carena_double_swing.htm
Hinta miellytti ainakin siskoa enemmän.
Ihan näppärät noi on ollu, mun huono lykätä kun oon niin lyhyt, mutta eipä niitä oo hirveästi tullut lykättyä.
Rauhallista ja rentouttavaa viikonloppua kaikille, ja nauttikaa kasvavista vatsoista!