Meillä ongelmana on lähinnä puolison juominen. On aika rankkaa yrittää pitää toista juomatta. Yleensä se juominen tuleekin ihan puskista. Normaalia tappelua ei voi olla koska hän saattaa päättää sitten lähteä juomaan, koska olen niin rasittava. Ja mikäs siinä jos vaikka joisikin, kunhan ei tule kotiin sitte. Saattaa esim ajaa aivan umpitunnelissa kotiin uhoomaan. Yritä siinä sitten olla rentona ja odottaa ilolla vauvaa. Toivon toki et saadaan kaikki menemään hyvin, mut jossain kohtaa en vaan enää jaksa. haluisin keskittyä vauvaan ja tähän odotukseen. Monta vuotta kuitenkin meni tämän haaveen toteutumiseen.
asuntogallupista, mä ostin syksyllä oman rivarikaksion. Se kaks vuotta tässä olis tarkotus ainakin olla. mulla on kyllä niin kamalasti tavaraa että vähä saa miettiä mihin vauvan tavarat mahtuu. sen oon päättäny että ainakaan hoitopöytää en hanki, aattelin sängyllä ja vessassa pesukoneen päällä vaihtaa.
asuntogallupista, mä ostin syksyllä oman rivarikaksion. Se kaks vuotta tässä olis tarkotus ainakin olla. mulla on kyllä niin kamalasti tavaraa että vähä saa miettiä mihin vauvan tavarat mahtuu. sen oon päättäny että ainakaan hoitopöytää en hanki, aattelin sängyllä ja vessassa pesukoneen päällä vaihtaa.