(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Meillä täällä tää "riita" mielipiteistä on menny ihan ihme mittoihin! Ne suuttu mulle kun poistin omat mielipiteeni fb keksustelusta koska halusin saada sen loppumaan ennenko tulee riitaa. Nyt on sitten meikäläistä dissattu niin txt viestein ku fb profiilissakin. Ite oon vaan koittanu sovitella mutta kaikki mitä sanon HALUTAAN ymmärtää väärin. Lakimiehelel jo soittelin ja se on yhteydessä poliisiin. Tää on sellanen pariskunta, että ne haastaa riitaa ihan loppuun asti. Mä en aio enää yrittää saada tätä loppumaan ku en saa kuitenkaan. Että tällästä pikku kivaa täällä :|

n11na ja tiitti 16+6

Jaksamisia N11na :hug:

Mä täällä pikku hiljaa heräilen, aamusokerit on mitattu ja jos sit vaikka yrittäis syödä jotain.
Kohta saa soittaa sit jo neuvolatädille jotta kuulee ne tulokset. Jos vaikka samallla kysyis onko mahdollista päästä kuuntelemaan sydänäänet. Vaikka noi liikkeet nyt on tuntuneetkin niin jotenkaan en vielä ihan usko. No kaipa tämä tästä.

AnQ
n11nalle tsempit, ei voi kun ihmetellä miten joillain ihmisillä ei tunnu kiertävän korvien välissä yhtään mitään |O Ja tuota en voi käsittää, että pitää sit alkaa ahdistelemaan vielä tekstiviestein, huh :eek:

Jaksuja sulle n11na! :hug:
Jaahas, taas on yksi lääkärireissu takana. Olen siis 17.2 asti ollut sairaslomalla kovien alaselkäkipujen takia. Ollut myös toisen jalan tunnottomuutta. Viimeksi selvisi että selkäkivut johtuvat eri mittaisista jaloista. Vasen on kai huomattavasti pidempi kuin oikea (!!) Itse sitä ei huomaa kuten eivät muutkaan. Tänään taas sain 2 viikkoa saikkua. Lääkäri epäili että mulla saattaa olla myös lanneselän yli taipuisuutta :| Maanantaina fysioterapeutille sovittamaan tukiliiviä. Kunpa siitä olisi apua! Kaikki yöt menee valvoessa kun selkään niin koskee ja päivät on ihan silmät ristissä :(

Sannuli ja vaavi 14+5

merkkailen :wave:

mitäpä muuta, olen jättänyt noin kerran kaksi ainoastaan lapsen autoon kun käynyt noutaa postipaketin pikkupostista ja pienestä lähikaupasta. Juoman verran ehkä joskus, mutten ikinä osaisi jättää sen enempää ilman valvontaa :heart:

täällä poksuttiin eilen ja nyt siis 16+1 JEE, kevät aurinko lämmittää ja paistaa niin kirkkaasti, tää niin rakastaa kevättä ton pimeän talven jälkeen LOVE IT :heart:

HUISI+PIKKUINEN

Moiks..tulin vain merkkaan.. mulla alkoi nyt 10:n päivän talviloma.. JEEEE!! Huomenna neuvola aamusta ja sitte Vaasaan käymään jos neuvolassa kaikki hyvin.. Liikkeitä oon ehkä tuntenu, en oo yhtään varma kyllä..

-Jonetta & Peukku17+6- (Huomenna poksuu)

Me9jaBonus Hyvä kun syy kipuihin löytyi ja paljon voimia sulle sinne. :hug: Toivottavasti olo alkais pian helpottaa.

N11nalle kans tsempit :hug: Tylsää kun tuollaiseksi meni tuo :/

Muille kivuista kärsiville ja sairastaville kans voimia kovasti :hug: Itellä kans noi lonkat vihottelee etenkin öisin ihan kauheesti. :|

Muuten ei uutta tänne. Tänään ulkoiltu koko perheen voimin. Sais noi kelit kyllä nyt lämmetä pysyvästi, ettei tarttis uutta takkia ostaa. Alkaa olemaan vähän tiukka jo tuo nykyinen jostain kumman syystä. :whistle: :kieh:

Katjuska ja sintti 15+5 :heart:

N11nalle :hug: Ompa tympiää porukkaa,saisivat hävetä :(

Ihanaa ku masu alkanu nyt näkyä ja kasvaa :) Nuo kivut tuola kohdun alapuolella ei vaan ole mukavia ja muutenki masua repii vähän joka puolelta.

Eipä tänne muuta tällä kertaa. Ruuan laittoon.

Kevättä odotellessa!

sirri81 ja masuasukki 17+2

No niin no nyt ne liikkeet sitte tuntu ja kunnolla.. Seisoin tossa ruokaa laittamassa ja yhtäkkiä vauva potkas kaks kertaa tosi kovaa tohon vähän navan oikealle puolelle, hieman ylemmäs ku napa. Aluks olin huolissani ku liikkeitä ei oo tuntunu ollenkaan ja nyt sitte mietin et ono normaalia ku ne potkut oli oikeesti sellasia et otti niin kipeää et henki salpaantu hetkeks.. hmmm.. onkohan normaalia?? :ashamed: muita liikkeitä ei sitte olekkaan tuntunu..

Jonetta ja peukku 17+6

täällä on kyllä menty mielimaassa, mutta onneks on ihana miäs :heart:

Osaako kukaan sanoa mistä sais sellasen kohdun ääntä matkivan sitterin? Sellasen ku Martinan ja Eskon sarjassa vilahti? Nää tahtois sellasen.

n11na ja tiitti 16+6

n11na :hug: ei kiva juttu lainkaan, mutta koitahan kestää!

Laitan tännekin, vaikka jo fb:iin laitoin. Oon jättäny pojata autoon, isompi vähintäänkin ollu hereillä jotta tietää missä olen. Lahjottu käyttäytymään nätisti (esim. pikku-myy askilla :) ) ja kauppareissu ollu just tyyliin 1l maitoa tms. nopeaa, ei mitään usean päivän ruokaostoksia. Aina ollu ovet lukossa ja kesäaikaan auto varjossa (eikä millään +30 helteillä ). Ei oo tullu mieleenkään, että auto tosta noin vaan syttyis tuleen, lähinnä oon miettiny, et nuorempi herää ja itkee sen minuutin tms. ikävää mut harmitonta. Mut mä oonkin kait aika huoleton, meillä esim. ei tutteja oo desinfioitu ku esikolle muutaman kerran ja kuopukselle kerran, lapset on saanu imeskellä kengänpohjat ilman mun hysteeristä väliintuloa, koiraa ei oo kielletty orjallisesti lasten pussaamisesta (joo, ällöttävää jos kovasti nuolee, mut en oo jaksanu jokaista pikkupusua stressata) ja lattiatasolta on löytyny millon mitäkin (pikkuleegoja heti ku nuorempi oli vuoden ja seurailun jälkeen todettiin ettei se yritä syödä niitä, laastia & betonipölyä ym. remppakamaa viimekesänä jne ei niin turvallista). Syyttäkää heitteellejätöstä, mut noi on terveitä ja hengissä, kumpikaan ei oo tunkenu asioita nenään/korvaan/suuhun (paitsi nyt ku sanon tän ääneen, ollaan huomenna jonkun kokeilun jäljiltä terv.keskuksessa :D ) eikä niil oo allergioita. Että huldahuoleton täällä vaan terve. On tosin aivan ihailtavaa, ku joku jaksaa murehtia kaikista, mut mä en.. Meillä ainoa lääkärikäynti onnettomuuden takia johtu päiväkodissa sattuneesta mokasta (esikko ajo ilman kypärää päiväkodin pihassa kolmipyöräsellä, mitä en hyväksy) ja lopputuloksena oli parit tikit. Ei meillä muksut tietty ihan mitä tahansa saa tehdä, että kyllä se järki joskus mukana kulkee..
Oho, tuli sit sepustettua jo paljon muutaki ku autoon jättämistä, no koittakaa kestää.

Nukkumatin luo
Kepsukka ja masukki, joka pikspokspoksuu huomenna 20+0

voi pojat, että moon itkenyt tänään. Hyvä päivä ja paljon taistelua urheilussa...
:LOL: :LOL: :LOL: :D

Autoon oon jättänyt
tuota nuorimmaista (joka jo siis viis) jo jonkun aikaa, jos on pikavisiitti. Ovet lukossa ja nopee käynti. Joskus ilmoittaa itte jäävänsä odottamaan. Tulokasta en varmaan ihan het pariin vuoteen jättäis issekseen. Isomman kans ehkä. Toviks.

Nyt pikkasen hiukopalaa ja vielä yks laji tälle illalle

Me penkki- tai siis sohvaurheilijat :D 14+5

Huomenta kaikille! Täällä vietettään vapaapäivää, kun meen viikonloppuna töihin. Miehillä alkaa talviloma, mä oon töis koko viikon. Tai keskiviikko on vapaa.

Kepsukka mä oon samanlainen "huoleton" äiti joka ei murehri joka pientä asiaa. Ja välillä koti on kaaoksen vallassa. :ashamed:
Autoon en kans jätä, kun viideksi minuutiksi. Mutta ei oo tullut mieleen ikinä, että vois auto syttyä palamaan tai jotain. Oon vaan murehtinut, ettei poijat hermostu. Kiltisti on kyllä aina ollut.

Tänään lähretään poikien kans vaasaan mummaa ja paappaa kattoon. Siis mun äitin vanhempia. Samalla oon ajatellut käyrä tinttaiitas (lastenvaateliike) jota mun kaveri pitää.

Mä oon kans muutaman potkun tuntenut, :heart: ja oli jo kunnon muksahduksia. Eikä sellaisia poreiluja kun silloin poikien aikana. Alkaa väsymys voittamaan. :) ei oo koko ajan väsy ja vetämätön olo. Vatta kans kasvaa mukavasti.

Elli Ja Öttis 15+5

Matilda84
huomenta :wave:

Tänään olisi laivalle lähtö, mennään siljalla ruotsiin. Pitäisi käydä siellä junibackenissa(miten nyt kirjoitetaan )lapset varmaan tykkää paikasta.
Nyt jännitän täällä että tuleeko joku muu kipeeksi, tosin olen kyllä syöttänyt maitohappobakteerit lapsille ,mehut sun muut ... :D
Itellä olo ihan Ok nyt ainakin. Onhan se kiva kun pari päivää toiminut toi maha suht vauhdikkaasti kun yleensä ummettaa niin pirusti :LOL:

OIkein mukavaa viikonloppua kaikille :flower:

POKS rv 17 :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kepsukka:
Mut mä oonkin kait aika huoleton, meillä esim. ei tutteja oo desinfioitu ku esikolle muutaman kerran ja kuopukselle kerran, lapset on saanu imeskellä kengänpohjat ilman mun hysteeristä väliintuloa, koiraa ei oo kielletty orjallisesti lasten pussaamisesta (joo, ällöttävää jos kovasti nuolee, mut en oo jaksanu jokaista pikkupusua stressata) ja lattiatasolta on löytyny millon mitäkin (pikkuleegoja heti ku nuorempi oli vuoden ja seurailun jälkeen todettiin ettei se yritä syödä niitä, laastia & betonipölyä ym. remppakamaa viimekesänä jne ei niin turvallista). Syyttäkää heitteellejätöstä, mut noi on terveitä ja hengissä, kumpikaan ei oo tunkenu asioita nenään/korvaan/suuhun (paitsi nyt ku sanon tän ääneen, ollaan huomenna jonkun kokeilun jäljiltä terv.keskuksessa :D ) eikä niil oo allergioita. Että huldahuoleton täällä vaan terve. On tosin aivan ihailtavaa, ku joku jaksaa murehtia kaikista, mut mä en..

Näin meilläkin mennään(ainut on toi autoon jättäminen,traumat taisin saada :D :D )Eikä sitä suuren perheen kanssa pysty eikä ehdi millään murehtia kaikesta.Eikös se mennyt niin että "kengän pohja päivässä pitää lääkärin loitolla..." :LOL:

Mikä liskojen yö |O Pienin itkutteli varmaan tunnin välein....Mikäs nyt mättää,hyvä nukkumaan normaalisti,hampaat?

Jee poks taas rv 16+0

Yhteistyössä