n11na :hug: ei kiva juttu lainkaan, mutta koitahan kestää!
Laitan tännekin, vaikka jo fb:iin laitoin. Oon jättäny pojata autoon, isompi vähintäänkin ollu hereillä jotta tietää missä olen. Lahjottu käyttäytymään nätisti (esim. pikku-myy askilla
) ja kauppareissu ollu just tyyliin 1l maitoa tms. nopeaa, ei mitään usean päivän ruokaostoksia. Aina ollu ovet lukossa ja kesäaikaan auto varjossa (eikä millään +30 helteillä ). Ei oo tullu mieleenkään, että auto tosta noin vaan syttyis tuleen, lähinnä oon miettiny, et nuorempi herää ja itkee sen minuutin tms. ikävää mut harmitonta. Mut mä oonkin kait aika huoleton, meillä esim. ei tutteja oo desinfioitu ku esikolle muutaman kerran ja kuopukselle kerran, lapset on saanu imeskellä kengänpohjat ilman mun hysteeristä väliintuloa, koiraa ei oo kielletty orjallisesti lasten pussaamisesta (joo, ällöttävää jos kovasti nuolee, mut en oo jaksanu jokaista pikkupusua stressata) ja lattiatasolta on löytyny millon mitäkin (pikkuleegoja heti ku nuorempi oli vuoden ja seurailun jälkeen todettiin ettei se yritä syödä niitä, laastia & betonipölyä ym. remppakamaa viimekesänä jne ei niin turvallista). Syyttäkää heitteellejätöstä, mut noi on terveitä ja hengissä, kumpikaan ei oo tunkenu asioita nenään/korvaan/suuhun (paitsi nyt ku sanon tän ääneen, ollaan huomenna jonkun kokeilun jäljiltä terv.keskuksessa
) eikä niil oo allergioita. Että huldahuoleton täällä vaan terve. On tosin aivan ihailtavaa, ku joku jaksaa murehtia kaikista, mut mä en.. Meillä ainoa lääkärikäynti onnettomuuden takia johtu päiväkodissa sattuneesta mokasta (esikko ajo ilman kypärää päiväkodin pihassa kolmipyöräsellä, mitä en hyväksy) ja lopputuloksena oli parit tikit. Ei meillä muksut tietty ihan mitä tahansa saa tehdä, että kyllä se järki joskus mukana kulkee..
Oho, tuli sit sepustettua jo paljon muutaki ku autoon jättämistä, no koittakaa kestää.
Nukkumatin luo
Kepsukka ja masukki, joka pikspokspoksuu huomenna 20+0