Mullakin rinnat aristi ja aristaa vieläkin mutta se on normaalia ennen kuukautisia ja varsinkin nyt kun oli Terolut käytössä niin ei tullut kiinnitettyä niin huomiota ennen plussaa.
Tällä hetkellä oireina lähinnä väsymys ja kevyt vähän kuukautiskipuja muistuttava nippailu alavatsassa.
Ja tuntuu että se normaalisti kuukautisiin liittyvä turvotus on tullut jäädäkseen vaikka kuukautisia ei olekaan.
Muutenkaan en kamalasti tarkkaillut oireita ennen plussaa kun oli Terolut käytössä niin paljon mahdollisista oireista laittoi sen piikkiin. Ja kevyt parin päivän tiputtelu (ilmeisesti kiinnittymisvuoto) alkoi kuten yleensäkin ennen kuukautisia niin olin jo henkisesti valmistautunut uuteen kiertoon eli tavallaan plussa tuli yllätyksenä. Meillä piti tosiaan alkaa hedelmöityshoidot seuraavassa kuussa ja ajattelin varoiksi tehdä testin ennen kuin olen sinne yhteydessä että mikä on kun ei uusi kierto ala että saataisiin hoidot käyntiin.
Itse kanssa tuskastelen salailun kanssa
Parin päivän sisällä plussasta piti perustella miksi ei voi mennä hevosen kanssa röntgeneen, miksi ei ryyppää juhlissa (joissa vielä yöpyminenkin eli autoiluun ei voi vedota) ja miksi vanhemmilla ruokaillessa ei ota alkumaljaa, ruokaviiniä tai tiettyjä ruoka-aineita
Jotenkin tekis mieli kertoa jo jouluna läheisille jos varhaisultrassa on kaikki hyvin mutta toisaalta se on niin kovin aikaisin...
Nytkun kävin noita oireita enemmänkin tunnustelemaan niin joo, alavatsassa tuntuu sellaista jännää vihlasua välillä, enemmän etupuolella. Mulla tuntuu menkat aina selässä tosi kovasti, niin tää on erilaista. Väsymystä ei ole vielä havaittavissa, mutta sellaista jumitusta kylläkin. Olen vieläkin vähän pääpyörällä tuosta tuoreesta plussasta, että en tiedä minkä oireen piikkiin sen laittais.
Ja turvotusta joo! Ei millään pystyisi pitämään farkkujen nappia tai edes vetskaria kiinni.
Wautsi, olipa teillä onni saada plussa ennen hoitojen aloitusta.
Meillä ehdittiin yrittämään vasta 4kuukautta, nytkun ajattelee niin olipa se lyhyt aika. Toivottavasti menee nopeasti tämä odotuskin
Miulla olisi huomenna työpaikan pikkujoulut, just mietin et mitä tekosyitä tässä nyt esitän sitten, vai menenkö ollenkaan.. Varmaan arvaisivat samantien, jos tämä (entinen) loppasuu ei ole siellä viinilasi kädessä
Mille viikolle otit varhaisultran? Itse ehdotin miehelle sitä heti kun tuli töistä kotiin, että mentäiskö joululomalla Lahdessa käymään, ei vastustellut! Ajattelin uuden vuoden ja loppiaisen välillä.
Kerroin jo siskolleni, hän pitää salaisuuden
Oli kiva jollekin purkaa fiiliksiä.