Tulen vähän varoivaisesti tänne kärkkymään ja myöhemmin fb ryhmä kiinnostaa. Tein eilen hyvin haalean plussan ja tänään olisi pitänyt kuukautiset alkaa. Meillä on jo kotona 8kk poika ja vaikka tämä olikin haluttu raskaus niin nyt jo hirvittää miten sitä mahdollisesti pärjää kahden pienen kanssa. Varsinkin kun edellinen raskaus oli ihan kamala omalla kohdalla. Jännittää.
Mäkin tein eilen haalean plussan. Siis viiva oli mutta tosi vaalea. Oon sama vierailija kun tuolla aiemmin ootti viikonloppua et pääsee testaa... no huomen aamulla uudestaan testausta jospa tummenisi.
Muakin kiinnostaa fb-ryhmä mut tosiaan vielä en uskalla liittyä.
Viime raskaudessa ei kerrottu kellekään ennen nt-ultraa. Sit seula hälytti (down) vaikka ultraajan mukaan kaikki oli hyvin ja tuskin hälyttää. Hyvillä mielin lähdettiin kotiin ja seuraavalla viikolla tuli kirje, et sinulle on varattu aika, koska seula hälytti (paniikki, itkusilmässä luen sata kerta kirjeen ja oon et mitääää) Sit en halunnut kertoa kelleen raskaudesta ennen kuin selviää lisää. Se oli väärä hälytys, terve lapsi tuli.
Toisekseen en muutenkaan halunnut puhua raskaudesta tai kehoni toiminnoista kuin muutaman ihmisen kanssa. Joten niin pitkään kuin mahdollista olin kertomatta, jotta kukaan ei kyselisi miltä tuntuu kysymyksiä. Nyt ehkä osaan ottaa vähän rennommin, silloin oli olo et tää on mun keho, yksityinen asia, tästä ei puhuta ohimennen kaupan käytävällä mitään