Tää alkuvaihe on ihan hirveää, kun ei voi kenellekään puhua. Epätietoisuus on hirveintä. Onneks voi sentään tänne purkaa ajatuksia.Täällä aiemminkin kirjottelin,kun kauheesti kaikkea pyörii mielessä,mut ei vielä kelleen olla kerrottu. Plussattu tosiaan 2.12 ja ultraan pääsen 20.12 (onneks enää muutama päivä. Ällö olo ollu viikon verran ja välillä tulee rusehtavaa vuotoa vähän. Se varsinkin saa varpailleen että onko joku huonosti.
Niin oon koittanu aatella. En muista lapsuuden jälkeen oottaneeni jouluviikkoa näin paljon,mut enää vk:n lopun yli ootetaan. Lapsettomuus hoitojakin takana ja tietoa eri tilanteista niin ehkä vähä sellanen tieto lisää tuskaa tilanne. Kohdun ulkonen ja tuulimuna on tullut väkisinkin mieleen. Kiitos tsempistäTää alkuvaihe on ihan hirveää, kun ei voi kenellekään puhua. Epätietoisuus on hirveintä. Onneks voi sentään tänne purkaa ajatuksia.
Onneks 20.12. tulee tosi nopeesti! Viikonlopun yli tarvis enää vain malttaa. Pienestä vuodosta ei kannata olla huolissaan. On kuulemma hyvin normaalia. Mut ymmärrän hyvin et asia mietityttää. Ite oon kanssa stressannu tässä viime aikoina kaikkea mahdollista ja mahdotonta
Surullista jaksamistaMinä vetäydyn täältä, nyt viisi päivää myöhemmin tein vielä testin ja viivaa tuskin testistä näki..samalla alkoi vuoto ja kaikki vähäisetkin raskausoireet on hävinnyt.
Tsemppiä kaikille loppu raskauteen ja toivottavasti saatte jokainen sen pienen nyytin elokuussa syliinne!
Voi ei, olen pahoillani. TsemppiäMinä vetäydyn täältä, nyt viisi päivää myöhemmin tein vielä testin ja viivaa tuskin testistä näki..samalla alkoi vuoto ja kaikki vähäisetkin raskausoireet on hävinnyt.
Tsemppiä kaikille loppu raskauteen ja toivottavasti saatte jokainen sen pienen nyytin elokuussa syliinne!
Älä vielä poista, ei varmaan vielä kaikki elokuiset ole plussanneetkaan. Mulla kyllä kiinnostusta olisi myöhemmin liittyä, kun on itse saanut varmistuksen että raskaus on oikeassa paikassa. Ja muistaakseni jollain muulla oli samat fiilikset, ettei ihan heti vielä tohtisi liittyä.Tuo fb-ryhmä ei näytä herättävän kiinnostusta. Poistanko ryhmän kokonaan, vai jäänkö vielä odottamaan herääkö kiinnostus myöhemmin?
Me ei olla kerrottu vielä kenellekään ja aikomus on pitää asia salassa niin pitkään kuin mahdollista. Oireiden määrä vaihtelee paljon. Lähinnä lievää pahaa oloa ja iltaisin iskee väsymys jo todella aikaisin ja yöunille voisin mennä jo seitsemältä.
Ei kannata vielä poistaa! Itse oon ainakin kiinnostunut fb-ryhmästä. Mutta tosiaan jos edes viikon tai pari odottaisi ja katsoo, kuinka tämä tästä. Esikoisen kohdalla fb ryhmä oli ihan korvaamaton tuki, kun se pidettiin maltillisen kokoisena vielä.Tuo fb-ryhmä ei näytä herättävän kiinnostusta. Poistanko ryhmän kokonaan, vai jäänkö vielä odottamaan herääkö kiinnostus myöhemmin?
Me ei olla kerrottu vielä kenellekään ja aikomus on pitää asia salassa niin pitkään kuin mahdollista. Oireiden määrä vaihtelee paljon. Lähinnä lievää pahaa oloa ja iltaisin iskee väsymys jo todella aikaisin ja yöunille voisin mennä jo seitsemältä.
Samat fiilikset täällä myös! Faceryhmä on tosin nyt vähän jo hiljentynyt raskausajoista, mutta kuitenkin meillä on edelleen ihana ja aktiivinen whatsapp-ryhmä.Ei kannata vielä poistaa! Itse oon ainakin kiinnostunut fb-ryhmästä. Mutta tosiaan jos edes viikon tai pari odottaisi ja katsoo, kuinka tämä tästä. Esikoisen kohdalla fb ryhmä oli ihan korvaamaton tuki, kun se pidettiin maltillisen kokoisena vielä.
Älä tosiaan vielä poista. Me ei olla kerrottu vielä kenellekään, joten en uskalla otta riskiä, että ryhmässä on joku tuttu. Liityn mielelläni myöhemminTuo fb-ryhmä ei näytä herättävän kiinnostusta. Poistanko ryhmän kokonaan, vai jäänkö vielä odottamaan herääkö kiinnostus myöhemmin?
Kipaisin eilen vielä just tuommoisen digitaalisen. En kattonut tarkasti ja ostin väärän. En siis sitä viikkonäytöllistä, vaan digin, joka näyttää vaan + tai -. Se näyttää kyllä + eli on siellä joku. Kun nyt vielä pysyisi matkassa.Digitaaliset raskaana/ei raskaana testit ei jättäisi arvailujen varaan. Oletko Senya sellaista testannut?