Mukava kuulla sinunkin kuulumisia @Metsäntähti ! Ja kiva, että sinulla on mennyt niin hyvin ja tasaisesti Eiköhän ne kilotkin synnytyksen jälkeen (imettäessä?) karise
Äh joo, mähän hankin sellaisen varrellisen poimurin Biltemasta, jonka kanssa huhkin metsässä raskausviikon 37. Mutta sen laatu oli ihan roskaa, vaikka oli Made in Sweden: neljännellä kerralla irtosi eka hammas ja viidennellä toka, minkä jälkeen sillä ei sitten enää mitään tehnytkään. Tosi ärsyttävää, sillä muuten oli ihan näppärä vehje siihen tilanteeseen. Ehkä semmoinen kotimainen Marjuri kestäisi paremmin, mutta näyttää vaan niin massiiviselta. Eikä kuulemma ole hirveän tarkka kapistus.Mustikoiden keräily puskissa kykkien alkaa kyllä olla nyt jo aika hankalaa.
Kiitos! Koomista kyllä, olin juuri edellispäivänä lukenut jostain vau:sta tai mistä lie artikkelin otsikolla "Omissa vaatteissa synnyttämään? Ota tämä huomioon" ja ajattelin, että no kuka hullu nyt omia vaatteitaan käyttäisi synnytyksessä. Mutta niinpä siinä sitten kävi, että tämä tuli synnytettyä omissa vaatteissa. Housut saikin sitten jäädä synnytyssalin roskikseen... Niiden siivoamisessa ei niiden kuntoon nähden olisi ollut enää mitään järkeä, jos olisi edes onnistunutkaan.Oo, onnea @merin! <3 Teillä olikin sitten vauhdikas synnytys kyllä.
Mäkään en ole saanut hymiöitä tänne kuin ehkä kaksi kertaa palstauudistuksen jälkeen.Höh, ei antanut lisätä edes jälkikäteen hymiöitä mun äskeiseen viestiin.
Vielä piti vastata @merin että meidän nuorimman synnytyksessä mä menin ambulanssiin oma äitiyspaita päällä ja se olikin ainut vaate synnytyksessä kun ei vaan ehditty sairaalaan ja vaatteiden vaihdosta puhumattakaan.
Harvoin tulee lähdettyä sairaalaan ilman housuja ja kenkiä