Ihanan pitkällä olet jo! Toivotaan, että tapahtuu ja pian! Minä kävin siellä synnärillä tarjontaa tarkistuttamassa ja onneksi oli oikein päin kääntynyt.. Täällä kaameaa väsymystä ja kyykkiminen ja esim. Lelujen kerääminen lattialta melkosta urheilua. Huomaa että ei enää kauaa tarvii olla näin kömpelö. Jotenkin tuntuu että aika matelee.. viikot 37+2Moikka!
Huomenna alkaa 40. raskausviikko. Mulla on nyt pari päivää ollut jotenkin etova olo ja turvotus ja kivut on lisääntyneet. Vai pitäisikö sanoa, että sellaisia on ylipäätään ilmaantunut, koska tähän asti olen selvinnyt käytännössä ilman niitä.
Kävin aamulla neuvolassa, jossa todettiin että sf-mitta oli sama kuin edellisellä kerralla, ja että vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt paikalleen. Kaikki merkit siis viittaa siihen, että kyllä tässä on toivottavasti lähtölaskenta käynnissä. Edelleen tylsintä ja samalla jännintä on tämä odottelu, kun tietää että jossain vaiheessa alkaa tapahtua, mutta ei yhtään tiedä milloin ja miten.
Onpa jännä juttu, meilläkin ollut samaa ilmiötä tämän kanssa, varsinkin alussa halusi todellakin mieluummin nukkua kuin syödä. Vauvamme täyttää tänään kolme viikkoa, ja edelleen hän nukkuu tosi paljon. Kyllä hän nyt jo hyvin syökin, mutta mielestäni edelliset ovat olleet vielä innokkaampia. Voikohan tämä kuumuus vaikuttaa siihen, että vauvakin on erityisen väsynyt? En ole koskaan noita aiempia ns. herätellyt syömään, mutta tätä kyllä herättelen välillä.Voi, kuulostaa kamalalta tuo jalkavaiva @La Mer ja muistan hyvin ton kiukkuisuuden kun loppumetreillä odotti. Jaksamista sinne! Pian se odotus palkitaan
Mua jännittää huominen neuvolan kotikäynti kun meidän vauva on aika uninen ja tuntuu että ei oikein jaksa imeä tehokkaasti vaan väsähtää rinnalle heti. Yritä siinä sitten tehostaa imetystä kun toinen vaan nukkuis mieluummin. Ajattelin tänään kysyä imetyksen tuen chatista neuvoja asiaan, mulla ei oo tämmösestä kokemusta ollenkaan kun muut lapset on olleet alusta lähtien kunnon tissimaakareita. Vauva tulee tänään viikon ikään.