Tsemppiä flunssan kanssa,
@Metsäntähti! On tuo niin tylsää näin korona-aikaan. Mulla on ne keväällä piinanneet krooniset flunssaoireet taas pahentuneet nyt väsymyksen ja imetyksen myötä. Varsinkin kurkunpää kuivuu ja ärsyyntyy, etenkin jos unohtuu juominen.
Muistatko
@lyrae, miten sitä sitruunamehua käytit: lusikalla, harsolla vai vanupuikolla? Otin eilen myös vichyn ja puolukkamehun käyttöön, mutta annoin eilen niitä vain lusikalla, kun tuo vanupuikolla puhdistus saa vauvan huutamaan täyttä kurkkua, ja pelottaa se vähän itseäkin, kun joutuu tosi taakse kielen päälle sen laittamaan. Vielä en valitettavasti huomaa mitään muutosta suussa, mutta en onneksi rinnoissakaan huomaa merkkejä tartunnasta. Tänään kokeilin harsolla puhdistusta, mutta siitäpä hän vasta suuttui.
Voi kun jostain löytyisi taikasauva tuon uhmaikäisen kanssa selviämiseen! Olen ihan loppu hänen kanssaan, kun joka ikinen päivä pitää tapella samoista asioista tuhat kertaa, eikä mitään muutosta tapahdu. Jos jollain on jotain hyviä kirjallisuusvinkkejä aiheeseen liittyen, otan vastaan. (Tänä aikana, kun tässä imettäessä kirjoitin nuo kaksi lausetta, hän aivan selvistä kielloista huolimatta haki vettä nukkejen ammeeseen ja kaatoi sen parketille. "Nyt minulla on vettä ankoille!" Siis kylpyankoista puhui, ja juuri olin sanonut, että saa leikkiä niillä ja vedellä kylpyhuoneessa, ei olohuoneessa.)