vierailija
Onnea Metsäntähti, ja tzempit päivään lyrae. Mulla tänään 40+1 ja vatsa oli ihan sekaisin aamulla.... Neuvola aika tänään, saa nähdä onko kiinnittynyt vielä asemiin...
Neuvola kuulumiset eli kaikki kunnossa, toki pää heiluu valtoimenaan eli ei ole kiinnittynyt. Yliaikaisuus aika saatu synnärille 41+3 viikolle, sitten katsotaan tilannetta uudelleen. Vähän alkaa olla ärtymystä ilmassa johtuu pitkälti huonoista yö unista. Sais jo tapahtua! -rv 40+1-Onnea Metsäntähti, ja tzempit päivään lyrae. Mulla tänään 40+1 ja vatsa oli ihan sekaisin aamulla.... Neuvola aika tänään, saa nähdä onko kiinnittynyt vielä asemiin...
Kyllä!!! Just niin!! Btw, mä huomsin wc:ssä käydessä että oli tullut kirkasta limaa jonkin verran.. toivon että viikonlopun aikana tapahtuis. Aiemmissa raskauksissa linatuloan bongaamisesta kahden vuorokauden sisään on synnytykset käynnistyneet.. Heti toiveikkaampi olo! Hehh!!Vierailija kyllä ärsyttää kun kaikki kyselee joko pian syntyy tekis mieli vastata mistä hemmetistä sen voi tietää
Joo ite kans bongasin ehkä kans ja synnytys käynnisty esikoisesta seuraavana päivänäKyllä!!! Just niin!! Btw, mä huomsin wc:ssä käydessä että oli tullut kirkasta limaa jonkin verran.. toivon että viikonlopun aikana tapahtuis. Aiemmissa raskauksissa linatuloan bongaamisesta kahden vuorokauden sisään on synnytykset käynnistyneet.. Heti toiveikkaampi olo! Hehh!!
Tää on kyl todella ärsyttävää. Ihan ku ite ei oottais tarpeeks...Vierailija kyllä ärsyttää kun kaikki kyselee joko pian syntyy tekis mieli vastata mistä hemmetistä sen voi tietää
Ihanaa kotona oleilua sinne Se tunne on just sellanen sen epparin kanssa että ei ikinä tule olemaan alapää entisellään... Kyllä se siitä!! Ceridal öljy oli mulle ihan paras tuote, nopeutti paranemista! Kunnolla vaan särkylääkettä. Voimia toipumiseen.Terveisiä vauva-arjen keskeltä!
Päästiin torstaina kotiin ja nyt on sitten totuteltu tähän. Se on ainakin opittu, että poika tykkää syödä. Mun oma maidontuotanto alkoi oikeastaan käynnistyä vasta eilen, joten tässä on ollut pientä haastetta vastata pienen nälkäisen pojan tarpeisiin. On kuitenkin ollut mahtavaa huomata että kyllä se määrä pikkuhiljaa lisääntyy. Eilen hain käsikäyttöisen rintapumpun ja olin tosi positiivisesti yllättynyt siitä miten hyvin sillä irtoaa maitoa.
Oman pikku lisänsä tuo kohtalaisen kipeä episiotomiahaava, jonka kanssa kaikenlainen seisoskelu ja käveleminen on todella tuskaisaa, ja istuminenkin on vähän siinä ja siinä. Kivut eivät ole ollenkaan helpottaneet tässä neljässä päivässä, mutta turvotus sentään on hiukan laskenut. Toivotaan että viikon päästä ollaan jo voiton puolella senkin kanssa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Metsäntähti + poika
Onnea vauvasta!Onnea @Metsäntähti !!!
Täällä mjös vauvauutisia!!! Tiistaina 1.9 meni aamuyöllä vedet,laskettu oli 27.8.sitte ohjattiin kasilta päivystykseen ku ei omia supistuksia. Sinne piti mennä yksin. Olin toimenpidehuoneessa, tehtiin sisätutkimus, otettiin strepto, oli positiivinen eli jouduttiin käynnistämään..meinasin jo pökertyä ku kanyylia kävi 3 eri tyyppiä pistämäsdä. Anestesialääkäri vasta sai kohdilleen. Sitte käynnistysosastolle ja oksitosiineillä vauhditusta, siellä pääsi itku, etteikö mun mies saa tännekään tulla. Sinne sai tulla ja oli helpotus ku hän saapui, sai tukea! 2 h aikana oksitosiinit vedettiin 60 ja silloin loppu kestokyky, olin niin kipeä. Sain sen tenssin selkään. Se auttoin väjän. Sitte siirryttiin synnärille, olin jo niin kipeä! Siellä ehdin pulahtaa altaassa kunnes piti päästä ponnistamaan ja saun luvan, kyselin pudendaalia täs vaihees, mut lääkäri varattuna jossain, sit ponnistamaan ja ponnistussupparit oli kyl lyhyet..sain tehdä tiukasti töitä, n.20 min ähelsin ja poika syntyi. Kaikki upeasti pojalla, mulle ei tullu ommeltavaa. Sit siirryttiin osastolle ja to päästiin kotiin. Nyt ihmetellään uutta elämää. Hän on ni ihana kyllä!! Nukkuu tosi paljon,,sanoivat etyä 3 h välein pitäis herättää syömään, tää nukkuis pidempään... pitääkö huolestua jos on kovin uninen..maitokakkaakin jo tulee..
Onnelliset La Mer ja poika