~Elokuiset 2020~

Mä tuu kans tänne huhuilemaan, kun en varma ole kummalle kuukaudelle kuulun. Nyt siis kp 27/28 ja plussa jo kp 23. Toisaalta kierto ihan sekaisin syksyn tuulimunan jäljiltä ja yhtään en tiedä, koska raskautuminen on tapahtunut :whistle:
 
Mä tuu kans tänne huhuilemaan, kun en varma ole kummalle kuukaudelle kuulun. Nyt siis kp 27/28 ja plussa jo kp 23. Toisaalta kierto ihan sekaisin syksyn tuulimunan jäljiltä ja yhtään en tiedä, koska raskautuminen on tapahtunut :whistle:
Heippa! Mulla onki tosi samanlainen tilanne, tänään kp 27/26-28 ja plussa tuli kp 23. Epävarmaa myös kierron tilanne kun varhainen keskenmeno oli viime kierrossa. Meillä taitaa olla aika lähelle sama laskettu :) mulle arvioitiin 5.8.
 
  • Tykkää
Reactions: Helema
Heippa! Mulla onki tosi samanlainen tilanne, tänään kp 27/26-28 ja plussa tuli kp 23. Epävarmaa myös kierron tilanne kun varhainen keskenmeno oli viime kierrossa. Meillä taitaa olla aika lähelle sama laskettu :) mulle arvioitiin 5.8.
No onpas kyllä hyvin sama tilanne! Mulle mitään arviota ei ole tehty, mutta uskon ovulaation olleen joskus kp10 tienoilla ja siksi varmaan laskettu aika on jossain elokuun ja heinäkuun vaihteessa. Selvinnee sitten 18.12. ultrassa. Toivottavasti tällä kertaa näkyis elävä alkio eikä pelkkää tyhjää :(

Ihmettelen omaa aikaista plussaa, kun tuulimunassa sain plussan vasta kp 37 ja esikoista odottaessa vasta joskus kp 45 tai jotain. Keskenmenon jälkimaininkeja ei tuo plussa onneksi voi olla, kun tässä välissä on näyttänyt negaa ja verikoekin ollut nega (alle 6). Jostain luin, että tyttöraskaudessa tuo hormoni on korkeammalla, niin ehkä sieltä sitten voisi tyttö olla tulossa :love:
 
Mä tuun ihan pikkasen tänne vaan huhuilemaan.. Plussan sain maanantaina. Omien laskujen mukaan laskettu olisi 3.8.
Mulla kohonnut keskenmenoriski PCOS+endometrioosin vuoksi, joten pelon kanssa eletään. Hoidoilla tämä plussa nyt saatu.
 
Voisin myös ilmoittautua tänne. Luulen että laskettuaika menee 31.7 tai 2.8 välille. Eikö Suomessa se lasketa aina 30 päivän kierrolla?

Väsymystä ja lievää pahaa oloa, varsinkin aamulla aikaisin ja piitkäään kestävä flunssa, siinä tämän hetken oireet. Onneksi juuri nyt on töissä hiljaista ja pääset suht helpolla.

Olen suunnitellut meneväni ar-ultraan 6+5 viikolla.

Hyvää odotusta kaikille!
 
Mulle nyt varattu alkuraskauden ultra lapsettomuuspolilla 16.12. Silloin pitäisi olla rv7. Miten näistä päivistä selviää.. Kauhea keskenmenon pelko koko ajan.
Minulla 18.12. ja en tosiaan tiedä, miten hermot kestää sinne asti. Edellisessä raskaudessa ekassa ultrassa ei näkynyt mitään ja jouduin siitä uudelleen viikon päästä ultraan. No ei taaskaan mitään ja lähete äitiyspolille, jossa tuulimuna vahvistettiin (rv9+). Tk-lääkäri antoi noilla kahdella ultrakerralla toivoa raskaudesta, joten pettymys oli moninkertainen sitten, kun tuo keskenmeno todettiin. Pelkään todella paljon taas pettyväni varsinkin kun se lääkkeellinen tyhjennys kesti vielä hirvittävän kauan :(
 
Liityn mukaan joukkoon. Esikoista odotellaan, joten kaikki on vielä kovin uutta! Laskurien mukaan laskettuaika olisi 31.7-1.8., joten minulle on myös vähän epäselvää kummalle puolelle (heinä- vai elokuu) kuulun. :)
Varhaisraskauden uä:n olen varannut 16.12 ja silloin pitäisi olla päivät 7+3.
 
Kertokaa etten ole ainut kenellä ei ole mitään oireita.. :unsure: Aavistuksen rinnat/nännit kosketusarat, mutta ei yhtään mitään muuta. Ei pahoinvointia, ei kylmyyttä, ei väsymystä (päinvastoin).. Stressaa tämä oireettomuus..
 
Kertokaa etten ole ainut kenellä ei ole mitään oireita.. :unsure: Aavistuksen rinnat/nännit kosketusarat, mutta ei yhtään mitään muuta. Ei pahoinvointia, ei kylmyyttä, ei väsymystä (päinvastoin).. Stressaa tämä oireettomuus..
Mulla kans hyvin vähän. Aamuisin vaan yököttää ja iltaisin palelee. Tein aamulla r-testin ja haaleaa näytti :unsure: Toivottavasti ei nyt menisi kesken. Onko muilla kokemuksia Raskauskeijun one step -puikkotesteistä? Näyttääkö ne tummaa viivaa koskaan?

Toisaalta oireet yleensä mulla alkaneet vasta reilu kuukausi hedelmöittymisestä ja en sitä pahaa oloa kyllä haluaisi. Ekassa raskaudessa oksensin aina jonnekin viikolle 16-17.
 
Mulla kans hyvin vähän. Aamuisin vaan yököttää ja iltaisin palelee. Tein aamulla r-testin ja haaleaa näytti :unsure: Toivottavasti ei nyt menisi kesken. Onko muilla kokemuksia Raskauskeijun one step -puikkotesteistä? Näyttääkö ne tummaa viivaa koskaan?

Toisaalta oireet yleensä mulla alkaneet vasta reilu kuukausi hedelmöittymisestä ja en sitä pahaa oloa kyllä haluaisi. Ekassa raskaudessa oksensin aina jonnekin viikolle 16-17.
Mä on tehnyt sekä pregcheck että one step (tosin liuskatesti), ja one step näyttää edelleen paljon vaaleampaa vaikka pregcheck jo lähes tasavahvat viivat!

Mulla oireet vaihtelee päivittäin. Välillä ei yhtään mitään ja välillä pientä huonoa oloa ja kohtuu voimakastakin alavatsakipua... :unsure: on tää vaan piinaavaa :eek:

@lillans kyllä se lasketaan ihan oman kierron mukaan, ainakin mulle laskettiin neuvolasta mun 26-kierron mukaisesti :)
 
Mulla näytti CB:n digi maanantaina "Raskaana 2-3". Tänään aamulla melkein tasavahvat viivat pregcheckin liuskaan. Lapsettomuuspolin hoitaja käski lopettaa testailun.. Hah.. Helpommin sanottu kuin tehty :D
One stepin liuskoja mulla ei ole ollenkaan, joten en osaa sanoa niistä.
 
Tänään plussasin ❤ Laskurin mukaan laskettu aika ajoittuisi 9.8.
Varhaisultraan saan varata ajan julkiselle keväällä olleen kohdunulkoisen takia.
Oireita en ole juuri tunnistanut. Paitsi aivastelu, joka kuulemma voi olla merkki...
 
@Helema Oliko sulla tuulimunassa silti kunnon raskausoireet ja testit kunnon plussia? Voi luoja kun tosiaan pelkää ihan hullun lailla keskenmenoa tai sitä tuulimunaa.. Jos päästään varhaisultraan asti ja siellä ei sykettä löydykään niin en tiedä miten kestän.

@Sunshine90 Mulla ihan sama juttu
 
@Helema Oliko sulla tuulimunassa silti kunnon raskausoireet ja testit kunnon plussia? Voi luoja kun tosiaan pelkää ihan hullun lailla keskenmenoa tai sitä tuulimunaa.. Jos päästään varhaisultraan asti ja siellä ei sykettä löydykään niin en tiedä miten kestän.

@Sunshine90 Mulla ihan sama juttu
Silloin mulla näytti vasta kp 37 sellaista haaleaa haamuviivaa. Nyt siis vasta kp 30 ja huomattavasti tuohon tuulimunaan verrattuna vahvemmat viivat. Tuulimunassa mulla oli heti alussa olo, että kaikki ei ole hyvin. Esikoista odottaessa taas olo oli melko varma alusta saakka. Tuulimunassa paha olo tuli vasta joskus rv 7-8 ja sitä ennen oli pientä alavatsakipua. Ekassa raskaudessa repäisykivut oli järkyttäviä ja kävinkin ennen plussaa lääkärissä, kun en meinannut seisomaan päästä ja luulin umpisuolen tulehtuneen.

Tässä raskaudessa oireina on lähinnä pieni öklötys aamuisin ja noin viikko sitten oli vaaleanpunaista kiinnittymisvuotoa (tuota ei aiemmissa ollut). Mitään kipuja ei siis ole :confused:
 
Täälläkin plussattu torstaina ja LA olisi sit 3.8.
Oireilu ollut vielä aika pientä ja siksi huolissaan olenkin... pientä vatsakipua, aivastelua, vähän pahoinvointia, aamu tukkoisuutta, rinnat ja nännit arat ja nännit nöpöttää, palelua ja väsymystä. Kovin innoissani olen ja onnellinen vaikka takaraivossa on ajatus että mitä jos kaikki ei olekaan kunnossa. No nyt vaan pidetään peukut pystyssä että kaikki on kunnossa. ♡
 
@Ilonjaonnen Tuossahan on paljon oireita! Mulla ei ole siis tänään enää yhtään mitään.. Ei edes sitä pientä mahakipua eikä rintojen arkuutta.. :unsure: Meillä muuten näillä näkymin sama LA :love:

Onko täällä ihmiset varanneet jo neuvolaa? En tiedä pitäiskö odottaa sinne varhaisultraan ja sen jälkeen vasta varata jos kaikki ok..
 
Minäkin taidan tänne nyt tulla.. raskauslaskurin mukaan meillä vauva saapuisi elokuun alussa. Tulin itsekin tänne katsomaan että onko muilla kamalasti jo oireita? Mulla on alavatsalla menkkaoireita, väsymys ja palelu ne selkeimmät. Niin ja turvotus! Rinnat eivät ole yhtään kipeät ja se saa mut jotenkin huolestumaan.. mulla on ollut kaksi kohdunulkopuolista raskautta ja olen menettänyt molemmat munanjohtimet. Pelko siitä että tämäkin raskaus on jossain muualla kuin pitäisi on suuri.. tai tuulimunan mahdollisuus.. tämä on todella piinaavaa kun pitää elää epätietoisuudessa vielä kaksi viikkoa! Varhaisultra 16.12.. mutta tosiaan, aikaisemmassa raskausdessa rinnat oli todella pinkeät ja kipeät.
 

Yhteistyössä