Tervetuloa kaikille uusille!
Nyt on sokerirasituksessa käyty. Ei ollutkaan niin paha kokemus mitä kuvittelin. Ainut inhottavalta tuntuva juttu oli ne verineulat, kun kädet oli jo niin pistelty ja kipeät ja vielä piti putkia täyttää...:/
Mutta se juoma oli ihan hyvää, colalta maistuva
Joinkin janoon sen pullollisen kun en ollut uskaltanu juua edes vettä edellisen 12 tunnin aikana
Aika meni suht. nopeasti lukiessa neuvolan lehtiä mm. Lapsen maailmaa jne
mmiilia Olin tulossa myös kysymään täältä, että onkohan vauva raivotarjonnassa kun hikka tuntuu tosiaan tuolla ihan alhaalla. Viime neuvolakäynnillä poika oli RT, olen pelännyt että onkohan kääntynyt kun lääkäri sanoi että on vielä niin pieni että mahtuu pyörähtelemään. Mutta luulisin että on pääalaspäin, kun se hikka tuntuu tosi alhaalla.
Mulle oli päätös pakkauksesta tehty viime pe, eli 21.5. Täsä nyt sitte oon jännäilly postia että jokohan tulis. ei ainakaan tänään vielä tullu lappua. Oon täältä lukenu että osa on saanu parissa päivässä päätöksestä, osa sitten melkein 2 viikon päästä.
Oon tässä pessyt vauvan vaatteita valmiiksi, nytkin kone piippas että pitäs mennä laittaa kuivumaan ne :heart:
Ostin kaupasta yhdet vaaleansiniset ihanat
bambu-sukat vauvalle, aivan uskomattoman pehmeän ja mukavan tuntoiset!! Niitä vois hiplailla ja pyöritellä vaikka kuinka, kun tuntuu niin pehmeille :heart:
neitim, jos viitsit niin päivitätkös yhden vuoden lisää mulle tuonne etusivulle
Perjantaina käydään ostamassa sitten pinnasänky tälle pienelle pallerolle :heart:
Selmiina ja vauveli 30+3 :heart: