Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:Kiitos Me9jaBonus ohjeesta! Niin mä muistelin kanssa, et 10 liikettä/tunti olis se liikelaskenta. Mulla ei kyl oo täs 2 pvän aikana todellakaan tuntunut kymmentä tunnissa.. :/ Nyt tässä ku istun niin vähän nykähtelyitä tuntuu masusta onneks, mutta kyllä mua silti edelleen huolettaa kun ei yhtään vilkas tunnu pikkunen olevan.. No, kunhan tästä nyt päästään matkaan kotio päin niin soittelen ehkä synnärille ja kysyn jos kannattais sit tulla näytille kun ollaan perillä kotona.
Sannuli kuinka lähellä asutte TAYS:ia? Täytyykö pitkä matka ajella kun meette pikkuista kattomaan? :heart:
Suppis, kiva kun pidät huolta Juu 28. viikolle asti saa lentää ilman lääkärintodistusta, mutta todistuksen kanssa saa useimmilla lentoyhtiöillä lentää jopa viikolle 36 asti (kaksosraskauksissa 32). Joten nou roplem, lennän vk 33-34.Alkuperäinen kirjoittaja Suppis76:Murske mä oon miettinyt sua.. milloin sä tuut sieltä suomeen?? meinaan että millä viikolla voit matkustaa vielä lentäen.. kun eilen luin että suositus mannerten välisille lennoille on 28vko... meinaan että varmista se asia vielä varmuuden vuoksi lentoyhtiöltä jota käytät niin pääset varmasti tänne synnyttämään.. sorry mua huolettaa tää :ashamed:
Hyvä huomio! Np-ultrasta sain tuon 5.8, mutta viim. menkkojen perusteella la on 7.8. Oon käyttäny jokaisessa yhteydessä tuota 7.8, joten voit halutessasi muokata mun kohdale sen la:ksi. Vaikka eipä tuo ole niin päivän päälleAlkuperäinen kirjoittaja neitim:Murske .... oman laskukaavani mukaan , eikös sinulla pitäisi olla jo muutama päivä enemmän kuin minulla ??? Rv 29+3 ???
neitim
Alkuperäinen kirjoittaja Suppis76:Onko jokukukaan löytänyt sitä kosteussuoja kangasta sänkyyn jostain nettikaupasta?? ja lakanakangasta kun aattelin sutasta parit lakanat lisäksi kun poikiin vanhat on tosi hapristuneita jo.. yksi taisi olla uusi pakkauksesta esikoiselle ja muut ostin kirpputorilta käytettynä..
kiitos netti vinkeista/linkeistä jos tiedätte =)