Huh, turvotuksista ja tukoksista ym kärsiville isot halit! :hug: Mulla ei vielä havaittavissa turvotusta, edes nilkoissa. O-nne-ksi. Se vaiva sais jäädä kyllä sitten ihan loppuviikoille jos kerran pitää semmonen tulla.. Joop.
Oltiin aamulla tytön kans kahdelleen vauvauinnissa ja vähän hieno video sieltä tulikin =) Kyllä tuo meidän tyttö on ihan mahdoton uimari, ei voi muuta sanoa. Sit käytiin pikaseltaan ostoksilla, ostin tytölle pari kevät/kesä-hattua, tunikan ja kaks yökkäriä kun tuntuu, että vähän kaikissa on lahkeet lyhkäset. Ja itelle sit shampoon ja hoitoaineen ja kynttilöille pari kippoa, kun sattu niin kivat olemaan, just semmoset mitä olen haeskellukin mutten ole aiemmin löytäny.
Mun persusvaiva on tullu takasin, ja mietin tässä just että kehtaanko mennä lainkaan pihalle kesäkukkia laittamaan, vai lepäisinkö.. ilma on kyllä mahtava, ja ulos pitää vielä tytsyn kanssa myös mennä. Ellei sitten lähdetä bussilla käymään Helsingissä, vois kevään jäätelöt kävästä siellä vetäsemässä tai jopa käydä syömässä jossain. Noo, pitää katella, on tässä kotosallakin kyllä kaikenlaista hommaa... toisaalta houkuttas käydä kampin bebesillä ja benettonilla
Olen nyt kun on ollut näin hyviä ilmoja, pessyt peittoja ja päiväpeittoja yms, ja illalla olis vuorossa talvivaatteiden pesua.
Jees, nyt taidan minä syödä ja vähän aikaa lepäilen ja sitten tartun kesäkukkarumbaan, olis joku 60-70 kesäkukkasta istutettavana..
runttis ja sytkylä 27+