Elokuiset 2010 tammikuussa !

Onnellinenx5 :hug: :hug: Voimia!!!

Mä kävin tänään verikokeissa sitä veriseulaa varten, 3.2 sit np-ultra. Ei jaksais millään oottaa sinne saakka... Välillä on tunne että kaikki on varmasti hyvin ja välillä pelottaa ihan älyttömästi että ei ole. Se kai kuuluu asiaan =) Mulla on pahoinvointi loppunut oikeestaan kokonaan. Tissit on vielä arat ja turvonneet :LOL: Ei mulla kyllä esikonkaan kohdalla pahoinvointi kestänyt juuri näitä viikkoja pidempään, että sen puolesta en oo huolestunut etteikö kaikki olisi hyvin.

jonna ja pikkuveli 9+6
 
Voi Onnellinenx5 :hug: Harmittaa niin laittaa tuollaisien uutisien jälkeen omia positiivisia ultrakuulumisia. Mutta... meillä oli kaikki hyvin ja Nöyhtä on nyt vajaat 5 senttiä pitkä. Laskettu aika siirtyi takaisin alkuperäiselle paikalle. Varhaisultrassa oli saatu liian pieni tulos. Eli laskettu aika on 3.8. Sen voi vaihtaa, jos neitim jaksaa. Kiitos!

Veriseulan tulos tulee viiden päivän sisällä puhelimitse, jos on jotain hälyyttävää ja muuten tulee kirje joskus kotiin. Niskaturvotus oli 1,1mm, joten sen osalta kaikki ok.

Äitiysloman aloitan varhennettuna 50 päivää ennen laskettua aikaa. Olen nyt kotihoidontuella siihen asti. Jaksamisia kaikille!

Melita ja Nöyhtä 11+6
 
Hihii, täällä esikoista odotellessa! Laskettu aika on 16.8. Ensimmäinen äippäneuvola oli 10.1. Ihan tyhmää! Täti ei kuunnellut ollenkaan sydänääniä :( No mutta tiedossa on kuitenkin että elävää elämää löytyy :) Joulukuussa jouduin käymään 2 kertaa ultrassa verenvuodon vuoksi. Ekalla kerralla ei näkynyt mitään ja toisella näkyi jo kuinka pieni sydän näytöllä pamppaili :heart: Kävi myös ilmi, että raskausviikkoja oli todellisuudessa vähemmän. Alkio oli tuolloin vain 4mm, joten kone ei osannut laskea tarkkaa raskausviikkoa (tai lääkärin mielestä ei ole luotettava tulos) Uusi ultra-aika on 26.1. Neuvola tädin mielestä on hyvä käydä kun on ollut vielä ajoittaista verenvuotoa. Siihen päivään asti elämme niiden raskausviikkojen mukaan, jotka on laskettu viimeisistä kuukautisista, kunnes lääkäri toisin toteaa. Silti on vähän harmistunut olo, kun sitä verenvuotoakin on ollut. Mutta ensi viikolla olemme viisaampia :)

Sannuli88 + nassikka rv 10+0 (tai 9+0)
 
Voi ei... Onnellinenx5:lle ihan hirmusti jaksamista!!! :hug: Kromosomihäiriöltähän tuo tosiaan jo kuulostaa, toivottavasti pääsette tutkimuksiin nyt kun tuo on ollut toistuvaa. Perinnöllisyyslääkärillä käydessämme viime viikolla hän juuri kertoi, että jos isoissa kromosomeissa on häikkää, niin km:t tapahtuvat juurikin noilla viikoilla. :(

Mäkin aion aloittaa ä-loman sitten joskus varhennettuna. Tiiän jo vanhastaan,että vipot kuukaudet on yhtä tuskaa, enkä haluis olla kuukausitolkulla saikullakaan. Jotenkin ajattelen realistisesti,että jos kahdessa viimeisessä raskaudessa on ollut törkeät selkäkivut ja unettomuus, niin tuskin niiltä säästyy jatkossakaan. Vaikka kivahan se olis,jos noita vaivoja ei tuliskaan... :whistle:

Unettomuus vaivaa jo nyt, en tiiä miten kauan tätä taas jaksaa katella. Yössä tulee nukuttua jatkuvasti 4-5tuntia eikä oikein tahdo sillä pärjätä töissä.

Jaksuja!

Eä ja lapanen 12+6
 
Voimia keskenmenon saaneille =(.
Voi että saisi tämä tiputtelu jo loppua. Vaikka ultrassa olikin kaikki ok perjantaina, niin eihän tämä alkuraskauden jatkuva verinen vuoto hyvä juttu ole kuitenkaan. Kaiken lisäksi sain lääkekuurista hiivan.
 
Moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin surullista kuulla taas noita uutisia :'( :'( Olen tosi pahoillani onnellinen puolestasi :hug: :hug: :hug: :'(
 
Ihan kamalasti voimia Onnellinenx5 teille koko perheelle menetyksestä :'( :hug: :'( :hug:
Suuren suuret osan otot :hug:

Taas ollut niin kamalaa väsymystä ja uupumusta tällä suunnalla, että on pariksi viikoksi(?) jäänyt kokonaan täälläkin käyminen, töitten jälkeen aina niin väsy et tekee melkeimpä vaan kaikki pakolliset jutut ja touhaa pojun kanssa, sit loppuilta sohvalla huilaten (ja usein myös siihen nukahdan..) ja sitten sänkyyn unille.
Pahoinvointi ollut kyllä kovaa, mutta nyt on viimeisen viikon aikana pikkuhiljaa helpottanut, onneks :) Vajaa vko sitten viimeksi oksentanut, toivotaan että jäi viimeiseksi.

Ja :heart: -äänet ollaan kuultu nyt melkein viikon ajan joka päivä :heart: Ostettiin kotidoppler ja sillä joka ilta kuunnellaan. Välillä saanut tunninki ajan etsiskellä, mutta sit kun ne sieltä löytyy niin voi kuinka ihana se ääni on... välillä taas löytyny saman tien kun laittanu dopplerin masulle. Ja kuten salaisuuksienkammiokin sanoi, niin mäkin oon huomannu et tosi ylhäältä jo kuuluu ne äänet :) melkein navan kohdalta nyt parina päivänä, huikeeta!

Lueskelen myöhemmin illalla vielä muutaman sivun taaksepäin mitä en oo lukenut vielä. Mutta kaikille mameille hyvää alkanutta viikkoa ja hyviä vointeja! :wave:

mmiilia ja ipanapa2 10+0
 
Suuren suuri voimahalaus onnellinenx5 :hug: Tosi surullista :'( Toivottavasti tutkimuksissa selviää mikä vaivaa.

Huomenna ULTRAAN, mulla siirty aika ja se on klo 16.20 ei tartte kuuteen saakka vartoa, jippii! Toivottavasti mies ehtii duunista..jos ei niin joudun meneen yksin :x Mua niin pelottaa mennä..kun on jo kolme tervettä lasta saanut niin voiko neljäskin kerta mennä hyvin..toivon niin kovin!!

Ei irtoo nyt muuta juttua, tuun kertoileen huomisen kuulumiset sitten iltasella.

jonnuli paniikkipirkkona sekä hipsu 12+1
 
Voimia huonoja uutisia saaneille :hug: :heart:
Taas aikaa vierähtänyt, pitää koittaa ehtiä lukea nämä kaikki jutut illan aikana täältä :)
Oon tilannu koti dopplerin, mutten saanut vielä sykettä kuulumaan...en oikeen tiiä ees kummalta puolelta/mistä kohtaa se pitäs kuunnella....?

Eilen ensimmäinen työkaveri kysyä pamautti suoraan multa,ootanko vauvaa! :D Meni vähän pasmat sekasi...mutta myöhemmin myönsin että kyllä se totta on...:)
Näkeekö sen muka naamasta vai mistä ihmeestä ne sen vaistoaa?? Maha ei oo kyllä omasta mielestä kasvanu että huomais....:)


Selmiina ja pallero 12+1 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martta78:
Voimia keskenmenon saaneille =(.
Voi että saisi tämä tiputtelu jo loppua. Vaikka ultrassa olikin kaikki ok perjantaina, niin eihän tämä alkuraskauden jatkuva verinen vuoto hyvä juttu ole kuitenkaan. Kaiken lisäksi sain lääkekuurista hiivan.
Sekaannun tuolta maaliskuisten pinosta. :D

Pitää kommentoida kun mulla on kahdesta raskaudesta kokemusta verisestä vuodosta jotka jatkui molemmissa n.rv 15 saakka.Ultrassa kaikki hyvin jne mutta sitten myöhemmässä vaiheessa löytyi toinenkin istukka eli kaksos raskaus joista toinen vuoti pois.

Toinen vauva mulla aina kehittynyt loppuun saakka.Joten voi olla tälläinenkin kyseessä.

Tohelin rv 31 :heart: :wave:
 

Yhteistyössä