Elokuiset 2010 tammikuussa !

muakin alkoi pelottaa huominen ultra, tuli olo että nyytti on nukahtanut ikuisesti.. mun mieskin on siellä reissussa eikä viressä hokemassa että kaikki on hyvin. Laittoi mulle viestiää että tätä vauvaa ei meiltä oteta pois, hän tietää sen joten meen nyt siinä uskossa nukkuun ja näen totuuden huomenna klo 11.00 Hyvää yötä!!

Onnellinen ja nyytti joka on nyt jo niin rakastettu
 
Mulla kanssa tullut toi uniongelma. Normaalisti nukun ku tukki nin nyt herään just tossa viiden aikaa enkä meinaa enää saada nukuttua...Ei kai vielä tartte alkaa heräilee vauvan takia.
Mulla huono olo ja kipeä finni. Maha on nyt aamustakin turvoksissa... kolme tuntia ultraan...
 
jännitettäisiinköhän tulevia ultria vai missä vika , täällä takana 2 levotonto yötä .... viimeyönä nukuin ehkä hieman edellistä paremmin , mutta kun ennen neljää nousin vessaan niin ei millään meinannut tulla uni enään ja taas ihan väsy :headwall:
Itsekin on tullut luettua noista turvotuksista ja mikä olikaan raja arvo ja kuinka paljon kenelläkin on ollut turvotusta ja onko tullut terve vauva vai ihan toinen tuomio ... väkisinkin menee yöunet kun miettii ja odottaa np-ultraa pelonsekaisin tuntein !
:ashamed:

neitim
 
Luulen että juurikin tuon jännittämisen takia ei saa nukuttua kunnolla...ehkä sitte ens yönä nukutaan ku porsaat ku ollaan toivottavasti kuultu hyviä uutisia.
Mulla ongelma, ku klo11.00 ultra ja meen vasta 13.00 töihin, envoi pyytää äitiä 10.30 hoitaa 2 v:tä ku en tiedä mitä keksin syyksi. Joudun varmaan ottaa pikkusen mukaan kai ne hoitajat sen aikaa katsoohänen perään....Apua!!!

Onnellinen
 
Mä pyysin naapuria vahtimaan nuorimmaisia tosrtaina , sanoin vaan että meen asioille ! Keksi et täytyy käydä jossain asioilla , missä nyt vaan on helpompaa olla ilman lapsosia .. kela , pankki yms. :D Äidit kun kyselee hieman naapuria enemmän .. taitaa silti naapurikin katsoa kun mies tulee mukaan asioille :LOL:

neitim
 
Huomenia!

Tsempit ultraanmenijöille, jännätään täällä yhdessä =) Mä vieläkin odotan kutsua vaikka tällä viikolla kääntyy jo 11. viikko käyntiin.. no, kaipa sinne vielä ehtii.

Töissä olen ja jotenkin taas oli aamulla niin vaikea lähteä tänne, vaikka mun työt onkin ihan kivoja hommia ja saan tosi rauhassa ja itse määritellä näitä tekemisiäni.. mutta 6h yöunet ei vaan oikein riitä, en tiiä miks taas eilen kukuin melkein puolilleöin... njääh.

Tänään mennään työporukalla lounastamaan ja töiden jälkeen voisin lähteä katsastamaan niitä popoja tytön kanssa, jos vaikka löytys sopivat tepsut. Karseen kalliit ne kyllä on, mutta kunnon kengät pitää kaiketi olla sitten kun alkaa ulkonakin punkemaan pystyyn ja seisoskelemaan. Nyt on vielä käytetyt talvikengät, jotka ei ole kovin tukevat.. mutta lämpimät on ja vielä kun on enimmäkseen pulkassa tai rattaissa istunu, niin on rittäneet.

Jep, nyt on hirvee vessahätä (nekin tulee ihan puun takaa) joten gotta go!

runttis ja sytkylä 9+5
 
Paljon lykkyä kaikille ultraan menijöille :hug: :heart: :flower:

Mulla kanssa levottomia öitä.
Koko tämän edellisen yön uneksin reissustani neuvolaan sykkeitä kuulemaan ja mun maha oli hipihiljainen,ei kuulunut mun sykettä,ei istukan viuhketta ei mitään ja terkka hakemalla haki mutta vain hiljaisuutta :'( Eipä uni takaisin tullut kun tuosta unesta havahduin....

No toivotaan että klo 13 käy toisin ja iloinen syke löytyy...

Mulla tulee sitten tämän päivän jälkeen viikko nettipimentoa,miten mahdan kestää :D
Ei maar,ihana lähteä reissuun.

Palailen illansuussa katsomaan ultrakuulumiset!

evi-ta ja bèbè8 rv 10+
 
Matilda84
Mää kerroin työnantajalle, koska on juuri kesälomakausi kun ÄP alkaa joten parempi kertoo ajoissa. koska olen ajatellut pitää kesäloman ennen Äitiyslomaa, joten jäisin jo kesäkuussa pois . =) Onnitteli ja kiitteli kun kerroin ajoissa juurikin tuon kesäloma ruljanssin osalta =)
 
ONNEA ultraan menijöille! :heart:

Itsellä np ultra huomenna aamulla kello 8. JÄNNITTÄÄÄ!!!
Eilen en vielä kotidoplerilla löytäny sydän ääniä. Silti mulla on koko ajan sellanen olo, että kyllä siellä kaikki ihan hyvin on vaikka oireita ei enää juuri ole. Sillon kun oli keskenmeno niin olin koko ajan aivan hysteerinen ja ihan varma siitä että kesken menee. Kyllä sen oma kroppa jollain tavalla aistii...tai sitten ei :D jännittää

n11na ja pikkume 11+3
 
tsemppiä ultraan meneville :heart:
mulla on tosi huono-olo ku oon niin väsyny, reagoin yleensäkin väsymykseen sillä et alkaa oksettaa, ja nyt noin viikon nukkunu n.5h/yö, eikä oikein riitä. joka ilta menny jonnekin kahteen et selvii nukkuu ku iltavuorossa ollu töissä ja sit aamulla jo ennen 7 ylhäällä ku lapset herää.. onneks noi menee keskiviikkona taas isäsä luo, alkaa olla pakko saada unta! eilen jo sain kunnon itkupotkuraivarit ku oli vaan niin puhki :( onneks taas kahvi ruennu uppoo ni pysyy ees töissä silmät auki..

mutta eipä sen kummempii tää lähtee rakentaa pikkuautoille automaattia... älkää kysykö, ei hajuakaan mitä se tarkottaa :LOL:
 
Turhaan taas jännitin ja surin niin kovasti etukäteen tämän päivän ultraa. Pikkusella oli kaikki oikein hienosti. Nenäluukin näkyi aivan selvästi ja turvotusta oli 1,2 milliä. Toivon koko sydämestäni kaikille muillekin yhtä hyviä ultrauutisia :heart:

Ja nyt päätin lopettaa jatkuvan pelkäämisen ja jännittämisen. Toivottavasti päätös pitää edes vähän kauemmin, kuin tämän päivän...
 
Olihan ihana aamu tänään. Pojan kakkapyllyn pesu on etonu alusta asti, ja yökkäillä on saanu koko ajan. Tänään sitten tuli ihan oksennus sen takia. No, sain kuitenki vaihettuu puhtaisiin. Eiköhän menny puolituntia, ja poika rupee taas vääntään kakkaa. Itkuhan siinä pääsi itellä ku tiesi mihin taas joutuu :LOL: Eikä tämä toinenkaan kerta ollu sen menestyneempi mun osalta. Saas nähä onko se loppuun asti tätä :/

Eilen oli pakko ostaa ensimmäiset mammahousut, ku työhousut ei enään mee kiinni. Esikoisestaki rupes näillä viikoilla maha näkyyn, ja nythän se näkyy selvemmin, ku tuota mahaa on jo jonkuverran ennestäänki :LOL:

Töissä muutamat on kyselly että joko on uus tulossa, ja pokkana pitäny kieltää asia. Tosin ei se enään kauaa taida salassa pysyy tuon mahan takia.


Marlin ja pikkuötökkä 11+6
 
heips :wave:

täällä on mielessä jo kesä ja äippäloma vaikka tiedän että kaipaan aika pian kotona olon jälkeen sosiaalista elämää :D

mutta täällä yritetty kuunnella kotidopplerilla ääniä ja ei vielä kuulu inhaa :(

np-ultraan vielä viikko , kuinkahan sen jaksaa kärvistellä, perhosen hipaisuja ja elohiirtä odotellessa, tuntuu nyt jo että mieli tekee teppoisia ja välillä jokin hassu pyörähdys osuu alavatsaan, ja ei tunnu ilmavaivavalta :heart: mutta suolisto tosin muuttaa heti paikkaansa kun r.testi näyttää plussaa...

ihanaa viikkoa teille kaikille, nyt jos kaikki menee hyvin , niin n. 4 kk töitä jäljellä , jos jäisi jo kesäkuun alussa lomalle ja siitä äippälomalle :D

huih, niin se kesä sieltä tuleepi :heart:

kohta iltaan töihin , ei jakka esikon sanoin :p

huisi+ pikkuinen 10+5
 
Mä jään äippälomalle kesäkuun alusta. Pidän siihen ekaks kesälomat ja siitä sitten mamma lomalle! En usko että kauheen kauaa olen mamma lomalla... yrittä ei vaan pysty ;) Mieli voi tosin muuttua.
 
Kaikille ultraanmenijöille tsemppiä, toivottavasti tulee pelkkiä hyviä uutisia! :)

Mä kans heräsin vessareissulle n. 05 aikoihin eikä mullakaan meinannu uni tulla heti takas.
Vaikka mulla ei ultrajännitys ainakaan syynä ole. Ja toisekseen edellisyö nukuttiin esikoisen flunssan tai ties minkä takia todella huonosti, niin luulis et nyt ei olis unentulon kanssa ollu ongelmia...

Marlin Meillä taas esikoinen oksensi eilen mun syliin, kun flunssan takia vissiin limaa kerty niin paljon syönnin aikana kurkkuun. Ensin alkoi yskiä hurjasti ja sit tuli oksennus perässä. Tää tietysti tarkotti sitä, että mullekin tuli tosi huono olo niin näystä että hajusta. Onneks kerkesin kuitenkin vessaan asti ennen kuin oksennus tuli. Siinä oliskin ollu miehellä tekemistä, kun olis saanu siivota sekä pojan että äidin oksennuksia. :x

Jaa, josko sitä lähtis postilaatikolle tarkistamaan joko se ultrakutsu vihdoin olis tullu.

Hendu ja toukka 9+4
 
Ultrassa käyty :wave:

Ultratäti oli vähän hössöttävää sorttia, "voi että kato nyt kun se heiluttaa jalkojaan, oi nyt se liikkuu oikein kunnolla" :D Mut ihana hoitaja oli, ultras rauhassa mahan päältä sekä alakautta... Siellä se pikkunen sintti pyöriskeli, kaks hyvää kuvaa saatiin mukaan. Seuraavan ultra-aikakin varattiin 7.4. Niin ja viikkoja vastasi ja kaikki muutenkin OK...

Copper ja Sintti 10+0
 
Täällä yksi joka laskee päiviä että pääsee lomalle... :D Mä jään näillä näkymin jo toukokuun puolessa välissä töistä pois JEEEEEEEEEEEEE!!! Eka vuosilomaa ja sit otan viel muutaman päivän mammaloman varhennettuna... Ei millään malttais odottaa!

Onnea iloisista ultrakuulumisista!!! =)
 
pur
sii voi aargh. Ainut mistä huomaan olevani raskaana et mun mies ja koira ei koskaan muulloin oo NOIN ärsyttäviä kuin sillon kun oon raskaana ;) . Mut se mikä on uutta ja oikeesti tosi rasittavaa itelle (mä kun noin yleisesti ottaen en itke, siis pari kk sit mul pamahti selkä ja kun aloin nauraa mies oli maailman hulestuneimman näkönen ja kysyi "sattuuko noin paljon?" :D se tun tee mut niin hyvin ) niin tippa on nyt linssissä ihan kokoajan ihan älyttömistä jutuista. Noh pitänee ottaa huumorin kannalta, ei tästä muuten mitään tule.

niin ja uskomatonta mut mulla on jo pikkunen vauvamaha. Alavatsa on nyt yhtäkkii ihan pallon muotoinen. Ihanaa

isot halit niille jotka sitä tarttee. Mulla on kanssa kokemus keskenmenosta ja vaikka sekin oli ihan tosi varhasesvaihees se oli ihan kamalaa. toswi paljon voimia kaikille.
 
Täällä kohta eka neuvola. Np-ultra on kahen viikon päästä. Yhessä ultrassahan mä oon jo käynyt, siellä näkyi jo syke. Silti jänskättää että onko kaikki hyvin... Mites, saako töistä olla pois neuvoloiden takia? Muistelen että oisin kuullut että saa olla, siis ihan palkallisena. Onko kukaan ollut pois? Minä tänään myöhästyn töistä tuon neuvolan takia, mutta kun en oo vielä kertonut töissä raskaudesta, niin aijon sanoa että käytin lasta lääkärissä....

-Sandeliini 10+3
 
Mun kuulumiset ei taaskaan oo hyviä. Keskeytynyt viikolle 6 ja jos ei perjantaihin mennessä tuu ulos niin varattu aika kaavintaan.... Kromosomihäiriö luultavasti ku menee tässä vaiheessa aina kesken... otetaan musta ja miehestä verikokeet ja niiden perustella suunnitellaan jatkoa..
Me pidetään nyt taukoa vauva hommista, matkustellaan ja nautitaan tästä mitä meillä jo on!!!
Onnea teille muille ja älkää murehtiko!!!
 

Yhteistyössä