Kiitokset kaikille!!
Kyllähän mua välillä itkettää mutta ajattelen että parempi näin ku että myöhemmin selviäisi jotain ikävää. Ja torstaiaamuna verikokeisiin, tietääkö kukaan kauan niiden kromosomien tutkiminen kestää?
Mulla ei ole mitään kipuja e vuotoa, ei siis mitään keskenmenoon viittaavaa joten onneksi oli se ultra olisin muuten onnellisesti raskaana vaikka alkio lilluu kuolleena mun mahassa, kauheeta ajattelua.
Saan paljon voimia näistä neljästä ihanasta lapsesta ja mies tuli eilen kotiin,oli tietysti murtunut, me rakastetaan niin toisiamme että yhdessä jaksamme. Mun miehellä on synnynnäinen perinnöllinen sydänvika johon hänen ätinsäkin kuoli aika nuorena joten voihan se olla että meidän pikkuisten sydän ei jaksa kehittyä, mutta emme luovuta meillä on koko elämä aikaa. Olisi ihana saada se yhteinenkin lapsi, luoja tän nyt päättää.
katselimme elen matkoja johonkin lämpöiseen ja otamme tän elämän nyt vähän aikaa ei lapsi haaveissa vielä ajattelulla.
Perjantaina olisi se kaavinta jollei tää nyt tuu ennen sitä ulos. Lääkäri sanoi että jos jää vuotoa odotteleen niin saattaa joutua odottaan sinne 12 viikolle asti joten parempi kaapia pois ettei tuu tulehduksia. Olisi antanut sytotekit mutta sanoin etten halua synnyttää ku paikat on kiinni nin kyllä ne supparit sattuu ja vuoto voi tosiaan kestää sen 8 viikkoo joten kaavinta on parempi saavat sitten kaiken pois ja pakollisesti 2 kk:tta taukoo. Lääkäri myös lohdutti ettäraskaaksi tulossa ei olemitään ongelmaa eikä kiinnittymisessä, voihan niitä munasoluja ja siittiöitä vaikka seuloakin niin saa ne parhaat yksilöt jos sikseen käy ja jos ei niin adoptoidaan pikkuinen kikkurapäinen tyttö jostain lämpöisestä maasta
.
Nyt voin sanoa että keskenmenoja on niin monenlaisia, on vuotoja tai sitte ei, on kipuja tai sitte ei....
Kaikkea hyvää toivottelen ja täällä mä seurailen ja pidä teille kaikille peukkuja!
Nauttikaa kasvavista masuista, oksentamisesta, itkuista, iloista aivan kaikesta joka viittaa siihen että olette raskaana ja pienet vauvanne siellä kasvavat!
Ja muistakaa KAIKELLA ON TARKOITUS!!!
Onnellinen ja 4 ihanaa lasta, 3 km ja yksi keskeytys jossa kehityshäiriö
Hassua huomata itsessään suuri voima jaksaa tän kaiken eikä vaipua alakuloon, juuri siksi nimimerkkini on onnellinen koska olen onnellinen siitä kaikesta mitä minulla jo on!! :wave: :wave: :wave: