Elokuiset 2010 tammikuussa !

onnellinenx5 :hug: , juuri näitä asioita joita ei kenellekään haluaisi sattuvan ... Onneksi tutkitaan nyt geenit yms. jos kuitenkin haluaa vielä lapsia ettei sitten ole tulevalla mitään hätää sitten joskus... Voimia koko perheelle !

Selmiina kotidopplerilla kuuntelemisesta ... itsekin joudun välillä hakemaan ja välillä löytyy helposti ja taas karkaa alta pois .. koita vielä ihan tuosta pikinirajan yläpuolelta , ja käännä hieman dopleria (hellästi painaen masun päältä alapäähänpäin :ashamed: ) , itselläni kuuluu helpommin oikealta istukan viuhke ja vasemmalta vauvan sydämen syke , laita hieman jalkoja koukkuu , niin tulee kohtu parempaan asentoon .... ja koita rauhoittua kun kuuntelet :LOL:

Onnea ultrissa hyviä kuulumisia saaneille !!!

neitim
 
Mulla on huomenna ultra klo 10.00... ihan sen takia kun huolestuin siitä oireiden häviämisestä näin varhaisessa vaiheessa :ashamed: . En oo itseäni nyt kerennyt oikeen tarkkailemaan kun esikko (3v) on kovasti ollut kuumeessa ja kieltäytynyt syömästä ja juomasta joten huoli on nyt hänestä. Nyt on kuume helpottanut mut purkkiin ei oo pissannut vaikka kuiin olen yrittänyt kaikki konstit mutta tuskin mitään pissatulehdusta kuitenkaan on...hänellä kun tuo uuhmaikä painaa päälle kovasti niin ei oikeen asiat luonnistu kuin kovan vänkäämisen kautta jos silloinkaan :attn: .
 
Huomenia

Rapian tunnin pyörin vessareissun jälkeen sängyssä ja sit päätin luovuttaa.. :headwall:

Eilisen kurjan uutisen varjoon jäi kivat uä-kuulumiset, onskut niistä

Soittelin myöhään eilen päivystykseen kun mahakivut veti multa jalkoja alta. Ei se mua sinne huolinu, käski ottaa yhteyttä aamulla neuvolaan(,josta ne lähettäis mut kuitenkin sairaalalle, mutta lähetteen kanssa..). Sano, että on mahatautia liikkeellä ja että voisko olla jotain suolistohässäkkää, koska varsinkin pahimpien alamahakiristysten jälkeen oli kiva vähän päästää ilmaa pihalle :ashamed: :whistle:
Oksettava olo on kuitenkin muutenkin mukana, joten sen varaan en voi laskea mitään. mahakipujen kanssa perinteisesti esiintyvä "puutappi perssiissä"-olo kuitenkin puuttu, mutta...
Sit se sano vielä, että yleensä km alkais ennemminkin ehkä vuodolla ja kivut tulee sitten.
No, yö meni hyvin. Pelottaahan silti vielä, mutta kai nyt toivon, että olis sit sitä mahatautia (jos sellasta voi sanoa haluavansa toivoa... ;) )


Varasin eilen ajan ultraan ja se on vasta 8.2...
Tänään verikokeisiin, kun eivät enää neuvolassa nitä ottaneet.

M&M 9+3
 
Huomenta!

Kiirettä on muka pitäny, ei oo ehtiny tänne kirjoitella.

Onnellinen :hug:

Tänään 12+1 ja ultran aika!! :heart: Voi kumpa kaikki olisi hyvin. Olen ajatellut, että jos nyt on kaikki ok, niin tätä ei pidetä kavereilta enää salassa...:) Tosin ei kerrota nyt missään yleisestikään. Vaikka senhän arvaa, että sana kiertää nopeasti kun muutamallekin kertoo...Ja kohta moni tietää. Mites muut? Joko alatte kertoa vai yritättekö pitää salassa?

Kaikenlisäksi yksi puoli tuttu arvasi heti kun näki mahani...Kyllä se vaan alkaa kasvaa...

:heart:
 
Onnellinen x5, hirveästi jaksamista tuon kamalan uutisen kanssa :'( :'( On kyllä todella kurjaa tuollainen, sanoja ei taaskaan löydy tällaiseen asiaan....


Huoks, ei vieläkään tullut kutsua sinne ultraan ja eilen koitin kovasti kuunnella niitä sydänääniä vaikka mistä, mutta viuhke ja oma sydämen jyske vaan lähinnä kuului ja muuten kamalaa möykkää. Jotenkin eilen ja tänäänkin on ihan kauhean masentunut fiilis, on ihan semmoinen olo että ei tästä nyt mitään tule. :(

No, mitään kipuja ja vuotoja ei ole ollut joten siinä mielessä kaikki ok, mutta ei ole kyllä mitään oireitakaan enää. No, kaipa tämä tästä, ei murehtimalla kyllä parane yhtään mihinkään mikään.

jep, jospa alkais tekemään vähän töitä tässä ja hakis vaikka kupin kahvia.....


=) runttis ja sytkylä 9+6
 
Matilda84
Täällä on jo pistetty asia julki, tokihan pelottaa että jos jotain sattuu,mutta sitähän voi sattua missä tahansa kohtaa raskautta.
Mä menin jo pistää ekan pienen masu kuvan tuonne masukuva pinoon,niin se alkaa vaan pömpöttää,tosin tossa kuvassa mahan turvotus oli ihmeen pientä. =) Nyt on ihanan rentoa kun voi töissäkin ihan reilusti pukea mitä haluaa päälle kun ei tarvii peitellä alkavaa masua. Mä en nimittäin kestä paitoja jotka on sellaisia löysiä.Pakko olla aina joku tiukka ja pitkä paita päällä. IHme ongelmia mullakin :whistle:
 
Juu ja täällä pidetään salassa mieluiten synnytykseen saakka :D
Siis vain sen takia kun mun mutsi on mikä on, ei vaan jaksa sitä sen naputusta... ja siskollakin on omat probleemansa ja tuntuu, että sillä on vähän kateutta aina jos joku saa terveen lapsen tai odottaa tai jotain, niin en halua senkään mieltä pahoittaa. Ja kaveri kärsii lapsettomuudesta niin.. no, pidän omana tietonani tämän niin pitkään kuin mahdollista.
 
Matilda84
Runttipulla Aika sydämellinen ihminen oot kun ajattelet nuin paljon muita?. Mutta sinun pitää muistaa että sinulla on TÄYSI oikeus nauttia raskaudesta vaikka muut ei lapsia voisi saadakkaan :hug: Meilläkin on suvussa yksi serkuksista joka ei vaan tule raskaaksi.Hoidoissa käynyt yms.Välillä tulee itsensä takia paha mieli koska raskaudun pelkästä miehen katseesta :ashamed:
 
Kiitokset kaikille!!
Kyllähän mua välillä itkettää mutta ajattelen että parempi näin ku että myöhemmin selviäisi jotain ikävää. Ja torstaiaamuna verikokeisiin, tietääkö kukaan kauan niiden kromosomien tutkiminen kestää?
Mulla ei ole mitään kipuja e vuotoa, ei siis mitään keskenmenoon viittaavaa joten onneksi oli se ultra olisin muuten onnellisesti raskaana vaikka alkio lilluu kuolleena mun mahassa, kauheeta ajattelua.
Saan paljon voimia näistä neljästä ihanasta lapsesta ja mies tuli eilen kotiin,oli tietysti murtunut, me rakastetaan niin toisiamme että yhdessä jaksamme. Mun miehellä on synnynnäinen perinnöllinen sydänvika johon hänen ätinsäkin kuoli aika nuorena joten voihan se olla että meidän pikkuisten sydän ei jaksa kehittyä, mutta emme luovuta meillä on koko elämä aikaa. Olisi ihana saada se yhteinenkin lapsi, luoja tän nyt päättää.
katselimme elen matkoja johonkin lämpöiseen ja otamme tän elämän nyt vähän aikaa ei lapsi haaveissa vielä ajattelulla.
Perjantaina olisi se kaavinta jollei tää nyt tuu ennen sitä ulos. Lääkäri sanoi että jos jää vuotoa odotteleen niin saattaa joutua odottaan sinne 12 viikolle asti joten parempi kaapia pois ettei tuu tulehduksia. Olisi antanut sytotekit mutta sanoin etten halua synnyttää ku paikat on kiinni nin kyllä ne supparit sattuu ja vuoto voi tosiaan kestää sen 8 viikkoo joten kaavinta on parempi saavat sitten kaiken pois ja pakollisesti 2 kk:tta taukoo. Lääkäri myös lohdutti ettäraskaaksi tulossa ei olemitään ongelmaa eikä kiinnittymisessä, voihan niitä munasoluja ja siittiöitä vaikka seuloakin niin saa ne parhaat yksilöt jos sikseen käy ja jos ei niin adoptoidaan pikkuinen kikkurapäinen tyttö jostain lämpöisestä maasta:).
Nyt voin sanoa että keskenmenoja on niin monenlaisia, on vuotoja tai sitte ei, on kipuja tai sitte ei....
Kaikkea hyvää toivottelen ja täällä mä seurailen ja pidä teille kaikille peukkuja!
Nauttikaa kasvavista masuista, oksentamisesta, itkuista, iloista aivan kaikesta joka viittaa siihen että olette raskaana ja pienet vauvanne siellä kasvavat!
Ja muistakaa KAIKELLA ON TARKOITUS!!!

Onnellinen ja 4 ihanaa lasta, 3 km ja yksi keskeytys jossa kehityshäiriö

Hassua huomata itsessään suuri voima jaksaa tän kaiken eikä vaipua alakuloon, juuri siksi nimimerkkini on onnellinen koska olen onnellinen siitä kaikesta mitä minulla jo on!! :wave: :wave: :wave:
 
Voi samperi .. tuli sitten ihan pienet säkärit kun korjasin koiran poikki peremaa puhelinjohtoa , ihmettelin aamulla kun ei netti käynnistyny !!! Ihme tapaus , kun ei oo ennen johtoja purrut (7kk) ja nyt sitten jo toistamiseen puri johdon poikki !!!! loppuu kyllä johto jos vielä puree poikki .. huoh ...

neitim
 
onnellinen olisihan tuo kaavinta inhimillisempi ja ehkä jotenkin helpompi ...
Geeni tutkimuksista , tulokset kestää 2-3 viikkoa ! Eihän niistäkään ihan kaikki selviä , mutta jotain yleisempiä ja muita ei tutkitakaan ellei ole suvussa jostain geenivirhe-perimästä tietoa ...

neitim
 
ultrassa käyty... Siellä se pikkuinen pisti menemään :) :heart: turvotusta oli vaan 1mm. Ollaan NIIN onnellisia!! Kohtu on takana, että jonkun aikaa voi mennä ennenkun saa kotidoplerilla sydän äänet kuulumaan. jei! :heart:
 
Mä pelkään samaa kuin mitä onnellinenx5 on joutunut kokemaan, että olisi mennyt kesken ja mitään infoa asiasta ei vaan tule. Kun ei ole enää niitä oireitakaan, niin tuntuu että onkohan tuolla masussa mitään eloa... huokaus, miksi tämmösiä ajatuksia nyt päässä liikkuu :'( :'(
 
Huomenta! Pikainen kysymys täältä kuumeen ja flunssan keskeltä.. :wave: Haittaako kuume veriseulan tuloksia? Ja saako ennen veriseulaa syödä ja juoda normaalisti? Entäs se pissanäyte mistä katotaan ekalla neuvolakäynnillä kaikki jutut, saako sitä ennen myös syödä ja juoda?

Oon pian lähdössä käymään labrassa, tällä viikolla täytyis toi veriseula ottaa ja vien samalla sit pissanäytteen ja käyn lääkärissä kun tarvin töihin todistuksen, kun oon taas kipeänä :snotty:
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:
Huomenta! Pikainen kysymys täältä kuumeen ja flunssan keskeltä.. :wave: Haittaako kuume veriseulan tuloksia? Ja saako ennen veriseulaa syödä ja juoda normaalisti? Entäs se pissanäyte mistä katotaan ekalla neuvolakäynnillä kaikki jutut, saako sitä ennen myös syödä ja juoda?

Oon pian lähdössä käymään labrassa, tällä viikolla täytyis toi veriseula ottaa ja vien samalla sit pissanäytteen ja käyn lääkärissä kun tarvin töihin todistuksen, kun oon taas kipeänä :snotty:
En tiedä tuosta kuumeesta mutta muuten saa syödä ja juoda ennen verikoetta,ainakaan mua ei kielletty.
Pissaamatta pitää olla 4h,ennen pissatestiä,ainut ehto
 
:hug: onnellinenx5 :'(

mutta pakko se on kai omia uutisia kertoa :heart:
eilen sain kuulumaan sydänäänet :heart: :heart: :heart:
joten olo oli aika upea ennen nukkumaan menoa , ultraan siis vielä tasan viikko ja tunnitkin aika lailla samat :)

huisi + pikkuinen 10+6
 
Heips Kaikille!
Liittyisin seuraanne, nyt menossa rv 8+1 ja l.a 30.8! Toinen tulossa. Käyty varhaisultrassa noin rv 6+4 ja sillon kaikki ok, sykkeet yms. Haluisin heti kysyä teiltä, kun mulla on ollu alusta asti kivuliaita menkkamaisia kouristuksia usein iltaisin ja öisin. Aina puhutaan nipistelystä, vihlomisesta yms, mutta missään ei mainita näistä "menkkamaisista kouristuksista!, muuta kun loppuraskaudessa ne tulkitaan supisteluksi, mutta ei kai nyt jo supistele, mitä hä?? esikosta ei ollu mitään tällasta, siks sitä mietin.Onko kohtalotovereita, joilla ollut samaa?? Ja minkälaisia kokemuksia, että kouristeleeko koko raskausajan? ja voisko sit syntyä kenties ajallaan tän takia..;) ?? Toiveita tässä jo siitäkin elättelen, kun esikko meni 18 päivää yli!! Mutta kiitos jos joku osaa vastata!
 

Yhteistyössä