Elokuiset 2010 tammikuussa !

Eipä ol tullu kirjoiteltua.

Osanotot huonoja uutisia saaneille!

Mulla kanssa se jatkuva paelelu ja sellanen jatkuva etova olo on hellittänyt. Mutta tilalle tullut aivan karmea väsymys! Ei tiedä millä jaksaa töissä kun tekis mieli vaan nukkua. Tänäänkin 10h yöunien jälkeen oli pakko mennä päiväunille ennen töihin menoa kun meinasin väkisin pystyyn nukahtaa. Kuinka helposti olette sairaslomaa hakeneet jos on kovin paljon tuota väsymystä ollut?
Mulla onneks enää huominen töitä ja sitten viikon loma niin ei tarvi sairaslomaan turvautua mutta täytyy sanoa että jos loma e ois alkamassa niin varmaan hakisin kun ihan uskomatonta tää väsymys jo. Ei tunnu asiat pysyvän päässä vaan unohtelen asioita ihan jatkuvasti. Ja kun asiakaspalvelutyössä olen niin pitäs jaksaa olla ilonen ja pirteä. Kyl vaan ku nukahtaa seisaalleen. :D

Mä olen ihan sekasin viikoista jo mut kait nyt ois sit ultran mukaan 8 ja menkoista 9 jos ollenkaa laskuis olen mukana. :D Ens viikolla pitäis soitella aikaa sinne seulontaan.
 
Hei täällä olisi uusi odottaja elokuisiin!
Olen siis 22-vuotias naimisissa oleva lähihoitaja Pohjois-Savosta. Esikoista odotellaan ja oletettavasti synnytän KYS:ssa, la 7.8.2010. Taustalla yksi keskenmeno elokuussa 2009.
Olo alkaa olla jo helpottumaan päin, ennen joulua pahoinvointi oli melko karmeaa ja kaikki maailman konstit tuli kokeiltua, ainoa joka sitten toimi, oli rannekkeet. Nyt olen pärjännyt jo vähän yli viikon ilman rannekkeita. Muita oireita on rintojen kipeys, pissahätä joka 10. minuutti, kohdunkasvu/liitoskivut, iltaisin turvottaa ja väsyttää ihan järjettömästi.
Ensimmäinen neuvolakäynti oli keskiviikkona jolloin tehtii myös ultra. Siellä kovasti joku vilkutteli. Ensimmäinen ultra tehtiin jo 23.12, tuon keskenmenon takia varmistettiin, että kaikki on ok. Mitat vastasi viikkoja päivälleen. Nyt odottelen sitten aikaa sinne np-ultraan, ensi viikolla lääkärineuvola. Niin ja sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, minkä vuoksi luultavasti tulen käymään äippäpolilla.
Toivottelen kaikille kauniita unia, itse tässä yövuorossa valvon ja pääsen nukkumaan 7 jälkeen.

Mijas ja muru 11+1
 
Tervetuloa Mijas :flower:

Itkuherkkyyttä...Ihan hirmuisesti.Itken kaikesta.Eilen katsottiin amerikan idolsia lasten kanssa ja kun siinä iloittiin jatkoon pääsystä,mä itken....
Mä itken ihan kaikesta,kamalaa :D

Ja oon kiukkuinen,taas,kuin peffaan ammuttu karhu.Mies parka :D Taas on samassa ryöpytyksessä.Mä kyllä lupasin yrittää hillitä tunteeni,mut kun ei pysty niin ei pysty :headwall: Hormoonit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sunnuntaiaamun kiukkuinen evi-ta
 
Mijas tervetuloa :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja evi-ta:
Itkuherkkyyttä...Ihan hirmuisesti.Itken kaikesta.Eilen katsottiin amerikan idolsia lasten kanssa ja kun siinä iloittiin jatkoon pääsystä,mä itken....
Mä itken ihan kaikesta,kamalaa :D
mulla herkintä tekee urheilu.. :LOL: :LOL:
Eilenkin A-K Saarista tituleerattiin taistelijaks Otepään kisassa ja meitsi vollottaa..

Neuvolakäynti jotenkin teki tän kaiken konkreettisemmaks. Oon kai tähän asti menny vähän sellasella "katotaan nyt, mitä tuleman pitää jos on tullakseen, mutta rakas silti"-fiiliksellä.
Nyt on mukamas virallisesti sit raskaana...outoo :p

Viime yönä alko sattuun mahaan ja olin ihan itku kurkussa. Olin kyllä syöny ku possu illalla ja kipu oli navan yläpuolella, mutta säikytti silti kovasti. Parina päivänä on tuntunut muutaman kerran kuin koko maha olis harkkarisupparin vallassa, sellanen piukee ja pullee pönkkä ja tukala hengittää. Kipua ei ollenkaan liity niihin.
En vaan nyt suostu tämmöseen pahimmanpelkäämiseen, varsinkin kun kaiken piti olla hyvin. grrrr

M&M 9+1
 
Huomenia kaikille!

Kuulumisia tulin kirjotteleen, en nyt kerkeä lukemaan mitä kaikkea täällä on kirjoitettu..

Täällä väsynyt polttarisankari :D Eilen oli kovat pippalot ja kumma kyllä itekki jaksoin bailata puoli kolmeen saakka... Ihanaa kun ei ole pääkipua eikä mitään nyt aamulla. Väsyttää tietenkin kun meni jo yliväsymyksen puolelle enkä sen takia osaa koskaan nukkua. Tässä tyttöä odottelen kotiin mummolasta..

Huomenna olisi se ultra :)

Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille!
 
tervehdys =)
tervetuloa uusille :flower:
ja halit sitä tarvitseville :hug: :hug: :hug:

omassa navassa ei ihmeellisyyksiä. pahoinvointi kun palas niin usko raskauteen helpottui. kerkesin jo stressata oireitten katoamista. :D muutaman päivän sain nauttia normaalimmasta olosta... nyt kauppakäynnit menee yökkimällä ja kokovartaloväsymys on kamalaa :|

:wave: Sinimarja ja Ipana 9+2






***tickerit on kivoja :D :D :D
 
Copper mikä ultra sulla on huomenna? Mullakin on ultra. Se paljon puhuttu la rävähtää ny sitten. Muistelin että meillä oli samaan aikaan ns. keskenmeno joten meidän viikot ei paljoa voi heittää. Neuvolan mukaan menen jopa 10 viikolla.

Maha jo ihanan pieni pallo.söpö ku mikä.

Onnellinen ja nyytti 9+
 
heipsan, täällä synttärit vietetty ja huomenna olis töihin meno. Tyttökin alkaa olemaan terveempi, mies on nyt sitten kipeenä joten jokainen vuorollaan näköjään.

Tänne ei ihmeitä, masu pullottaa ja pian varmaan alkaa töissäkin arvailu, mutta arvailkoot. Sitä ultrakutsua vaan odottelen, sais tulla jo.. :D :D

jep, pinna oli hiukan kireellä kun porukat täällä koko vkl, mutta onneks nyt on jo rauha maassa ja saadaan olla ihan kolmistaan. Ainakaan mitään eivätte sanoneet, ärsytti vaan taas äidin asenne kun kerroin että kaveri saa keväällä vauvan - että JOKO taas ja joko noin nopeesti pitää tehdä - kun siis ikäeroksi tulee yli kolme vuotta tällä mun kaverilla. Meinasin kilahtaa mutta no, ajattelin että mikäpä sitä mutsia muuttaa, semmonen se on joten olkoon. Kerron äidille aikaisintaan pääsiäisenä tästä, jos vaan mahdollista.

jees, mä taidan lähteä kahvinkeittoon, käytiin tänään rattaiden kanssa lenkillä ja mietin että pitäiskö vielä illalla ängetä jumppaan...tai sitten vaan tuhoan eilisiä herkkuja mitä oli tarjolla :D Pahaoloa ei enää ole ollut, mutta lenkin jälkeen taas kohtu muistutteli olemassaolostaan, eli eiköhän siellä kaikki ole ihan ok.

runttis ja sytkylä 9+4
 
merkkailen vaan pinoa, tänne ei mitään kummempaa kuulu, väsyttää yhä ja paljon.
4d-ultrasta oli puhe. Ei olla menossa, esikoisen aikaan haaveilin siitä enempikin, muttei raaskittu lähteä, kun on kovin kallista lystiä pk-seudulla.
Kepsukka ja masukki 14+2
 
Minneköhän tuo mun ultrakuva tuosta katosi?????Vai onko mulla jotain häikkää koneella kun ei näy mulle....

4D ultrasta vielä.Me ei tällä kertaa kyllä mennä,kolme kokemusta on ja viimekerrallakin tuntui tavallaan turhalta rahan menolta,kun kaikki oli ok,jo rakenneultrassa todettu ja kun ei se ollut enää uusi kokemus :D

Mutta onhan se hieno kokemus jos ei ennen ole ollut =) Että sinäällään kyllä suosittelen jos vaan kukkaro kestää :D
 
Tervetuloa uusille minunkin puolestani!

Huonoja uutisia saaneille :hug:

Mulla yhtäkkiä ryllähti maha esiin :eek: Yhdet farkut ei menny kiinni aamulla (tai meni kiinni mutta sitten puristi ja ahdisti). Paino laskee mut maha pullahti noin vain :)
Saattaa olla että kohta jäädään kiinni, tän kyllä huomaa!
Pitäisköhän koittaa pierasta niin laskisko maha
:LOL:

Eipä kummempaa. Herkkuja tekis mieli mut pitäis vältellä..

pyöristynyt MiljaK ja salaisuus 10+0 POKS POKS
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
Copper mikä ultra sulla on huomenna? Mullakin on ultra. Se paljon puhuttu la rävähtää ny sitten. Muistelin että meillä oli samaan aikaan ns. keskenmeno joten meidän viikot ei paljoa voi heittää. Neuvolan mukaan menen jopa 10 viikolla.

Maha jo ihanan pieni pallo.söpö ku mikä.

Onnellinen ja nyytti 9+

Mulla on huomenna just se 10+0 menkkojen mukaan... Ja se np-ultra on vai miksi sitä sanotaan. En kylläkään osallistu siihen niskapoimujuttuun ja downin riskimääritykseen, tehdään vaan normi ultraus.
 
kamalan paljon taas tekstiä :) halauksia sekä hyville, että huonoille uutisille!!
täällä on paha olo hävinnyt ihan kokonaan. yks testi jäi tuonne kaappiin, niin tänään jo mietin, et pitäisköhän tehdä :) seuraava käynti olisi sitten ultra vasta helmikuun alkupuolella. sekin homma on nyt täällä meilläpäin muuttunut. 80 km päähän täytyy lähteä synnytyssairaalaan tuo np-ultra ja rakenneultra tekemään. noh... siellä on ainakin laadukkaammat koneet ja jos ne vaikka siellä mieluummin paljastais sen sukupuolenkin :) täällä ollaan aika vaisuja sen suhteen :/
ekaa odottaessa muuten tiesi joka päivä tarkalleen, mikä raskausviikko ja päivä on meneillään. nyt oon ihan pihalla. ei ehdi edes ajattelemaan koko asiaa :) kait sitä jollain 10.viikolla mennään :) sen mä sentäs muistan, et tiistaina se vaihtuu :D

sunshine ja pikkukakkonen
 
Heido! onpas tänne tullu taas vklopun aikana teksitä!! :wave: kaikille mukaan liittyneille!!

Oltiin vkloppuna helsingissä, suuressa maailmassa :D Sorruin sitten ostamaan äitiys farkut ja farkkuhameen! Oli vaan pakko kun omat farkut kiristi (ummetuksesta johtuen) ihan älyttömästi! Muutenkin tän ummetuksen kanssa on aika ilkeetä välillä olla :| Muuten on kuvotus ja pahoinvointi jääny vähemmälle, hyvä niin :) Tiistaina olis np ultra VIIMEINKIN!!! Jännittää kyllä niin että vatsaa vääntää kun asiaa ajattelee. Ajattelin kokeilla jos saisin tänään sydänäänet viimeinkin kuulumaan..

Hyvää alkavaa viikkoa! :wave:

n11na ja pikkume 11+2
 
Tervetuloa Mijas :flower:

Kaks yötä np-ultraan, jännittää hurrrjasti!! Se on tiistaina vasta klo 18 illalla :kieh: voipi olla piiitkä päivä..

Täällä on jo pesänrakennusvietti saanu vallan, sisustan tällä kertaa makkaria uuteen uskoon..kävin ikeasta hakeen yöpöydät ja lamput + muuta hilua..tiistaina sit käyn ostaan sängynpäädyn askosta..`*kiinnostaa varmaan kiviäkin* :xmas:

Mulla alkais leipomusurakka, kun miehellä on nelikymppiset ens viikonloppuna, huoh..energyä tarttis jostaki saaha ja paljo!

Jos lähtis tsiigaan missejä hetkesi, moro!! :wave:

Jonnuli ja hipsu POKS 12+0 POKS :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sunshine25:
ekaa odottaessa muuten tiesi joka päivä tarkalleen, mikä raskausviikko ja päivä on meneillään. nyt oon ihan pihalla. ei ehdi edes ajattelemaan koko asiaa :) kait sitä jollain 10.viikolla mennään :) sen mä sentäs muistan, et tiistaina se vaihtuu :D

sunshine ja pikkukakkonen
Mulla vaihtuu maanantaina :D jos joku kysyy mitkä viikot menossa, niin pitää oikein laskee että maanantaina 9+0, tiistaina 9+1.. jne jne.. :LOL: Ja ekassa todellakin heti ensimmäisenä aamulla mietti, että jaahas nyt on menossa se ja se viikko.
 
Hei semmonen tuli mieleen, että jos joku miettiin sitä zumbaamista, niin on erittäin tehokas ja mahtava liikuntamuoto! Me käytiin eilen yksityistunnilla ja vaikken olekaan paljon liikkkunut lähiaikoina niin kyllä jakso, kun joku oli potkimassa persuksille :LOL: ja hiki tuli...
 
mulla np-ultra torstaina iltapäivällä , viimeinen aika ... huoh ... voi kun kaikki olisi ok ja jos sitten jo uskaltaisi tuo mieskin kertoa anopille (siis omalle äidilleen) vaikka lätkäsemällä ultrakuvan naaman eteen ! :LOL:

neitim
 
Huomenna olis np-ultra ja jotenkin nyt on ihan hirvee olo. Luin ultrajuttuja, joissa jotkut harmitteli, et kun np-ultrassa ei sitä sukupuolta saa vielä selville. Itku siinä meinas väkisin tulla ihan silkasta harmistuksesta. Miten joku voi edes ajatella jotain niin yhdentekevää asiaa, kun sukupuolta tässä vaiheessa!? Ehkä oon vähän turhan herkillä, mut ei vaan aina jaksa ymmärtää...

Kaitpa tässä täytyy koittaa ajatella jotain muuta, kun sitä ultraa, jos vaikka sais sitten yöllä nukuttua...
 
Meillä ei vieläkään kukaan muu kuin minä ja mies,tiedä raskaudesta :D
Vanhin tytär kyllä taitaa tietää vaikken ole kertonut.Pyysin päivällä katsomaan nuorimmaisen sisaruksen perään ja esikko naureskeli"joo äiti,toka nuorimman" :LOL:

Mulla on koko päivä kulunut netissä notkumiseen... :ashamed:

Onnea matkaan ultraan meneville :flower: :heart:
 
Heippa taas kaikille ja halaukset niitä tarvitseville!

Mullakin on huomenna np-ultra. Taitaa huomenna olla monella meistä jännät paikat. Mä menen siihen veriseulaankin sitten ultran jälkeen. Vähän sättäykseksi menee aamu, kun autokin pitää viedä ennen ultraa korjaamolle ja esikko mamman luokse hoitoon. Mennään miehen kanssa ympäri kaupunkia ensin omalla autolla, sitte kävellen ja vielä pisin matka bussilla. Mamman luota sitten haen esikon yksin ja kävellään taas, jos aamulla on tullut hyviä uutisia ja mieli korkealla.

Tsemppejä meille ja muille!

Melita ja nöyhtä
 

Yhteistyössä