Heissan, täällä alkaa oma elämä voittaa - kävin jopa rautakaupassa hakemassa maalin, pensselit ja vehkeet ja nyt voi mies sitten alotella sitä maalausta. Pauke kuuluukin tuolta talon päädystä ja listoja irrottelee. Jeh, tyttö on tosi räkäinen ja kuumetta mittasin äsken vajaat 38, eli ei onneks paha. Jospa huominen olisi jo tytölläkin parempi, nyt ainakin nukahti pinnikseen maidon jälkeen ihan samantien. Huoks, tämmöset räkätaudit sais kyllä jäädä jo tän talven osalta taaksepäin, tuntuu että olen jo monta flunssaa sairastanu itekin ja tytöllekin oli jo toinen. No, ekat 10 kk menikin täysin terveenä niin siks tässä on nyt ihan kummissaan kun toinen saa niin herkästi nuo pöpöt.
Niin meillä kans mies auttaa lapsen hoitamisessa tosi paljon, ja aamupuuhathan normaalisti mies hoitelee kun mä olen siinä vaiheessa jo töissä. Sanoinkin miehelle tossa vkl että olispa hurjaa jos olis pitäny yksinään hoitaa ipanaa ja olla siinä kunnossa kuin missä olin, että oli miehelle kyllä käyttöä :heart:
Joo-o, olo tosiaan alkaa normalisoitumaan koska nyt tekis pirusti mieli bicmac-hampurilaista, jota en tietenkään tähän hätään saa (tai halua lähteä erikseen hakemaan)... ääh bääf, mieliteot vie taas tätä akkaa!
runttis ja sytkylä 8+5 (muistinpas!)
Niin meillä kans mies auttaa lapsen hoitamisessa tosi paljon, ja aamupuuhathan normaalisti mies hoitelee kun mä olen siinä vaiheessa jo töissä. Sanoinkin miehelle tossa vkl että olispa hurjaa jos olis pitäny yksinään hoitaa ipanaa ja olla siinä kunnossa kuin missä olin, että oli miehelle kyllä käyttöä :heart:
Joo-o, olo tosiaan alkaa normalisoitumaan koska nyt tekis pirusti mieli bicmac-hampurilaista, jota en tietenkään tähän hätään saa (tai halua lähteä erikseen hakemaan)... ääh bääf, mieliteot vie taas tätä akkaa!
runttis ja sytkylä 8+5 (muistinpas!)