Nyt pitäisi kaikki olla listalla .. tosin joku taisi vielä olla et ei oo listalla .. kun joku kirjoittaa välillä tervehdykset ja sitten kuitenkin että palailen myöhemmin niin sitten annan listaan paremmin tiedot yms. niin sitten on jäänyt vielä laittamatta ja olen odotellut parempia tietoja ... :ashamed:
Liikunnasta .. mulla on raskausaikana "ongelmana" se että alkaa supistelemaan helposti tai sitten tulee sellaisia mahakipuja että on pakko mennä maate ... Olen siin suosiolla jättänyt nyt kun on vielä heikko olo niin urheilut kokonaan ja pakkanen vielä pahentaa oloa , kun on tuo astma , vaikkakin muuten ollut oireeton , mut pakkanen .. laittaa yskittämään ja ahdistamaan . Mulla ei noihin mahakipuihin ole liittynyt vuotoa tms. mutta sen verran olen ajatellut itseäni sekä vauvaani, että kun maha kipu alkaa , niin työt tms. loppuu siihen ja maate on pakko päästä ! Silloin kun viimeksi odottaessani olin raskaana niin koitin käydä töissä ja välillä pisti niin koitin pysähtyä ja rauhoittua , välillä se oli kuitenkin tosi hankalaa ja mahaan alkoi sattumaan melkein heti uudelleen , joten jäin saikulle . samoin olin 2-3 viikkoa alussa poissa pahoinvoinnin takia ! lantionpohja lihaksiakin pitäisi vahvistaa (sanoi viimeksi sairaalassa synnytyksen jälkeen että aikaste heikot on ,pitäisi treenata. tosin tekee nuo aiemmat synnytyksetkin) no nyt en sitten taas tee juuri mitään lantionpohja lihaksilleni , kun jos jännitän lihaksia vaikka vain 10 kertaa ,niin hetekn päästä alkaa se mahakipu
Joten oon tälläiset jättäny suosiolla ,koitan sitten myöhemmin jotain muuta .
ON: tänään on 10+1 ... eilen ja tänään on ollut parempi olo , mutta sitten on tullut siivoiltua ja illemmalla on ollut pakko huilata ...
Mieliteoista .. mun alkoi tehdä ihan sikana mieli lättyjä saunan jälkeen ja pyöräytin 2l taikinan ja syötiin miehen sekä lasten kanssa .. 2 isoa lättyä jäi koko satsista , taisi muillakin tehdä mieli lättyjä
Jollain olo tuhruttelua taas ... Toi istukka kohdunsuulla voi kuulemma aiheuttaa ihan kunnon verenvuotoakin , tosi pitkäksi aikaa ... :hug: Mulla on noita kramppeja masussa pitkin raskautta ja mitä enemmän viikkoja sitä kovemmiksi ne käyvät , mutta silloin pitää aina muistaa levätä ! Toivotaan että toi tuhruttelu ja pelottelu loppuu pian !!!
neitim