Huooh, hampilääkäri soitteli ja aamusta uudelleen remonttiin. Tämmönen särky ei kuulemma kuulu, vaikka onkin avattu hammas ihan hermoon saakka... ja jos pahenee, niin pitäisi iltapäivystykseen mennä jonnekin naikkarin läheisyyteen - mutta sitten ne joutus ottamaan uudet röntgenit. Lääkettä ei suositellu, kun sanoi että se pitää hoitaa kuntoon ehdottomasti, ja että hammas joka on nyt avattu on se, mikä pitää fiksata. Olis ollu heti aamusta jo aika mutta kun mulla on se neuvolakin, niin otettiin varuiksi neuvolan jälkeen aika huomiselle, jotta ehtii sitten fiksaamaan ajan kanssa. Toivottavasti tulee kuntoon, tässä mielentilassa jos pitäis lähteä synnyttämään, niin vois olla aikamoinen urakka.
Mies toi mulle kaupasta alkoholitonta siideriä ja suklaata, osaa tuo mun mörrikkäkin joskus ajatella =) Vaikka tällä hetkellä en pysty mitään kyllä syömään, mehujäätä imeskelen kun se on ainoa mikä tuntus hiukan helpottavan.
Neitikatille oikein oikein paljon kunnon supisteluja, toivottavasti pääset pian matkaan!
Väsynyt olo on täälläkin, keittiö oli kuin pommin jäljiltä, mutta mies kiltisti (pyytämättä) siivos senkin... mä en oikein nyt kykene mihinkään järjelliseen hommaan, kun pääkin on kivusta ihan sumea
Mies toi mulle kaupasta alkoholitonta siideriä ja suklaata, osaa tuo mun mörrikkäkin joskus ajatella =) Vaikka tällä hetkellä en pysty mitään kyllä syömään, mehujäätä imeskelen kun se on ainoa mikä tuntus hiukan helpottavan.
Neitikatille oikein oikein paljon kunnon supisteluja, toivottavasti pääset pian matkaan!
Väsynyt olo on täälläkin, keittiö oli kuin pommin jäljiltä, mutta mies kiltisti (pyytämättä) siivos senkin... mä en oikein nyt kykene mihinkään järjelliseen hommaan, kun pääkin on kivusta ihan sumea