***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

Huomenta päivää:)

soita epplu ihmeessä joko neuvolaan tai sitten suoraan synnärille :hug:

Ja olikos runttipullalla se hammassärky... se on kyllä vihon viimeinen kipu :hug:

Tervetuloa Tiinuz :)

Eipä saanut tuo peittojen heiluttelu mitään aikaiseks tai luulis et nyt jo jotain tuntuis jos olis saanut jotain aikaiseks. Alamahaa särkee samalla tavalla kuin eilenkin aamupäivällä (tais se illemmallakin särkeä ), mut eipä sitten muuta. No odotellaan, kai tämä vielä tällä viikolla syntyy, ainakin niin toivon.

Nyt syömään jotain sekä lukemaan päivän lehden. Tietysti varmaan tarvis pukea päälle :LOL: Jospa sitten koittas toista s:ää ja siivoais...

Maijamehi ja Toukka rv 40+2

Mä näin viime yönä unta että supisti kipeesti. Mutta sitten mä heräsin niihin supisteluihin, että kai se supisti oikeesti. Oisko n. 5 supparia tullut vartin välein, sit loppu. Mutta kaitpa ne jotain tuolla tekee, ehkä se meinaa ettei ainakaan kahta viikkoa mene yliajalle B) Viimeksi mulla ei ollut mitään kipeitä tuntemuksia ennen kuin itse synnytyssupparit alkoi.

Laitetaas vielä masukuva, laittakaas muutkin jotka ootte vielä yhdessä koossa =)

-Sande & kolmas toukka 38+2

Huomenta =)

Täällä on myös kaikki mahdolliset ässät kokeiltu,ei toimi ei :LOL:

Tiinuz,tervetuloa!

Minäkin lueskelin tuon typerän ketjun tuolla mitäs nyt-puolella....hohhoijaa,kyllä meitä on kuulkaa niiiiiin moneen kelkkaan.Kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa.....

Epplulle voima :hug: . Meillä näköjään samainen "eräpäivä" ja täällä ei edelleenkään pientä jomottelua kummempaa.Jospa sitten supparit tuliskin nopeesti ja rytinällä,niinkuin aikaisemminkin. ja hei,SIPSUNEN,meilläkin sama eräpäivä ja sama synnäri =) .Jospa siellä nähdään :wave:

Nate ja Jorma-Inkeri 39+2 tai jotain

Huomenta!

Täällä pääsin nukkumaan klo 1.30, kun sain mehustusjutut siivottua poikkeen. Mehua tuli jotain 11,5L-12L. Tänään ajattelin pullottaa, ku ei enää eilen jaksanut.

giraffe: Mie mehustan mehumaijalla. Laitan marjoja ja sokeria kerroksittain. Kun on 30-60 min siinä hellalla mehustanut, niin ensimmäisen litran kaadan marjojen sekaan, nopeuttaa mehustamista.

Hirveä väsymys.. Mä iltaisin kyllä olen niin energinen ja jaksaisin valvoa vaikka kuinka myöhään.. Mutta päivät meinaa mennä vätystellen..

Jos kävis jotain aamupalaksi ottamassa.

RD & Pörriäinen 37+6 :heart:

Nate: Niinpäs näkyy olevan :) Ehkä päästään samaan aikaan tositoimiin. Täälläkään ei mitään erityisiä tuntemuksia tulevaan synnytykseen liittyen. Niitä odotellessa...

Väsyttää vaan ihan kamalasti ja on kyllä niin aikaan saamaton olo kuin vaan voi olla. Jos nyt kuitenkin imuroisi loppuun, kun menin aloittamaan. Kaupassakin pitäisi käydä. Tosi ristiriitaista, kun tekisi toisaalta mieli tehdä vaikka mitä ja aikakin matelee, mutta sitten ei saa mtään aikaiseksi. Jumitan vaan.

Sipsunen & nalle 39+2 :heart:

sipsunen.. mulla on ihan samanlainen olo, kaikkea tekis mieli tehdä mut ei vaan saa aikaiseks.

Mut nyt vaihtamaan lakanoita sänkyyn ja katsomaan tuo vaavin sänky oikeaan kohtaan. Jospa sitten vielä yrittäis vähän siivota

Mpv
No, jospa minäkin sitten kehtaisin vielä näin loppumetreillä kysyä pääseekö joukkoon mukaan?
Lueskelemassa olen käynyt kyllä säännöllisesti, ja viime aikoina jännännyt mukana tätä "vauvatulvaa". Onnea vaan kaikille, joilla koitos on jo onnellisesti ohi. :flower:

Sitten vähän itsestäni. Täällä siis kirjoittelee yksi "myöhään herännyt" eli ikää mittarissa jo 36v, ja vasta ekaa odotellaan. La täällä 25.8., tosin ultrien mukaan la olisi 22.8. niin ja rakenneultran mukaan täällä odoteltaisiin poikaa.

Tutun kuuloisista vaivoista täällä on ollut paljon juttua, ja helpottavaa on tosiaan ollut käydä lukemassa, että muillakin on samanlaisia viiltelyjä yms. "pientä mukavaa" tunnetta ollut :D.
Kyllä se vertaistuki vaan on tärkeää, joten toivottavasti tällainen matti myöhäinenkin vielä pääsee joukkoon mukaan. :ashamed:.

:heart: huomenta-päivää...

saas nähdä kuinka pystyn olee tämän päivän, huomenna vauvanhaku reissu edessä :p
jännittää tietty mahdottomasti :whistle: kuhan vaan paikat olisi valmiina kalvojen puhkaisua varten , tai sitten joudun taas sektioon näillä helteillä :$ jaiks mikä kuumuus ilmasto parannella, nooh jos joudun on ystäväni loppuviikon aamuvuorossa päksissä auttamassa mun vauvaa maailmaan leikkurissa , jos sinne joudun .

nyt taidan lähteä ostamaan henkkamaukan imetystoppeja sinne sairaalaan , en todellakaan aio pitää sitä matami yökkäriä, vaan omia toppeja ja niitten kauniita housuja ja myös jotain huonoja omia shorteja ;)

oikein muksaa päivää kaikille :heart: laittelen viestiä sitten kun tiedän mitä tapahtuu :p

huisi ja pikkuinen rv 39 poksista :heart: :heart: :heart:

Täällä myös armoton väsymys,eikä oikeen mihinkään hommaan saa tartuttua.......eilen sentään saatiin vihdoin pinnasänky koottua :) .Ja hommaahan täällä kotona riittäis,mutta kun ei jaksa eikä huvita :LOL:
Tahtois jo synnyttämään,niin pääsis hommassa vähän eteenpäin......

Kumma juttu kun jatkuvasti löydän itseni näiltä sivuilta :LOL: Mulla ei taida olla muuta elämää... No ehkä se johtuu paljolti siitäkin et toi esikoinen on kuitenkin isällään just nyt. Alku kesä meni paljon nopeemmin ku kokoajan tuntu olevan tekemistä. Siis olishan sitä nytkin, mut jotenkin vaan yrittää luistaa noista arkiaskareista tännepäin..

Niin ja tervetuloa uusille :flower:

Mpv
^^^ Kun vaan tietäisi edes itse mitä odottaa.
Oma fysiikka alkaa pian olla sillä mallilla, että tuo potkunyrkkeilijä voisi jo pikkuhiljaa tulla touhuamaan mun vatsan ulkopuolelle, mutta synnäri vaihtoehtokaan ei aina kuulosta kovin houkuttelevalta. :p
No, pakkohan sinnekin on tietysti mennä jossain vaiheessa "piipahtamaan". Ja ehkäpä kuitenkin toivon, ettei nyt ainakaan kovasti yli menisi, kun painoarvio viikolla 36 oli jo 2,9-3kg.. :/

Huisilla onkin jännät paikat sitten huomenna! :hug: Toivotaan, että vältyt kuitenkin sektiolta =)

Mpv, tervetuloa =)

Mä olen ihan totaalisen kiukkunen nyt tähän särkyyn, on niin kovaa särkyä että tekee pahaa oloakin (tai sitten tulee raskaudesta). Ei pysty juur mitään tekemään kun on niin ärsyttävän kovana tuo särky, pesin hampaat aamulla niin juma että teki kipeetä. Soitin hammaslääkäriin ja pyysin lekua soittamaan takasin, josko se osais kertoa tarviiko tulla uusiks vai voisko hän laittaa jotain parempaa reseptilääkettä - panadoli on sama kuin ei mitään ottais..
helkutti sentään, ja supisteleekin (tosin ei kipeesti) välillä tässä näin..

ärrinmurrin purrin runttis... joka hakee kohta alakerrasta pihdit ja kiskoo koko alaleuan pois paikoiltaan!

runttis :hug:

Mulla tuo vaavin painoarvio rv 38+5 oli 3,7kg. Joten kait sitten pääsen joskus ponnistamaan sellaista 4,5kg vauvaa.. Jännä vaan etteivät sitten sen enempää äippäpolilla sanoneet siitä mitään, totesivat vaan että normaalisti edetään. Perjantaina neuvolaan, jolloin sitten katsotaan äippäpolille aikaa. Tuleva synnytys kyllä vähän askarruttaa mieltä, mut eiköhän se siinä mene omalla painollaa kun sen aika tulee

Huisille mukavaa "viimeistä" päivää ja tsemppiä huomiselle :flower:

Uusille tervetuloa

Neuvolassa kaikki mallillaan. (paitsi paino.... :kieh: )
Terkkari vaihtuu ja ne oli molemmat siellä.
Painoarvioks heitti "tuskin on kolmeekaan kiloa" ja ettei ihan vielä olla jumissa kiinni, mutta hollilla hyvin :D

Kävin varaan torstaiks parturin itelle ja eskarilaiselle.
Kulmat voisin vielä värjäyttää jossain jos ehtis. Ja sit pyytää miehen apua ihon kuorinnassa vielä kerran. (ja perusteellinen rasvaus siihen päälle... :whistle: :D )
Pientä hemmottelua :heart:

Månsku ja Iivari 37+3

Päiviä!

tervetuloa Tiinuz ja MPV :wave:

Runttis toivottavasti saat hampaan hoidettua kuntoon... Ei ole paljoa asioita jotka olis inhottavampia kuin hammassärky :hug: Mä ainakin sain reseptin panacod:ille jota sai ottaa varovaisesti (muistaakseni 3pv putkeen) päänsärkyä varten, en sit tiedä auttaako hamppisärkyyn, mutta kannattaa kysyä!

Huisi hauskaa viimeistä masupäivää =)

Epplu:lle voima :hug:

En kamalasti jaksa kommentoida juuri mitään. MÄ OLEN NIIN VÄSY!!! Pakko vaan sanoa että toi haukkuketju mikä oli niin pitää vaan jättää omaan arvoonsa! Aikas usein sitä ihmiset puhuu p***aa muista... varsinkin seläntakana! Ei kivaa mutta.... :kieh:

Edellis iltana supisteli 5,5h ja olin iiiiiiiiiiihan varma että nyt tapahtuu, suihku ei auttanu mut panadoli sit lopulta laukas tilanteen :headwall: Unta sain sit 4,5h... Eilen illalla supisteli 3h mut ei niin kivuliaasti ja sit suihku autto... Nooh jotain alhaalla tapahtuu, TOIVOTTAVASTI |O

K ja "pötkylä" 39+4
Suuntaa päiväunille

Tervetuloa uudet :)

Tiinuz Meillä tais ollakkin sama laskettu aika.

Täällä pukkaa pieniä maalimaan sellaista tahtia, että tuntuu oma vielä kaukaselta. No eipä ole vielä kiirus maalimaan ukkelilla.

Väsy/vetämätön olo on täälläkin. Mitään ei huvittaisi tehdä. Vaikka olisihan tuota tekemistä vaikka millä mitalla. Mutta sitten taas kiukuttaa kuitenkin tää pelkkä makaaminenkin. Juuh osaa olla taasen miun elämä hankalaa... :LOL:

Yhteistyössä