Tervetuloa uusille
ja Onnea Sintylille ja Lämminsydämmelle...
uuh... mä palasin taas juomaan tuota vattuteetä.. en voinut juoda sitä pahimpien helteiden aikaan.. ja nyt oon rillittänyt sitä jo 4pv sen 5dl per pv. Ja kyllä todella tehostaa tuota kohdun tilannetta.. kovenee ja kovenee mutta harkkoja yhä ei oikeita..
mutta ikäviä ovat silti kun ihan kaksinkerroin välillä kävelyttää.. :|
Mä tein tänään aamusta mansikkahilloo 25*2-4dl purkkia. huomenna mulle pitäisi tulla tuttavia auttamaan noissa viinimarjojen keruussa.. jos sais sen normi 5-6 sankkoa tuonne pakkaseen odottamaan marraskuun kylmiä niin voi tuota keittiön hellaa sitten hehkuttaa.
Kuva pitäis ottaa masusta
on aika kumpu..
mutta oon yhä välttynyt raskausarvista joita oli esim kakkosesta ihan hirveenä masussa.. nyt oon käyttänyt jo 3kk tuota weledan raskasarpi öljyä.
Joo ja soittivat muuten siitä kannettavasta.. että sain mennä valitsemaan liikkeestä vastaavan koneen ostamani tilalle.. no menin sinne niin ei siellä ees ollut vastaavaa konetta..
huonompia tarjosivat en hyväksynyt ja sanoin että jos ei anneta samanlaista niin korjuuttakaa sitten kuntoon.. ja lähettäkää kotiin mie en jaksa ajella sinne enää sitä hakemaan viimesillään.. matkaa kuitenni 40km suuntaasa..
pikkasen sieppas..
Suppis 37+3