***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

moikka! mä tuun vähän kertoo kuulumisia,nyt ollaan kolmas pvä kotona vaavin kanssa,kaikki on mennyt hyvin tyttö nukkuu ja syö hyvin :heart: meikäläistä riivannut pirun alkava maitokuume :kieh: kyllä on saannut pumppailla ja hautua ym.ottaa särkylääkettä,noh toiv. menis ohi nopsaa ja sais vaan tytön syömään tiheämmin |O

kovasti onnea kaikille vauvansaanneille :flower: ja jaksamisia vielä nyyttiäodottaville :hug:

lolu ja pikkurinsessa :heart:

Mulla tuli esikoisesta noin viikkoa ennen limatulppa, se oli sellainen iso klöntti. Nyt en oo kyllä mitään huomannut et olis tullut. Tänään on vissiin muutamaan otteeseen supistellut, mut eipä niitä nyt niin kauheesti oo tullu, kai tää sitten syntyy huomenna kun toi isäntä ei oikeen tykkäis huomisesta päivästä :LOL: Hänen exänsä synttäripäivä on huomenna ni sen takia isäntä ei tykkäis et vaavi syntyis huomenna.

Meille syntyi poika!! :heart:
Poika siis tuli maailmaan maanantai yönä 2.8. klo.03.00 ja rv tuolloin 39+6. Paino 3435g ja pituus 51cm. Synnytys kesti kaikkiaan 14 tuntia ja normaali alatiesynnytys. Kaikki meni hyvin ja tänään kotiuduttiin jo sairaalasta. Poika on lumonnut koko perheemme ja ollaan hänestä ikionnellisia. :heart:

sintyli ja sälli 2vrk

Sintylille ja poppoolle onnea :heart: :flower: :flower:

Limatulpasta
Esikoiselta tuli jokunen päivä ennen synnytystä sellanen "harmaanruskeajuovainen etana" :D
Tokasesta en havainnut mitään, vaikka ylikin mentiin. Se synnytys käynnisty vesien menolla

AnQ
Sintylille onnea :flower: :heart:

Miulla tais esikoisen käynnistyspäivän aamuna tulla limatulpan osa, tosin en muista YHTÄÄN et millanen se oli - muistan vaan ajatelleeni, et onkohan tää nyt SE. Nyt oon kiinnittänyt huomiota vaan siihen, et välillä tulee tosi paksua, keltaista limaa (merkkaako edes mitään, pöh), kun valkkari on muuten ihan vetistä ja kirkasta.

AnQ + tyyppi 37+6 (jee, huomenna poksutaan!)

Sintylille onnea ja Lolulle tsempit, se kun maito pakkaa rintoihin on aika kivuliasta, mutta tasottuu sitten. Ellei sitten tulehdukseen saakka etene :/
Mutta onnea siis! Täällä ihmetellään vaan, että pitäiskö sitä itekin jossain vaiheessa "muka" synnyttää, kun ei ole mitään ihme tuntemuksia - lähestyvän synnytyksen osalta siis...

muoks, lolu onhan sulla jo kokemusta kun kolmas on siis tuosta maidon kanssa hommailusta :)

Sintyli Onnea! :flower:

No jopahan on ollut vatsa "sekaisin". Murisee minkä jaksaa ja on saanut vessassa hypätä eilen ja tänään useamman kerran. Vaikka normaalisti ei ole enää tarvinnut käydä isommalla kuin kerran korkeintaan kaksi kertaa päivässä.

Jotkut sanoi että enteilee synnytystä. Toivon mukaan ei täällä ihan vielä. Isännällä olisi vielä viikko töitä ja noita viikkojakin saisi kertyä pikkusen lisää. Ensi sunnuntaihin mielellään lähemmäksi seuraavan viikon sunnuntaita. No muutenkin on kyllä ollut olo kun alkuraskaudesta. Huonohkoa oloa.

No eilen kyllä neuvolassa lääkäri sanoi että kohdun suu on kiinteä ja kiinni ja noin 2 cm. On kyllä aika syvällä. Sai lääkärikin kaivella ihan tosissaan :LOL: Ja eipä supistuksia ole ollut.

Anoppikin soitteli jos päästään lähelle laskettua aikaa niin pääsisi tulemaan tänne. Kunhan vaan soittaa kun siltä alkaa tuntumaan. Jos päiväs aikaan niin kerkeää junaan. Matka kestää n 4 tuntia. Mutta yläkerran naapuri on jo luvannut ottaa muksut siksi aikaa kun kolmatta tehdään. Mutta olisihan se aina helpompi jos joku olisi edes jossain vaiheessa tässä. Kun yläkerran äidilläkin alkaa maanantaina koulu ja muksuilla koulu ja eskari 16 ja 17 päivä. Pitää toivoa että herra tajuaa tulla esim viikonloppuna olisi kaikein helpointa :D. Anoppikaan ei paljoa ennen laskettua aikaa kerkeä. Kun möivät omakotitalonsa ja sen pitää olla tämän kuun loppuun mennessä tyhjä. Ja voitte kuvitella kuinka paljon omakotitaloon + pihavarstoihin on vuosien aikana kertynyt.

Moona ja ukko 36+2

Sintylille paljon onnea pienestä pojasta! :flower:

Tänne ei oikeastaan mitään uutta... Muutaman kerran vihlonu kävellessä, siinä kaikki!

Kaverilla olis lauantaina häät ja mun pitäis nyt varmaan ruveta kattoo tota mun vaatekaappia läpi, että mitähän sitä pistäis sitten päällensä. Ei viittis tota yhtä päivää varten ruveta mitään telttakokoista uutta juhla-asua hommaamaan. :LOL:
Pari vaihtoehtoa mulla on jo kyllä mielessä, jos niistä jompikumpi olis vielä sopiva. Ja itse asiassa suurempi ongelma tulee olemaan kengät, ku nää mun jalat on tosiaan edelleen kuin kaks pallokalaa. Tänään just ulos lähtiessä huvikseen kokeilin yksiä kenkiä ja jouduin toteamaan vaan, että kun ei mahdu niin ei mahdu. Ja tosiaan kotoa lähettiin taas kerran vakio"crocseissa". :|

Hendu ja herra A 37+6

Tutteja muuten vihdoin sain aikaiseksi ostettu, pullon ja pienen paketin vaippoja ja sinkki voidetta. Rintapumpun haluan kanssa. Ja vielä on muuta pientä mitä pitää ostaa. Pyllypyyhikkeitä, suppoja, ja mitä kaikkea nyt miulla listalla olikaan.

Tervetuloa uusille

ja Onnea Sintylille ja Lämminsydämmelle...

uuh... mä palasin taas juomaan tuota vattuteetä.. en voinut juoda sitä pahimpien helteiden aikaan.. ja nyt oon rillittänyt sitä jo 4pv sen 5dl per pv. Ja kyllä todella tehostaa tuota kohdun tilannetta.. kovenee ja kovenee mutta harkkoja yhä ei oikeita..
mutta ikäviä ovat silti kun ihan kaksinkerroin välillä kävelyttää.. :|

Mä tein tänään aamusta mansikkahilloo 25*2-4dl purkkia. huomenna mulle pitäisi tulla tuttavia auttamaan noissa viinimarjojen keruussa.. jos sais sen normi 5-6 sankkoa tuonne pakkaseen odottamaan marraskuun kylmiä niin voi tuota keittiön hellaa sitten hehkuttaa.

Kuva pitäis ottaa masusta :whistle: on aika kumpu..
mutta oon yhä välttynyt raskausarvista joita oli esim kakkosesta ihan hirveenä masussa.. nyt oon käyttänyt jo 3kk tuota weledan raskasarpi öljyä.

Joo ja soittivat muuten siitä kannettavasta.. että sain mennä valitsemaan liikkeestä vastaavan koneen ostamani tilalle.. no menin sinne niin ei siellä ees ollut vastaavaa konetta..
huonompia tarjosivat en hyväksynyt ja sanoin että jos ei anneta samanlaista niin korjuuttakaa sitten kuntoon.. ja lähettäkää kotiin mie en jaksa ajella sinne enää sitä hakemaan viimesillään.. matkaa kuitenni 40km suuntaasa..
pikkasen sieppas.. :eek:

Suppis 37+3

Lämminsydän, onnea :flower:

hendu79, ehkä ihmiset ymmärtää jos crocseilla meet häihin. Itse ainakin niiden kanssa suuntaisin kun kerran jalat ovat kovin turvoksissa niin sille ei vaan voi mitään.

Itselläni on nyt sitten ollut viikon verran vatsa vähän vikkelällä, tiedä sitten mitä enteilee. Jotenkin sitä vaan toivoo et se ihan tosissaan enteilis edes ihan hiuka synnytystä...

Tiqustiina
Hitsi te muuten kirjoitatte paljon päivän aikana. Heti jos on päivänki poissa niin tekstiä on tuhat sivua :D Koittanut selata niitä läpi että pysyis vähän kärryillä.

Haukkumisketju:Kannattaa tosissaan jättää sellaiset ketjut omaan arvoonsa. Voin kokemuksella kertoa että palstoilla kiusaavat ovat katkeria ja kateellisia ihmisiä.Ei niistä kannata välittää.Useimmiten kyseiset henkilöt eivät saa edes sanaa suustansa jos pitäisi päin kasvoja laukoa :whistle:

Tsemppiä kovasti masun kantajille ja onnittelut vauvan saaneille :heart:

Ekat päivät kotona on kyllä mennyt aika vauhdilla. Musta tuntuu että tuo meidän ukko ei tee muuta kuin sontii housuihinsa :D Vaippoja kuluu järjetön määrä päivässä. Ehkä se masun toiminta siitä tasaantuu sitten.
Tissi maistuu ja on se vaan niin ihana :heart: Maito nousi kyllä todella hyvin ja saa pumppaillakkin melkein joka päivä vaikka vauva syö usein. Nyt tietää miltä tuntuu olla PAMSU :LOL:

Yhteistyössä