Huomenia! Täällä taas silmät ihan ristissä toljotan tätä ruutua, tyttö ja mies nukkuukin vielä. Yöllä tuli erilaisia supistuksia, semmosia koko alavatsan kiristäviä ja pisti ihan hereille välillä, eli kaipa nekin tässä pikkuhiljaksii sitten muuttuu kovemmiksi - mutta tuli ehkä kolme kertaa vaan, eli ei mitään hälyttävää
Hammasta särki yöllä sen verran, että kävin panadolit nassuun, nyt ei särje, mutta on taas niin turkasen arka, esim. jos sormella koittaa sitä, niin au au.. menen sinne lääkärille ainakin tsekkauttamaan, katotaan nyt tarviiko vielä avata.
Månsdottir, ihan hirveästi ei kannata haalia menoja, tai suunnitelmia ainakaan ensimmäisille kuukausille =) Mulla oli esikoisen aikana vakaa aikomus kirjottaa dippatyö valmiiksi ja tehdä muutamia kursseja ja harrastaa vaikka mitä, mutta ekaan puoleen vuoteen en edes voinu ajatella miettiväni mitään semmosia - tuntu vaan, että aika eikä kiinnostus riittäny kun pienen vauvan kanssa meni päivät niin sutjakkaasti. Tietysti me ollaan erilaisia, mutta nyt ainakin omalla kohdalla menen vähän "mitä päivät tuo tullessaan" - asenteella. Jos kerkeen tehdä jotain muutakin teen, mutta niin monet on jo varotellu että kun on kaks pientä talossa, ei edes suihkuun kerkeä - saatikka hesaria lukea, niin katotaan uteliaana vaan, miten tästä selviää. Mullakin olis vielä pari matikan tenttiä tekemättä + dippatyön lopullinen korjaus on tässä työn alla, joten saa nähdä millon ne ehdin tekemään. Ennen tämän vauvan syntymää, toisin sanoen ens vkolla koitan sen dippatyön rutata palautuskuntoon, kun tyttö on elokuun loppuun ens viikosta alkaen sit hoidossa vielä päivät. Mut se matikka onkin sitten jo arvotus
Mjoo, mutta jos yrittäs kahvia juoda (kuuma ei ole oikein tehny hyvää) ja jotain aamupalaakin. Ihanan hiljasta täällä kotona kun vaan minä olen hereillä - tai puoliks hereillä nyt ainaskin...