***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

Ihanaa että muillakin on kenkäongelmia. Mulla on käytössä ollut tänä kesänä crocksit ja kangas-balleriinat, jotka siis vähän "siistimpiin" tilaisuuksiin (maksoivat kokonaista 5? :LOL: )

Pitäsköhän munkin laittaa mies hieroon illalla tissejä B) Jos ne viimeöiset supparit tulis takas vähän pidempikestoisina...
 
1000km/vrk takana!! ja paria supparia lukuunottamatta ei niin mitään oireita... Muuten fiilis edelleen aika :headwall: :headwall: jotenki vaan kaikki ajatukset pyörii päässä ja sit ku jotai pikkujuttuu pyörittää päässä vähänki pidempään tai joku heittää jonkun jutun joka liittyy siihen mut mitä ite ei oo ees ajatellu ni se ei oo enää pikkujuttu ja sit saa entistä enemmän ajateltavaa (tosi terveellisiä noi 2x5h ajomatkat ton ajattelun kannalta :D ) ... suhteellisen rankkaa taas tää elämä :LOL:

Onnea taas kaikille vauvaantuneille, mun "veikkaus" siitä et tää vauva ois pinon 18. meni vähä viduiks...niinku vähä ajattelinki olevani turhan optimisti :) paljonhan meitä jo nyt on?? onko joku pysyny mukana?

Ja :hug: :hug: kaikille joilla vaikeempaa!

pikkumökö + elmo 39+6 (39+4)
 
Onnea taas kaikille vauvan saaneille *vihreä kateudesta* :flower:

Ei pysty kyl tosiaankaan sanomaan et kuinkakohan monta on jo saanut vauvan :D Villi veikkaus ois 30 ;DD Tuntuu et niitä oikeen tippuu tippumalla.. (Mut ei tähän osoitteeseen!!!)

Rebeska ja vauva 40+2 :kieh:
 
Onnittelut sintyli ja lamminsydän :heart:

Onnea matkaan olikos se nyt huisi? ..joka oli lähdössä vauvanhakuun :flower:

Tervetuloa uusille!! :flower:

Ja voimia kaikille yliaikapäivien.hammaskipujen tai muiden vaivojen kanssa painiskeleville :hug:

Luin nuita juttuja ja ajttein että on mulla silti kaikki niin tosi hyvin.Ei juuri kolota eikä särje mistään ja vaikka en päivisin kerkeä lepohetkiä viettää(paitsi lukuhetken teekupin ääressä ehkä kun pienin nukkuu) niin ei silti iltaisin oo mitään kamalaa kokotus oloa.Eli kaippa tässä jaksaa vielä olola raskaana =) Tosin eipä sitä tiedä mihin tää olo tästä loppua kohden muuttuu ja varsinkin jos menee yli :ashamed:

Vauva on liikkunut tänään ihmeen vähän normaaliin verrattuna joten taidan lähteä köllimään kun sillon yleensä viimestään alkaa kova möyriminen =)

Ja lääkärineuvolasta sen verran että kuulin siitä mies lääkäristä taas sellasen jutun ettensen jälkeen varmana aijo sinne mennä jos se lääkäri yhä on paikalla.En tiiä mitä sit teen ku haluian ehdottomasti tietää kohdunsuun tilanteen ja vauvan kokoarviota ja sit vielä oon alkanu miettiin oisko mulla hiivatulehus uusiutunu ku valkovuotoa taas tauon jälkeen alkanu tulla vähän enempi.Eli se testikin pitäs ottaa.Mut aamulla soitan tonne neuvolaan ja kysyn kuka lääkärinä tällä viikolla.Toivon niin et joku muu ja joku hyvä kiitos :D
Niin paljo huonoa kuullu tosta mies lääkäristä että pahempi olo tulis vaan sellasesta lääkärikäynnistä.Harmittaa muutenki ku ei tiedä kuka neuvolantätikään mua ottaa nyt vastaan ku "omaa" ihanaa ei enää siellä oo :/

POKS 36+0
:heart:

Kiva kun oli muutama muukin samoilla viikoilla =) Ettei ehkä ihan kaikki synnytä ennen mua.

Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami :heart:
 
hmm... viduddaa...masennuksen piikkiin laitan kun alkaa oleen enemmän ja enemmän itkupurkauksia liittyen äitin kuolemaan (nukku pois -08 37v iässä), lasten ja tulevan palaverin takia johon menen taas kuuntelemaan kuinka huono äiti mä olen (kiitos "tuesta" sukulaiset.. :ashamed: )... täytyy varmaan lääkäriltä kysyy jos pistää mulle sen lähettee terapiaan...

vaikee selittää ukollekaan näitä kun on kaikki haavat auki...

ja tästä pallosta.. paikoillani ollu asentoja vaihdellen 7 lähtien ja koko ajan supistaa enemmän tai vähemmän.. en kyl enää jaksais, voisko tää syntyy edes Hieman etuajois |O

omaa napaa, mut niin väsyny kaikkeen ettei saa edes nukuttua :headwall:
 
Onnea sintyli ja lämminsydän :heart: :flower:

ja uusille tervetuloa vaan mukaan vielä piinailemaan nämä viimeiset viikot. B)

tsemppiä niille, jotka jo omaa nyyttiään pääsevät hakemaan. =)

Tässä taas jotain vähän yritän tän puhelimen kautta laittaa.
Neuvolassa tuli käytyä ja siellä ei mitään ihmeellistä.
Oma olo vaan alkaa olla tosi malttamaton ja välillä huomaa, että vaikea keskittyä mihinkään, kun ajatus karkaa vaan synnyttämiseen. :kieh:
 
Giraffelle :hug:
Månsdottir, hyvä että homma selvis =) Tosiaan jos imetys on sellaista, että sitä jatkuu vielä vuoden lopullakin maratoneina, niin on tietysti hankalampi lähteä mihinkään. Onneks tuolla salilla missä olen käyny, on jumppia vaikka millä mitalla ja sit salillehan pääsee aina - vaikka heti syötön jälkeen. Mutta katsellaan nyt, miten imetys ylipäätään onnistuu ja onko jotai allergioita tai jotain muita juttuja - koliikkia niin ettei pysy tajuissaan tämä mamma, niin tokkopa silloin on liikunnat ensimmäisenä mielessä...

Pakko hehkuttaa, että mun tajuton hammassärky katos ihan itestään tossa tunti sitten! Arka tuo leuka on ja turvoksissa, mutta siis se särky - ihmeellistä, ei mitään nyt, jos ei syö/pureskele mitään! Ehkä mä saankin nukuttua ja jospa tämä olis tällä erää kuitenkin nyt tässä.. toiveajattelua :whistle:

Nyt nukkumaan, aamulla on neuvola ja sit se hammaslääkärikin, jos sinne nyt vielä tarvii sit mennä.

=)
 
Illan aikana tullut muutaman vähän napakampi supistus alavatsalla, toivottavasti niitä tulis lisää ja pääsis pian synnyttämään. tosin luulen että ne jo loppuivatkin sillä nukahdin tohon nojatuolille hetkeks, joten kai tässä saa vielä jännittää muutaman päivän :kieh:

Maijamehi ja toukka rv 40+3
 
Onnittelut Sintyli ja lamminsydän vauvautumisen johdosta!! :flower:

giraffe: voima :hug:

Tänne ei kuulu mitään uutta. Tänään ollut ahkera päivä, vauvelille on jo lakanat sängyssä ja nalleja hyllyllä. :) Vauva vaan puuttuu enää. Huomiseksi vielä riittäis täällä kotona pientä puuhaa, mutta sitten sais kyllä jo neiti tulla maailmaan. No, mitään oireita ei vieläkään, mutta neuvolassa sanottiin, että pää olisi jo kiinnittynyt, joten eiköhän sekin jo ole hyvä juttu ja eteenpäin. :)

Tsempit kaikille ja koittakaahan saada nukuttua!

ansuli ja kullanmuru 40+2
 
Onnittelut kaikille jo vauvautuneille! :flower:

Tänne ei kuulu mitään kovin erityistä...tyksissä oltiin tänään rv 37 + 5 ja vauveli oli raivotarjonnassa. Painoarvioksi saatiin 3100g. Mitään muutoksia alakerrassa ei juuri ollut, tosin en ole mitään supistuksiakaan suuremmin tuntenut. Taitaa tässä odottajan aika pian jo käydä pitkäksi, mutta niin varmaan monella muullakin :LOL: Synnytys mietityttää, kun ei yhtään tiedä mitä tuleman pitää :eek: no ei auta kuin luottaa ammattilaisiin ja itseen :whistle: Hyviä öitä kaikille täällä vielä kukkujille! Tosin aika hankalia nuo yöt jo ovat, kun vatsa on niin iso ja vaikea kääntyä.

elovena79 & masuasukkineiti 37 + 5
 
Menossa jo yrittää nukkumista, mut ihan nopeesti vaan Runttipullalle. Mulla kävi sen hammassäryn kanssa myös niin, että oli ihan tajuton kipu, minkä kanssa ei saanut oikeasti oltua ja mihin ei auttanutkaan niin mikään... Sitten yhtäkkiä se lakkas sattumasta. Ja tiekkö, hammaslääkäri totes, että oli alkanut hammas jo kuolla itsekseen sitte.... Siks kipu loppu. :| :eek: Kokeili vähän sitä porailla ja muuta kysellen, että sattuuko. Ilolla ilmoitin, että ei satu, johon totes, että noin syvältä poraaminen kyllä kuuluis sattua, että hammas alkaa olla aika kuollut.... Mut josko sulla olis jotain positiivisempaa paranemista! :D

Nyt unille. Jatketaan huomenissa! :wave:
 
Supistaa. Koko ajan vähän mutta ei kunnolla.

La olis ensi ma. Tulispa ennen sitä.

Tänään tuli Vaavi-sänky ja se on nyt pedattuna :heart: Sitä piti sitten ihmetellä!

Omat menot mietityttää. Tänään piti varata koirankoulutuskurssi, se on 2h kerta viikkoon. Niin piti miettiä pitkään että milloinka sellaisen voi aloittaa? Ilmoittauduin sitten 30.9. alkavalle. Josko vaavi rintamaitoa tai vastiketta pullosta huolisi? Hirveä polte ois päästä jo takaisin treenaamaan!
 
giraffe :hug:

jokohan Maijamehi nappaa kassin mukaan ja lähtee..?

omista menoista vielä: kyllä mä hullu pikkasen kattelin tulevan vuoden opetussuunnitelmaa ja mietin mihin rahkeet riittäis.. :headwall: :headwall: ..niinku sen pakollisen suorittamisen lisäks vielä.. :headwall: :headwall:
Vaikka kuinka olin ajatellut pyhittää vuoden kotiin. Mun on vaikee varmaan olla haalimatta sen tuhatta asiaa.... "Onneks" mulla oli se "pakkoloma" alkukesästä, ni tuli kerrankin oltua jouten ja levättyä

Runttipulla
: kiva, että kipu lakkas!
Yks perusimetys tuli kirjattua vauvatilaukseen, arjen helpottamiseks :D

Täällä on/oli hirvee ukkomyräkkä ja mahassa alko toinen kunnon jytinä. Nousin sit suosista, ku uni karkas kauas pois. Päikkäripäivä tulossa.......
 
AnQ
Oijoi, Maijamehille tsemppiä, toivottavasti on jo tositoimissa :flower:

Täällä TODELLA huonosti nukuttu yö takana, en osannut mennä ajoissa nukkumaan ja se kostautuu nyt |O Huoh, jos lähtisi heti ysin pintaan kaupoille - toivottavasti se edes vähän piristäisi.

Hohhoijjaa!

AnQ + tyyppi 38+0 POKS :heart:
 
Huomenia! Täällä taas silmät ihan ristissä toljotan tätä ruutua, tyttö ja mies nukkuukin vielä. Yöllä tuli erilaisia supistuksia, semmosia koko alavatsan kiristäviä ja pisti ihan hereille välillä, eli kaipa nekin tässä pikkuhiljaksii sitten muuttuu kovemmiksi - mutta tuli ehkä kolme kertaa vaan, eli ei mitään hälyttävää :D Hammasta särki yöllä sen verran, että kävin panadolit nassuun, nyt ei särje, mutta on taas niin turkasen arka, esim. jos sormella koittaa sitä, niin au au.. menen sinne lääkärille ainakin tsekkauttamaan, katotaan nyt tarviiko vielä avata.

Månsdottir, ihan hirveästi ei kannata haalia menoja, tai suunnitelmia ainakaan ensimmäisille kuukausille =) Mulla oli esikoisen aikana vakaa aikomus kirjottaa dippatyö valmiiksi ja tehdä muutamia kursseja ja harrastaa vaikka mitä, mutta ekaan puoleen vuoteen en edes voinu ajatella miettiväni mitään semmosia - tuntu vaan, että aika eikä kiinnostus riittäny kun pienen vauvan kanssa meni päivät niin sutjakkaasti. Tietysti me ollaan erilaisia, mutta nyt ainakin omalla kohdalla menen vähän "mitä päivät tuo tullessaan" - asenteella. Jos kerkeen tehdä jotain muutakin teen, mutta niin monet on jo varotellu että kun on kaks pientä talossa, ei edes suihkuun kerkeä - saatikka hesaria lukea, niin katotaan uteliaana vaan, miten tästä selviää. Mullakin olis vielä pari matikan tenttiä tekemättä + dippatyön lopullinen korjaus on tässä työn alla, joten saa nähdä millon ne ehdin tekemään. Ennen tämän vauvan syntymää, toisin sanoen ens vkolla koitan sen dippatyön rutata palautuskuntoon, kun tyttö on elokuun loppuun ens viikosta alkaen sit hoidossa vielä päivät. Mut se matikka onkin sitten jo arvotus :D

Mjoo, mutta jos yrittäs kahvia juoda (kuuma ei ole oikein tehny hyvää) ja jotain aamupalaakin. Ihanan hiljasta täällä kotona kun vaan minä olen hereillä - tai puoliks hereillä nyt ainaskin...
 

Yhteistyössä