Aivan ekaksi hirmusti onnea jo pienokaisen saaneille =) !!!
Olen lukenut aktiivisesti, mutta kirjottelu on jäänyt. Elokuun porukka on todella aktiivisesti kirjotellut, ei ole meinannut perässä pysyä! Paljon olen tietoa ja tukea saanut teidän kirjoituksista mielä askarruttaviin asioihin, vertaistuki on parasta.
(.) oma odotus on sujunut todella hyvin, ei vuotoja tai ihmeellisiä vaivoja. Välllä selkää ja nivusia kolottanut kaikkea asiaan kuuluvaa, mutta ei suuressa mittakaavassa. Töistä jäin kuitenkin pois jo rv 30, hoitotyötä teen joten istuminen ja nostelu kipeytti selkää. Kotona vaivat helpotti kun pystyi lepäämään silloin kun halusi. Nyt on menossa rv 37+6 ja 39+0 on sovittu sektio kun en rohjennut perätilasynnytykseen. Ulkokäännös ei onnistunut kun yritettiin. Viikko enää siis kun saadaan nyytti maailmaan. Pari kertaa veikattu epävarmasti vauvan olevan tyttö, mutta kohtahan siihen saadaan varmuus
.
Neuvolassa kaikki ollut hyvin: Hb pysynyt koko ajan 125-135 välillä ja RR 110/65 luokkaa ollut. Pissat olleet puhtaita. Painoa tullut 10-11kg, nyt helteellä/kesällä paino noussut useamman kilon kun vielä kesän alussa oli tullut vain 6kg. Minulla BMI 29 ennen raskautta joten painoa ei tarttis tulla noin paljon. Herkut maistuneet nyt pari viikkoa entistä paremmin kun olen ollut kaameassa flunssassa ja yskässä. Antibioottikuuri loppuu keskiviikkona. Pidetään peukkuja että yskä helpottaa ensi viikon aikana, olen muuten pulassa leikkauksen jälkeen
Yritän nyt pysyä linjoilla ahkerammin, jos ei ole aivan liian myöhäistä aktivoitua!?
Tsemppiä kaikille elokuisille tulevaan!!!
Peppiina