Tänään on vietetty päivä Oulussa esikoisen kanssa shoppaillen kun äitini lainasi minulle rahaa että saan osteltua tytön koulutarvikkeita ja itelle esim ne imetysliivit.
Olikin kyllä mukava päivä.Tyttö oli mielissään kun sai pitkästä aikaa laatuaikaa kahestaan mun kanssa ja mielissään olin kyllä minäkin.Ei ees muista milloin ollaan viimeksi keretty jutella nuin paljoa mitä tän päivän aikana.Kotnoa kun on kuitenkin ne kaksi muutakin taapertajaa kuunneltavana ja kohta meillä nuita naperoita on neljä :heart:
Löysin itselle imetysliivit joita käytän heti sairaalassa ja yö liiveinä.Sellaset joustavat kaarituettomat eivätkä todellakaan yhtään nätiti mut hyvän tuntuset ja just maidon nousuun hyvät ku joustaa niin palj
stan myöhemmin sit jotku kauniimmat päiväkäyttöön.
Vauvalle ostin kotiintulovaatteet henkkamaukalta ku sieltä löyty niin söpöt mut kotia tullessa ne näyttikin tosi isoille ja tuntu et vastasyntynyt hukkuu niihin.Ostin 62senttiset ku kaupassa näytti et ne on varmaan aika pientä kokoa ja sit ku nää meidän muksut on ollu niin pitkiä syntyessään jo että esim 50senttiset on ollu ihan turhia vaatteita.No pesin kuitenkin nuo ja otan sit myös jotku 56senttiset varalta mukaan jos nuo on ihan liian suuret vaavelille.
Tytölle löyty reppu,jotain koluvaatetta ja kyniä,kumeja ym. On se vaan niin jännittävä tämä elokuu kun neiti alottaa ekaluokan ja sitten mun laskettu aikakin on =)
Kaupungilla muuten käänsin katseita kun kävelin tän mahani kanssa.Tuntu niin hassulle ku ihmiset toljotti ja moni käänty peräänki katsoon ja varsinki miehet..eikö ne oo ennen nähny raskaana olevaa vai näyttääkö tuo mun maha tosiaan tippuvalta pallolta
Mulla särki mahaa aika paljon välillä ku käveltiin monta tuntia ja pitelin siitä välillä kaksin käsin kii niin ehkä ne katto et mikä pallo tuolla on tuolla paidan alla jota se pitelee =)
On tää maha kyllä ihana mutta kyllä mää silti kahen viikon päästä oisin jo siitä luopua.Nyt ku nuita vauvauutisia lukee ja katsoo ihania kuvia vauvoista niin ei malttas millään odottaa..toisaalta välillä on niin väsy et tuntuu että pysy vaan vielä vähän aikaa siellä mahassa kun en tiiä miten sit selviää ku joutuu taas öisin heräileen.Mutta kai siihen äkkiä tottuu ku ei siitä oo kauaa ku imetin poikaammekin öisin.
neitim kiitos uudetsa pinosta =)
Me9jaBonus onnittelut pinestä pojasta :heart: kyynellet silmissä täälläkin luettiin sun synnytys kertomusta mutta on se niin onni että yleensä nuo hurjatkin tapaukset päättyvät hyvin :heart:
papunen84 Onnittelut tyttö vauvasta! :heart:
Punakaneli Onnittelut tytöstä! :heart:
Dreamer78 voi mitä suloisuuksia teillä on :heart:
Red Dragon toivottavasti tosiaan ne rahat tulisivat pian =)
Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami :heart: 35+4 TÄNÄÄN TASAN KUUKAUSI LASKETTUUN