***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

Täällä kanssa alkaa mietityttää toi et pääseekö saattamaan tota esikoista koulutielleen:( Koulu kun kuitenkin ainakin täällä alkaa 11 päivä, joten ei tässä nyt ihan montaa päivää olis aikaa siihen.

Onnittelut Lolu :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Sinimarja, kiitos kommentista =) En siis kuori alle, ettei kirvele - mulla toisinaan kuorintakin kirvelee. Ja sama aine siis kyseessä, onko muuten ollut hyvää? Mä aina hurahdan kaikkiin tökötteihin, nytkin viikko sitten ostin sitä garnierin värillistä silmänalusrasvaa, ja se vaikuttaa ainakin pehmentävästi ja tuntuu, että mustat aluset tosiaan katoaa. Tai sitten mä vaan kuvittelen :D
kait se ihan hyvää on, siitä on taas aikaa ku viimeks oon sitä käyttäny. mun lemppari on avonin planet spa sake ja riisi-kalvonaamio. sitä saa kunnolla repiä irti :) mulla kun on noita naamioita ja kuorintoja kaapit täynnä, kun on aika paha toi tököttihurahdus :ashamed: tilaan ite suoraan avonilta ja sit tilaan joskus dermosililta ja oriflamelta... :ashamed: mies joskus huomauttaa ku purkkeja alkaa olla joka paikka täynnä. :whistle: tota garnierin roll-on-juttua mun on pitäny ostaa, se kuulosti niin tehokkaalta mainoksessa.

nyt kun on ollu jalat kovilla, niin jalkakylpylaite ja ihanan tuoksuiset jalkasuolat on ollu luksusta. kylmää vettä ja poreet ja sähköhieronta päälle, niin turvotusjalat nauttii :)

ihanaa kun tulee koko ajan uusia vauvauutisia :heart: :heart: :heart: :heart:

onnea vauvautuneille :flower:
halit tuskaisille pallomahoille ja huolia kohdanneille :hug:

sinimarja+ ötökkä 37+2
 
Isot onnittelut vauvan saaneille!! :flower:

Omaa napaa: minä en tiedä mitä haluaisin. Masentaa kaikki :( :( Ajatus vauvanhoitamisesta väsyttää jo nyt, yhtään ei ole noin positiiviset odotukset kuin teillä. Maha väsyttää myös ja mitään ei jaksa. Mutta synnytys pelottaa joten mikään ei ole oikein hyvä vaihtoehto. Nyyh. Hormonit varmaan vaan jyllää...

Oon koittanut joka päivälle keksiä tekemistä ja se on hyvä, tultais miehen kanssa hulluiksi jos kökittäis vaan kotona.

Venda poks 39(!!!!) reilun tunnin päästä
 
mullakin toi rakkaan esikoisen koulutaival alkaa 16. pv ja laskettu aika on 20.8. (muita lapsia ei viel ole ku tää on toinen mikä masussa kasvaa)
olis se ihanaa itse päästä saattamaan kulta kouluun, mutta jos mä olen laitoksella, niin mummu saa sitten sen kunniatehtävän. tippa tulee varmaan linssiin ku pieni lähtee reppu selässä suureen maailmaan :'( täytyy vaikka sanoo että ottavat kuvan koululaisesta, et voin elää mukana päivässä :'( :heart:
 
Onnittelut vauvautuneille :flower: :heart:

Täällä on tosiaan päiviä jo kärsitty pahoinvoinnista, minkä takia ei oo koneella tullut paljon käytyä. Ihan sama miten tekee niin pahoinvointi on läsnä :x
Kiukkusuus on kyllä myös ihan huipussaan, mieskin varmaan vertais mua äkäiseen ampiaiseen :ashamed:

Tiistaina sitten neuvolaan..

Vendalle ja muillekin tarvitseville: jaksamista :hug:

Marsa 35+3 (vasta!! miten teillä muilla tuntuu viikot menevän ohi hujauksessa :whistle: )
 
Onnea täältäkin uusille tuoreille mammoille :flower:


Korkkaamassa uutta ketjua.

Täällä tänään POKS 38+0

Meilläkin lähtee esikoinen koulutielle, täällä koulu alkaa 11.8 ja la. on 15.8. Luulen kuitenkin että ehdin ite saattaa ekana viikkona kouluun, tuskin tää syntyy ennen la. kun ei nämä kaks aikasempaakaan oo syntyny... Harkkasupparit on aika napakoita, tuntuvat kipuna selässä, mutta niitä tulee harvoin, hyvä jos pari päivässä...

-Sande + toukka 38+0
 
Kiitos haleista, ne lämmittää mieltä ja ihana lukea että muutkin murehtii samoja asioita. Täällä alkaa koulut jo 10. päivä..ja 8.päivä ois kirkossa ekaluokkalaisten siunaustilaisuus, saavat ruusut ja kirjatkin mukaan ja kirkkokahveet olis..en pääse varmaan sinnekkään, sniifff..Isäntäkin tuolla pakkaa työkamoja joten arki alkaa huomenna ilmeisesti ellei yöllä tuu salama lähtöä (mikä on toiveajattelua)..meillä ei oo edes autoa käytössä ku mies palaa töihin..viis kilsaa on kylille enkä jaksa enää polkea pyörällä, tiistaina ois neuvolaki..lentämälläköhän sinne sitte..prkl..Kiva kun tähän saumaan nyt nämä tummat ajatukset tulee..takuulla sitten on baby bluesit päällä kun saa joskus vauvan maailmaan.

Tsempit meille kaikille kuitenkin, eiköhän tämä pian iloksi muutu :hug: :hug: !!!!!!!!
 
Onnea Lolu :flower:

Teillä alkaa monella koulut myöhemmin, täällä mennään kouluun ja eskariin jo 9.8! Musta ois parempi et ois vaik juhannukseen asti koulua ja sit mentäs kouluun vasta syyskuun alussa. Aina vain aikaisemmin ja aikaisemmin koulutielle ja joka vuosi aina pidemmälle kesäkuuta koulua.

Peppi ja Hertta 35+5
 
Valtavasti onnea Lolu ja Jenzkuu :heart: :heart: :flower: :flower:

:hug: kaikille joilla mieli matalalla.

Täällä kans ajatukset välillä ihan sekaisin, kun haluais jo pienen syliin, mutta sitte taas välillä alkaa koko tuleva synnytys jännittämään liikaa vaikka onkin neljäs synnytys edessä. Vauvan koko mietityttää ja se että tuleeko kaikki sujumaan hyvin. :|

kai sitä nukkumaan pitäis alkaa taas että jaksaa.
 
Syntyi prinsessa 1.8.2010 viikkoa ennen LA, mitoin 3460g/51 cm. Kiireettömällä sektiolla leikattiin (=eli siis virallinen kiireellinen mutta ihan rauhassa mentiin leikkuriin).

Kävi hauska sattuma; oltiin Lolun kanssa huonetovereita!! Tosin hän teki jo lähtöä kun minä tulin. Hyviä vointeja Lolu sinulle vielä!

T.Tirliina ja prinsessa jota äiti ei malta olla ihailematta näin yölläkään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja epplu:
Onnea hurjasti nyyttinsä saaneille ! :heart: :flower:

Nimimerkkejä en kehtaa alkaa luettelemaan, kuitenki
väärin menee ku nää hormonit vielä hyrrää :D

Aion ens yönä lähtee synnärille, supisteli tai ei. Haluan vauvan ja HETI.
Syön vaikka tulta, saunon, otan olusen, siivoan ja taivun vaikka koko yön
lempiässään kunhan nyt pääsis tositoimiin ! :D
Vaan ei.. vaavi pitää varmuuden vuoksi vielä kiinni
kylkiluista ettei vahingossakaan joutuis häädetyksi..


Katotaanpas lunastanko KERRANKI uhkailuni! :D
Supistellu on jo pian kuus tuntia, melkein kolmeen asti pysyin sängyssä
pylly pystyssä heilumassa, sen jälkeen oon ravannu ympäri kämppää
eikä lopu. Suihku ja panadol on koitettu, kauratyynyäki kuumensin niin
että se loppujen lopuksi alko savuta :LOL:

Pitäkää peukkuja etten oo turhaan valvonu ja kärsiny..
Synnärille soitin jo ja käski olla kotona niin kauan ku pystyy. Oon niin jästipää että loppujen lopuksi vaavin syntymäpaikaksi tulee koti :whistle:
Tällä hetkellä tuntemukset on sitä luokkaa, et pepussa on
toistakymmentä puukkoa pystyssä ja mahaa sahataan tylsällä sirkkelillä.
Näitä tulee parin minsan välein, välissä oleva aika menee sitte kiroiluun ja seinien potkiskeluun :D

ONNEA vauvautuneille vielä, teitä onki HURJASTI :heart:
 
onnea vauvautuneille :hug: ja epplu, sulla se on nyt menoa :wave: (laittasin vihreen naaman jos täällä ois sellanen ;) )

Kyllähän se synnytys mietityttää mutta sinne saliin on jo niin kova halu että ei muista ees jännittää. Käynnistykseen vielä viikko, mutta minä haluan sinne NYT ettei tää neiti enempää kasva. Ja mistään ässästä ei oo mitään hyötyä :whistle:
 
Tosi isot onnittelut vauvoista [/b]Lolu, Jenzkuu, Tirliina ja keitä muita jo olikaan vauvan maailmaan saanut!!! :flower: =)

Täällä valvotaan, ei vaan saanut unta enää n kymmenennen vessareissun jälkeen :kieh: Tulin sitten juomaan kupin vattuteetä ja hiukan voileipää, jos kohta vaikka alkais uudelleen nukuttaa. Eilen illalla tuli sitten kummallista selkäjomotusta silleen aalloittain, välillä myös maha kiristyi. Ei kuitenkaan ollut semmoisia inhottavan tuntuisia supistuksia kuten edesllisiltana. Ihan hirveen ärsyttävää, kun joka päivä on jotain pientä (erilaista) oiretta, mutta mitään ei sitten tunnu oikeesti tapahtuvan. Alkais mieluummin kunnon rytinällä synnytys sitten kun on alkaakseen! :/
Jotenkin alkanut ärsyttää kaikki kyselytkin, kun kaikki piinaa koko ajan, et jokos oot synnyttämässä... Hyväähän ne tietysti tarkoittaa, mutta mun ärsytyskynnys alkaa olla kyllä jo kohtuullisen matalalla, kun en itekään enää yhtään jaksais odottaa. Ihan varmaan menee sen 2 viikkoa vielä ylikin! |O

Sori tää narina, mutta johonkinhan nää olot on purettava, eikä viittis miestäkään enää niin kovin piinata... :ashamed:

Jonnulille ja Vendalle ja kaikille muillekin tunteiden kanssa kärvistelijöille halit! :hug:

väsynyt ja turhautunut Ituhippi ja vaavi, jolla ei tunnu kiire olevan 39+5
 

Yhteistyössä