***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

Suuret onnittelut tyttösistä Jenzkuu ja Tirliina :flower: :heart:

Ja epplu aika varmasti vauvanhakureissulla, joten tsemppiä ja onnea! :wave:

Täytyy myöntää, että yksi vihreänaamainen täälläkin.. :D

UpsyDaisy mitäs meidän ketjusta on kirjoiteltu? :| Sitä ei tuu aina oikeesti edes ajatelleeksi, että nää tekstit tosiaan näkee ihan kaikki.. Mäkin olisin kyllä tosi mielelläni mukana jos joku perustaa "salaisemman" kerhon tmv. :wave:

Ja sitten loppuun vielä POOOKSAHDUS 38+0 <3

 
:wave: Minä olisin myös halukas kerhoon tulemaan, jos joku sellaista perustaa.

Täällä myös vatsaa vääntää taas ihan huolella. Vessassa saa juosta ja tuntuu kuin olisi se muurahaispesä tuolla vatsassa/ takalistossa... Muutenkin tosi levoton olo.

Sipsunen & nalle 39+1 :heart:
 
Mahtaiskohan Sipsunen tietää sulle kohta lähtöä... :wave: toivotaan ainakin=)

Mulla särkee maha ihan alhaalta, ei kuitenkaan tunnu et olis mitenkään supistelua tai mitään mut ihan ihmeellinen kipu:(
Jälleen kerran vaan valitan, sori :ashamed:
 
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: aaaargh!!! tyhmä tyhmä tyhmä aamu!! fiilikset jotenki niiin nolla, vituttaa tasan kaikki! Sit ku on valmiiks paska fiilis ni en jaksa yhtään miehen sellasta "onko joku vialla!!??" -no vittu sinä! :headwall:
Viimeyökin meni kattoa tuijottelessa ku ei vaan uni tullu ja päässä pyöri kaikkee mahdollista.

Mutta joo, anteeksi kovin avautumiseni...taas.. mut niinku joku kirjotti aiemmin et tää on niin hyvä mesta päästä purkaa päätään, ja tässä on vielä se hyvä ettei tuu sit loukattuu ketään henk.koht.ku jos alan äitille tai miehelle avautuu ni ne vetää herneet nenään ku en aina oikein hallihe mun terävää kieltä... :ashamed:

Ai niin mulla ois pieni projekti näin viikon alkuun... muksujen haku isältään etelä-suomesta...500km/suunta. et saas nähdä onko synnäri sittenki lohja :D

Pikkumökö ja niiiiiin maanantai fiilis :headwall:
 
Mistähän muuten johtuu, että mulla on nyt pari päivää ollut tosi kuumat/ kuumottavat kädet ja jalat? Tuntuu, että myös rinnat on tosi lämpimät. Mieskin eilen totesi, että miten sulla on noin kuumat kädet. Onko muilla ollut kenties tällaista?

Tuo elokuussa synnyttävät on ilmeisesti vain tietyn ikäryhmän sisään mahtuville... äidit 20-30vee palstalla? En ole käynyt, mutta näin muistelen nähneeni...

Sipsunen & nalle 39+1 :heart:
 
Huomenta kaikille! :flower: Aurinko paistoi aamusta vaan ei paista enään.Ajattelin lähtä lasten kans puistoon mutta empä taida uskaltaakkaan ku sinne on kuitenkin noin puolen tunnin kävelymatka ja jos alkaaki sit yhtäkkiä sataa.Ois vaan hyvä ku ois mahollisimman paljon telemistä niin menis tää aika nopeemmin :D
Täytyy lasten kans jotain touhuta ja sit ku pienimmäinen nukkuu niin siivota taas niin paljo ku kerkee.
Eilen onnessani mietin että enään ei ois ku tän viikkonen lääkärineuvola ja sit kerkeen ehkä käydä enään 3-4kertaa neuvolassa jos ei mee yli.Toivon että tuolla lääkärineuvolassa näkyis paljon edistystä kohdunsuulla että se vois sit meinata että tää ei meniskään yli niinku kaks aijempaa meni.Mulla kun sillon ei lääkärineuvolassa tainnu juuri edistyksiä näkyä ja ärsytti kovasti |O ja sithän ne yli menikin.Tosin mulla aijemin ei oo synnytykset paljoo varotellut vaan ne on alkanu ihan yhtäkkiä ja sit se on ollu menoa.Nyt taasen on supistellut enempi ja vähempi.

Eilen kun ambulanssi meni pillit päällä niin mulla iski paniikki että mitä jos tää alkaa päivällä syntyyn ihan rytinällä niin että joudun soittaan ambulanssin.Niin mitä sit teen nuille kahelle kotona olevalle ppikkuselle ja entä jos koululainenki pitäs just sillon hakea koulusta ja en pääsekkään.Helpompi ois vissiin sit yöllä lähtee mut aijemminkaan ei oo yöllä tullu lähtöä vaan päiväs aikaan tai aamulla.Tai heti ei oo tietty lähetty mut sillon on alkanu tapahtuun eikä ykskään oo syntynykkään yöllä vaan aijemmin.
No täytyy kai ennen ambulanssia soitella lapsenvahit läpi :kieh:

Onnittelut vauvansaaneille :heart:
lolu oli ainaki tytön saanut :heart: ja tirliinaa ja jenzkuukin onniteltiin :heart: mutta ite en vaan löytänyt heidän kirjoitustaan.Onnittelut kuitenkin :flower:

N11na :hug: toivotaan ettei vauva vielä synny ja mies pian kunnossa!

Jonnuli Mulla on kokemusta nuista yliaikapäivistä ja tiedän mille ne tuntuu :ashamed: Kauhulla jo nyt ootan omia tunteitani joita esiintyy isossa mittakaavassa jos laskettu ylittyy :kieh:
Ja tuo lapsen ekaluokalle lähtöhän on tosi iso juttu.Ite oon miettiny että vauvan on parempi olla vielä sillon mahassa(ja varmana onkin ku mulla sillon vasta rv.37+0) että pakko päästä viemään tyttö kouluun.Varsinkin kun luokka vaihtu meidän omasta toiveesta kesän aikana ja neiti siis kävi tutustuun sillon ennen kesää väärään luokkaan,opettajaan ja kavereihin.Ni ihan kiva nyt sitten tytön kans yhdessä katsoa että missä uusi luokka on ja ehkä vaihtaa pari sanaa opettajankin kanssa kun ei tosiaan häneen vielä tutustuttu ollakkaan.
Ja onhan tuo koluunlähtö varmasti tosi jännittävä juttu lapsellekin.Mutta toivotaan että teidän vauva syntyy sitä ennen ja pääset viemään ja meidän vauva pysykööt ainakin muutaman päivän koulun alettua mahassa niin saa ekaluokan kunnolla alkuun ennen mun jotumista sairaalaan.Tahtoo niin kovasti olla mukana kummassakin suuressa tapahtumassa :LOL: ..synnytyksessä taidankin olla itse vauvan kans pääosassa eli sitä ei voi kyllä välttääkkään...

Murske Kiitos vinkistä! Jasminia vissiin tarkoitit? Mun ois pitäny käydäkkin sieltä kattoon mut ku sekin oli menny jo aikasemmin kiinni lauantaina niin ei sit päästykkään.

epplu Onnea matkaan :hug: kovasti kuulosti sille et pääset tositoimiin =)

Nyt muksujen kans touhuilemaan ja ulkona tosiaan jo sataa joten hyvä ettei lähetty puistoilemaan

Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami :heart: 35+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Alkuperäinen kirjoittaja Rebeska:
Ookkei.. :) Mä oon niin tiedonjanoinen et stalkkaan sen keskustelun vielä jostain :D Hah..
mäki sen haluaisin nähä...en oo kyylä...en... :D :D
heh. Olis tullu meidän ketjuun avautuun...
Kerran bongasin yhteen henkilöön kohdistuvan vihamielisen kirjotuksen mitäs nytillä ja laitoin yv:nä ko henkilölle siitä tiedon. Aattelin, että haluis tietää.
Että UD jos on kyse musta, nii paa ihmeessä viestiä ;)

FB:ssa on se etu, että siellä voi keskustella eri otsakkeiden alla. Ja löytäis aiheesta keskusteltua tietoa. Enpäs muista onnaako kerhossakin, mutta täällä nää menee kaikki yhteen pötköön
 
Täälläkin halukas kerhoon liittyjä :wave:

Tosiaan, nämä tekstit kun näkyy kaikille.
Itsekin luin silloin sitä surullisen kuuluisaa ketjua mitäs nyt:iltä...ajattelinkin että toivottavasti ko. ketju unohtuu pian, turhaa mielipahaa aiheuttaa semmonen mitäänsanomaton haukkuminen.

Jahas, jos lähtisi remonttihommista hakemaan supistuksia!

Onnet toisille onnekkaille :heart:

Äitivaan 40+3
 
Mua kanssa kiinnostais tietää, jos musta kirjoteltais jotain ikävää juttua jossain. :whistle:

Pistämpäs poksahduskuvat tähän vielä, eli 38+0





Salaa toivon, että olis viimeinen masukuva ennen lopullista poksahdusta.. Kolmen päivän päästä olis samat viikot ku esikoinen synty.
 
Moikka kaikille :heart:
Onnea vauvan saaneille :hug:
Meille syntyi myös poikavauva 28.7. Pituus 51 cm ja paino 3000 kg. Ihan mieletöntä pitää omaa vauvaa sylissä :heart:
Synnytys sujui hyvin kun epiduraali vaikutti loppuponnistuksiin asti :)
Ponnistusvaiheessa apuna oli imukuppi, kun sydänäänet meinasi heiketä, mutta onneksi kaikki sujui hyvin. Voimia loppuraskauden kanssa kärvisteleville :hug:
Se on niin tylsää ja stressaavaa miettiä että milloin pitää lähteä...
Heinis ja pikkubotti 5 pvää (syntyi viikoilla 40+1)
 
Onnea Tirliina :flower:

Näyttäs et lapsilla alkaa olla rytmi kohillaan koulun alkua ajatelleen, mut mulla menee yöt valvoessa ja vessassa laukatessa. Tänään heräsin 10.30!! :eek: Lapset oli jo miehen kans heränny ties mihin aikaan...

Mullakin oli eilen ilta ja alkuyö elämäni ensimmäiset omat supistukset. =)

Peppi ja Hertta 35+6
 

Yhteistyössä