***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

mikä ketju?
mä yritin kaivaa mut en löytäny, tai sit alan sokeutuu :D

tääl menny ihan ok.. eilen illalla supisteli taas.. naureskelen tolle ukolle aina, kun tämä on sen esikoinen ja on niin tajuttoman innoissaan siitä :D aina kun supistelee niin on kysymäs joko hän saa soittaa lanssin valmiiks :LOL:

outo tunne mulle koska edellisten lasten isää ei olis voinu vähempää kiinnostaa mikä oli homman nimi... kunhan hän sai mennä miten tahtoi ja sai mitä halusi :ashamed:

mut juu... jos sitä vaikka etsis kaapista syötävää..

ja onnittelut taas kaikille vauvautuneille ja vauvan hakuun lähtijöille :heart:
oon kade :p

giraffe jasu 35+6 (muistaakseni noin) :D
 
Mäkin nyt löysin sen ketjun, ja ei voi ku ihmetellä kuinka joku jaksaa olla noin vajaa että lähtee haukkumaan ilman mitään syytä toisia. Mutta tosiaan, kannattaa vaan jättää omaan arvoonsa tollaset ihmiset ja niiden puheet :whistle: (p.s. ei kai sen ketjun alottaja oo kukaan meistä? kun sanoi että seuraa tätä ketjua koska la sillä itellä samoihin aikoihin.. noh, ei voi tietää. )
 
Hoksaa että mies on töissä ja lapset leikkii ja mamma on väsy, vähän väliä käyn roikkumassa täällä :ashamed:

Laitoin neitim:lle yksärinä päivitystä syntyneistä vauvoista niin ei tartte hänen taaplata montaa sivua. Vaikka laitetaanhan ne tiedot sit muutenkin yksärinä vissiinki, helpoin niin.
 
Kaikkia kans sitä on liikkeellä....tarkotan tota haukkujaa. Ite oon niin laiska, etten jaksa ruveta ketjua ettiin. Mä oon valmis kans liittyyn sinne salattuun kerhoon....olkoon täällä tai fb. Ei sitten tarvi niin miettiä mitä kirjoittaa ja on justustelu paljon vapaampaa.

Isot onnittelut kaikille vauvan saanneille! :heart: :flower:

Itellä on supistellut tosi vähän tänään, toivottavasti nyt eres jotain sais aikaaseksi. Meillä alkaa esikoisen koulu 11.8 ja itellä laskettu aika 15.8. Saas nähä näänkö. Miehen pitää sitten ottaa kameralla kuvia, että jotain näkee siitä sitten.

Mulla kans tekeillä makaroonilaatikko. Uuniin pitääs mennä pökkään.

Elli ja Öttis 38+1
 
Huh huh, mitähän kyseinen henkilö on saanut itselleen, että on pitäny mennä haukkumaan/mustamaalaamaan. Onko hänen elämänsä nyt niin paljon parempi? Ei ainakaan pysty suoraan, mustana sitä sanomaan asianomaiselle.
Kateellisen panettelua.

--

mmiilia: Wow, mikä maha! :D

heinis: Oikein paljon Onnea! :heart: :flower:

Tää näkyy olevan poikapino :D. Jospa meillekin syntyisi sitten poika :whistle:

minervi: Oikein Paljon onnea! :heart: :flower:

--

Täällä on myös väsymystä pinnalla.. Ja minun luonne on sellainen, että tuntee itsensä huonoksi, jos ei jotain saa tehtyä, jonka haluaisi saada tehdyksi..
 
Tässä on just tämä kaikist ikävin puoli näis palstailuissa, ja tarkotan ihan jokaisella nettisaitilla. Et etitään ja tökitään ihmisiä tietämättä kenestäkään juuri oikeasti yhtään mitään.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1794057

En nyt tiedä pitäskö tämä linkittää vai ei...
 
njaa. tämmöstä täällä.. no itseasias se on kyl tosi et sama juttu joka palstalla, oon törmääny ihan joka paikas samaan, vaikken nyt ihan samal aiheel mut kuitenkin.
toinen mitä oon huomannu niin on se et jollei saa ilmastua tohon tyyliin mielipidettää niin sitten otetaan joku silmätikuksi, homma samaa ku koulun penkillä. eikös me ollakin ihania? :D
 
noh löytyihän se ketju, yksi siellä kirjoittaa kyllä niinkuin olisi meidän ketjusta :| että ei jaksa kommentoida kun "tämä" henkilö valittaa kokoajan niin paljon :whistle:

noh pääasia että me9 on nyt nyytti sylissä ja koki vielä vaikeimman kautta synnytyksen , annetaan olla omassa arvossa :heart:

ja jos joku meidän ketjusta siihen lähti mukaan ilkkumaan , niin ei ole meitä varten täällä , eihän ?

tsemppejä kaikille loppuraskauteen ja viimeisiin viikkoihin :D

paljon on taas tullut vauvoja ketjuun , kukahan päivittelisi neitim puolesta !!!

huisi ja pikkuinen 38+6 ja ylihuomenna toivottavasti tapahtuu, en jaksa enää jännittää :p
 
Sitähän varten nämä pinot on että on vertaistukea juuri omalla ajankohdalla odottavien kanssa =) Ja ollaanhan me jokainen valiteltu olotilaa, eikös juu.

Etusivua ei voi päivittää muutkuin neitim tai joku hänen tunnuksena tietävä voi.
 
Kyllä sillä ketjun aloittajalla on sit ollu varmaan todella tylsää. No eipä voi mitään. Mä oon ainakin sitä mieltä, että jokainen saa valittaa ja olla valittamatta just niin paljon kuin itseä huvittaa.
en mä ihan joka asiasta viitsi tolle omalle ukkokullalle valittaa, jotenkin on mukavampi täällä käydä kitisemässä kun on moni muu kuitenkin samassa tilanteessa.. :ashamed:

Kovasti on kyllä nyt tullu näitä vauvauutisia :heart: vieläkö sais omat vauvauutiset jossain vaiheessa kerrottua, kunhan tää pikku ihminen vaan päättäis minkä syntymäpäivän haluaa :LOL: Jokohan huominen päivä pikkuiselle kelpais...

 
Joo, sama jättää omaan arvoon toi aloittaja....pakkohan sitä on saada jonnekki purkaa, ja mielellään semmoselle joka ymmärtää...Miehethän ei täysin voi ymmärtää tätä raskausaikaa yms, kun eivät raukat voi kokea vaikka haluaisivat =)
 
Olen ollut nettipimennossa ja nyt olen ihan pöyristynyt :eek:

Onnea valtavasti kaikille vauvan saaneille :flower: :heart:
ja siis todellakin olen mukana, jos perustetaan joku kerho. Mua sieppaa nuo mitäs nyt-keskustelut, kun siellä ei tarvi kommentoida omalla nimellään. Olishan tää varmasti tosi mukava keskustelu, jos kaikki vaan jeesustelis eikä kukaan kertois mitään mistään ongelmistaan (NOT). Just sen takiahan täältä haetaan sitä vertaistukea, prkles :kieh:

Neuvolakuulumiset pikaisesti (38+1)
Kaikki ok, sf-mitta 33, paino +170g/vko, hb 112 ja kohta selviää maksa-arvot (epäillään hepatoosia). Mies on lomalla, joten nyt nautitaan vaan toisistamme (ja ollaan esikoisen kanssa). Ajattelin siivota saunan heti lenkin päätteeks ja sen jälkeen rentoutua vattuteellä ja parhaalla s:llä :) eli malttamattomuus on löytänyt tiensä tähänkin perheeseen :D

Onhan kaikki (paitsi se, joka lukee palstaa välillä, kun oma laskettuaika on samoihin aikoihin) tietoisia siitä fb:n ryhmästä: elokuussa 2010 synnyttävät? Siellä on hyvin hiljaista pidellyt, mutta sitähän vois aktivoida, etenkin just noiden kuvien ja mahd. kertomusten suhteen. Sen pitäis käsittääkseni olla ihan salainen yhteisö!!!

Ruuth ja muru 38+1 (lasketulla-ajalla ollaan, vihdoinkin)
 
Onnea kaikille vauvan saaneille nyt niitä alkaa ropista siihen malliin että mulla ainakin unohtuu nimet kun lukee ketjun lävitse.. pahoillani.. :|

ja tuo mitäsnyt ketju.. antaapa olla. aukokoot naamansa tuolla minkä ehtii kuhan pysyy tästä ketjusta erossa valituksineen.. ..
hmmmm mutta tiiätkö.. mulle tulee kyllä sitten mieleen näistä uusista että onkohan se tuo tai tuo.. mutta kohan vaan täällä pysyy tilanne stabiilina..

mun mielestäkin voisimme siirtyä tonne fb:n puolelle kun kaikki on poksahtanut.. tai ainakin sitten syyskuussa voisimme siirtyä sinne..
entuudestaan tiedän että jonniverra on vähemmän aikaa läprätä netissä kun vauva on kehissä ihan pikkasena.


Suppis 37+2
 
Mä en oo fb.ssä kirjoilla mut kerhoon ehkä halukas,mut tänne en taida enempi enää kirjoittaa!!

Onnea matkaan kaikille =) :hug: :heart: Pian on ihanat palkinnot sylissä ja kaikki vaivat takana :hug:
 
oon muutenki miettiny tuota etusivun listaa että monikohan on oikeesti vielä mukana? Tuskin siis kaikkien vauvautumisesta tulee ees tietoa.

Ja minä oon ainaki purkanu omia vaivoja täällä oikeen urakalla ja paljon oon tsemppausta saanu, siitäpä nöyrin kiitos kaikille. Yhistytään sitten taas valittamaan näitä synnytyksen jälkeisiä vaivoja kun niitäkin on takuulla luvassa vaikka palkinto oiskin jo sylissä ;) :D :saint:
 
Onnittelut kaikille vauvoista! :) Hirmusti paljon on jo elokuisia syntynyt. :)

Ja tsemppiä niille jotka ihan loppumetreillä kärvistelee!

Eipä tommosista paskan kirjottajista kannata hirmusti itteensä ottaa. Aina löytyy joku joka jaksaa muita mollata ties mistä.

Neuvolassa taas käyty.. Mähän oon koko raskauden ajan käyny alkuun parin viikon välein ja nyt jostai viikost 30 asti ni kerran viikos ja nyt kun turvottaa paljon ni välil pariki kertaa viikos. Nyt oli verenpaine neuvolassa jostain syystä koholla, 130/92 kahteen kertaan mitattuna elohopeamittarilla.. Kun ei mulla digitaalisella saa siel mitattua ku sanoo vaan error.. Pissa oli nyt sit taas puhdas vaikka to äippäpolil oli yks plussa proteiinia.. nooh.. ja verenpaine koton mitattuna taas ihan normaali 111/75..
keskiviikkona uudestaa neuvolaa ja torstai mul onki sit tyksissä äippäpoli aika..

Neuvolatäti jo vähän sano et mahtaisivatkohan pian käynnistääkin kun vauva on kuitenkin jo hyvänkokonen ja kun tosiaan turvottaa niin kamalasti.. En mä ite tiiä onko mun olo nyt sellanen et tartteis käynnistää mut en mä vastaankaa pistä kuhan vauva on siihen sitte valmis. :) Mullahan oli jo paikat vähän pehmenny ja sormelle auki, joten senki puoleen neuvolatäti meinas et vois hyvin käynnistääkin pian jo. Et tuskin nyt ainakaan laskettuun aikaan odotetaan.
Mut eikös joku just tääl laittanu et ei ne TYKS:sis kovin helpost ennen rv 38 käynnistä? Et sen puoleen en usko et viel käynnistävät kun vauvalla on kuitenkin kaikki hyvin. No, torstai sen sit näkee mitä ne siel sanovat. :)

Tääl on kans kaikki mahdolliset kivut löytäny tiensä takas. Kävelles sattuu nivuset, alaselkä ja alavatsa tosi kovin. Samoin yöl sängys kyljen kääntäminen on tosi kivulias toimenpide.. Joka paikkaan sattuu.. Aamuyöstä alkaa vast olee helpompaa. Mut eiköhän se tästä. :D

rv 36
 

Yhteistyössä