Sinimarja, kiitos kommentista =) En siis kuori alle, ettei kirvele - mulla toisinaan kuorintakin kirvelee. Ja sama aine siis kyseessä, onko muuten ollut hyvää? Mä aina hurahdan kaikkiin tökötteihin, nytkin viikko sitten ostin sitä garnierin värillistä silmänalusrasvaa, ja se vaikuttaa ainakin pehmentävästi ja tuntuu, että mustat aluset tosiaan katoaa. Tai sitten mä vaan kuvittelen
Tiqustiinalle vielä kerran onnea, ja hyvä että kaikki sujui hyvin. Mulla on kans jotenkin kohtu ja ne vehkeet tuolla niin syvällä, et lekut aina kaivelee ja naikkarillakin viimeks sano että yltääkös hän nyt tutkimaan... kauhia jos mullakin on jo enemmän auki kuin mitä on sanottu..
Elli, miten sä osaat ottaa noin rennosti 4 h supparit? Mä jo tossa äsken pohdin, että mitä pitäis tehdä, kun rajuja, mutta hyvin yksittäisiä suppareita tuli kauppareissulla. Yks salamaniskupoltto, niin että ilmat pihalla ja sit ei taas mitään, muuta kuin pientä kiristelyä. Nytkin on semmonen kiristävä panta, muttei mitään kipeetä.. siis kun en oikeasti tiedä, että miten pitkään sitten kun on tosi kyseessä, pitäis noita suppareita katella :xmas: :xmas: :xmas:
Jaah, ostin alkottoman siiderin (josta jo taisin haaveilla monta päivää sitten), ja nyt vielä pistän poppareita mikroon. Miekkonenkin on ollut kumman höveliä tänään, ja tuntuu nyt säikkyvän mun jokaista kipuirvettä. Mun alaleukaa jäytää kauhea särky, en tiedä onko hermosärkyä vai joku reikä (edelleen odotan sitä tarkastusta, johon aloin jonottamaan TAMMIKUUSSA)... mut aamusta soitan särkyaikaa ja saavatte sit kattoa. En viiti meilahteen saakka lähteä nyt illalla, koitan ottaa panadolia ja nassuttelen ruokaa yms toisella puolen leukoja sitten.
Jonetalle vielä suppareita ensi yöksi, eihän sitä koskaan tiedä vaikka käynnistys itestään :hug:
runttis ja sytkylä 37+5