Pienen nukkumapaikasta: Meillä tää kuopus nukku ekat kuukaudet riippukeinussa. Selälle hyvä, massuvaivoihin hyvä ja toimii vähän kehdon tavoin.
Tein sen ite paksusta puuvilla(markiisi?)sta, katuharjan varsista ja pyykkinarusta..
Kiinnitin pinnasänkyyn. Kustanti n. 7e muistaakseni. Ja toki oon tainnut heittää sen meneen jo jonnekin....
Malliltaan/ajatukseltaan tämmönen http://www.babyidea.fi/vauvanhoidosta/amazonas/koala.html
Vauvan haju itsessä: musta on kans tuntunut, että ominaishaju on jotenkin muuttunut.
Murske: kokemusta Ergosta,oli hyvä! Tälle ajattelin hankkia Manducan, joka on paranneltu versio Ergosta tai ehkä Baby Hawkin.
Vaunuista: niin, kai tarvis laittaa kohat vauhtia niidenkin etsimiseen. Toisella tutulla olis kohta ylimääräset Emmaljungan Duo edget ja toisella varmaan Ceroxit tmv Emmaljungan rattaat.
Mulla on aina aiemmin ollut erikseen vaunu- ja ratasosa eli siis kova kantokoppa. En oikein tiedä osaisinko tuon pehmeän kanssa toimia..
Heittoaisan haluan rattaisiin, vaunuissa niillä ei niin merkitystä ookkaan.
Yks mitä oon miettinyt myös, on noi Oran Taigat.
onskut kivoista ultrakuulumisista. Odottavan aika omaan ultraan on vaan niiiiiiiiin pitkä..
Me 18+4