Onkos muilla ummetusta ? Mä oon ihan toivoton tän mahan toiminnan kanssa. Syön paljon kuituja ja muutenkin kaikkea mikä edistää vatsan toimintaa, mutta eih auta.
Sitten vielä noi liitoskivut/tunteet että kuin alapää tippuisi niin istu nyt sitten veeseen puolella :ashamed: Aika ällöttävä vaiva ihan oikeasti.
Milloinhan me saadaan kelan hakemukset äitiysavustusta varten?
Saas nähdä miten huominen neuvola mennee. Jännittää mittaako ne Sf,mitan ja se paino. Hempasta en osaa yhtää sanoa,ei ainakaan oo ollut mitää olotiloja että olis alhaalla tai enhän mä oikein ees tiedä mitä oireita se aiheuttaa?
Mä oon syönyt vitamiineja nyt vähä ailahtelevasti, miten mä en muista ottaa joka aamu purkista. Pitää alkaa tsemppailee.Tosin mä syön kyllä erittäin monipuolisesti että kai mä jotain vitamiineja saan ruuankin puolesta.
Mulla on ollut neuvolat nyt rv8+, 13+ ja nyt 18+- Ultrat rv10+ ja 19+
Milloinhan siis on eka lääkärineuvola ?ekan ne ainakin oli karsinut pois :|
Vielä olis n.11vko töitä, apuva
Mulla on ollut onnen viikko.Eka voitin Nrj.ltä swartzkopf hiustenhoito tuotekassin (jota oottelen koska posti tuo ) perustelin sinne naistenpäivänä miksi on hienoa olla nainen
Voitte varmaan jo arva aiheen, ei viissiin liittynyt mitenkään äitiyteen saatika raskaana olemiseen
Ja sitten oltiin siellä GoExpo messuilla,täyteltii siellä Finnbodyn kilpailuun liput ukon kanssa ja hetki sitten soitettiin että mä voitin lahjakortin sinne sitten. =) toivottavasti tää onni ei käännyt nurin kurin :saint:
Nyt lepäilee.