Nyt tulee vaan omaa napaa, sori... :ashamed:
Mulla oli tänään neuvolalääkäri, ja hänkin totesi (kuten Dubain lekuri viikko sitten), että kohdun ulkosuu on sormelle auki jne. Siitä ei ollut sen kummemmin huolissaan, mutta "lorahtelun" takia kirjoitti mulle päivystyslähetteen äippäpolille (jotta voitais tarkistaa, ettei tihku lapsivettä ). No, lapsivesitesti oli negatiivinen, eli sen suhteen ei huolta, mutta...... Ä-polin lääkäri ultrasi kohdunkaulan tilanteen, ja nyt ulkosuun lisäksi MYÖS sisäsuu oli auki, silleen kolmionmuotoisesti (funneling?)!! :/
Onko kellään muulla ollut kohdunkaulan sisäsuu auki? Sanoi, ettei välttämättä ennakoi ennenaikaista synnytystä, mutta se riski tietysti on. Ei se vauva vielä saa tulla!!! Vielä 4,5 viikkoa sen pitäis pysyä siellä, kunnes mies tulee suomeen! Enkä muutenkaan haluaisi sen nyt syntyvän, sillä se on vielä niin pieni...
Tiqustiina, mun vauva oli siis tänään (33+4) 1890 kg, eli melkein yhtä pieni kuin sunkin! Mutta silti lääkäri ei sitä mitenkään liian pieneksi moittinut, sanoi vain että on siro, mutta kuitenkin alakäyrillä.
Nyt täytyy vaan ottaa levon kannalta ja toivoa, että tilanne ei etene. Seuraava kontrolli 5.7. Tuntuu, että sinne on aivan liian pitkä aika, kun oon niin paniikissa.... :'(
Murske 33+4 :'(