Kiitos onnitteluista! Onneks sain todistuksen, koska nyt ei enää olis minkäänlaista motivaatiota
Enkä kyllä enää ymmärtäisikään vaikeita teoreettisia tekstejä, kun välillä saa tavata satukirjoja lukiessakin.
ME9 + muut :hug:
Sairaalakassi Apuva!!!Ei mulla taida olla mitään imetysliivejä tai liivinsuojiakaan vielä...pitäisköhän pikkuhiljaa raahata tää ahteri kaupoille
En uskalla jättää pakkaamista synnytyksen käynnistymiseen, koska oon kuitenkin taas niin täpinöissäni etten muista mitn.
Korvapuusti Mun pitäis varmaan jo saada provikkaa weledalta, kun oon mainostanut sitä niin paljon täällä, mutta niillä on synnytykseen valmentautumisöljy. Käytin viimeeksi ja aion käyttää nytkin. "Iho" muuttui huomattavasti kimmoisammaksi ja selvisin repeämiltä, vaikka lapsi oli lähes 4 kg ja hän tuli lopuksi aika vauhdilla!
Minäkään en tykkää luomusta, joten olen siistinyt myös ennen näytillä käyntiä ja synnytystä. Alkaa vaan olemaan vaikeampaa kun joutuu sen tekemään sokkona, mutta onneks ei vielä pahoja haavoja ole tullut
täytyy varmaan kohta pestata tuo mies siihen hommaan
Copper En tiedä onko ripulointi vaarallista, mutta soittaisin kyllä sinuna äippäpolille. Joskushan se voi tarkoittaa synnytyksen käynnistymistäkin ja näillä viikoilla vois kuvitella, että kuivuu muutenkin aika nopeasti :hug: