Huomenta! Taas niin ihana aurinkoinen päivä tulossa.
Ja ihana, kun tietää että saa mennä naapuriin kahville hyvässä seurassa. =)
Anteeksi huono muistini....Tää on jotain kauheeta. Viimme viikolla, kun oltiin esikoisen kans siellä Vaasassa junalla, niin äiti kyseli seuraavana päivänä kuinka reissu meni. Olin puhelinmen toisespääs aivan tyhmänä, että mikä reissu, ennekuin piuhat yhristi.
Iso :hug: sinulle jolta äiti oli kuollut! Monelta meillä on näin orotus aikana kuollut läheinen. :'(
Ja kaikille muillekkin isot :hug: ! Kyllä me kannustusta tarvitaan, kun kaikenlaista vaivaa löytyy. Pienempää ja isompaa.
Itellä on tosi kipeä paikka vasemmalla kylkiluiden alla, niinkuin vauva olis yrittänyt kaivaa kantapäällä kunnon kuoppaa. :/
Mehän oltiin siellä reissussa viikonloppu ja tosi hyvin meni kaikin osin. Mentäessä käyttiin pikapyrähdys Ikeassa 2 tuntia. Ostettiin vauvan vaatteille sieltä lipasto. Saa niitäkin nyt ruveta niitäkin pesemään, kun paikka mihin laittaa. :heart: Oli tosi hiano paikka se Ikea jos vaikka pääsis ennen synnytystä sinne ja ilman muksuja. Sais rauhas kierellä.
Sitten sieltä ajeltiin Helsinkiin ja perjantaina sitten kierreltiin kaupungilla. Lauantaina kunnon kävely maraton 4 tuntia Korkeasaaressa ja sen jälkeen Sea lifessa käyttiin ja Lintsillä. Sunnuntaina sitten käytiin vielä Idea parkissa. Oli sekin ihan kiva paikka, pitääs vaan sinnekin päästä ilman tenavia. Sais rauhas kierrellä. Jalat oli eileenkin aivan poikki vielä, mutta ei supistellu kertaakaan.
Oli varmaan tukivyöstä apua. Kun eileen täällä kotona olin ilman niin kyllä oli selkä kipeä, vaikka paljoa en kävellytkään eilen. '
Rupes vaan miettiin aivan hulluja, kun ei tuo kävely määrä saanut yhtään supisteleen, että kuinka kaus mahtaa mennä synnytys. Kun ei noita harkkari supistuksiakaan tullu. Saa kyllä olla tyytyväinen, mutta kaikkia sitä miettiikin pienessä päässä.
Mullekkin tuli aika äitipolille sinne koko ultraan ja lääkärin vastaanotto on ja vauvan sykekäyrä otetaan. 34+5 viikolla on aika. Pitää vaan tenaville ettiä hoitaja, kun voi mennä kolmekkin tuntia siellä. Onneksi aamulla 8.00 aika niin luulis, ettei kovin paljoa myöhäs. Ainakin saa toivoa. :saint:
Öttis kans viihtyy oikialla puolella kylkiluiden alla, eli korkialla vielä viihtyy. Onneksi. Mutta istuminen kans välillä tosi huonoa, kun ei meinaa saara henkeä, kun punkee ittiänsä huonoon kohtaan. Välillä tuntuu, että mahan nahka repee just nyt, kun tunkee ittiänsä siitä läpi.
Tässä mun masu kuva 32+1. Kyllä on kaikilla ihania vattoja. :heart: Kyllä mun tulee lujaa tätä ikävä, kun vauva syntyy.
Elli Ja Öttis 32+2