Murskeelle TERVETULOA koto-Suomeen! :wave:
(.) mitäs tässä. olisin kyllä itsekin välillä valmis jo synnyttämään; sen verran raskas olo alkaa olla. SF-mitta on varmaan jo 40cm.
Vauvat on jotain 2,3kg paikkeilla (perjantain arvio rv33+4). :heart: :heart: - no, syntyvät ku syntyvät...
MUTTA - vähän kyllä jänskättää, että EI KAI VIELÄ!!??
kyllä nyt vielä viikko tai kaks sais valmistautua niin henkisesti kuin pesänrakentamisella. vielä puuttuu sängystä patja ja sitten on vielä tutit, pullot ja muut värmeet steriloimatta... muuten alkaa olla valmista.
Mun äiti kuoli 2 viikkoa sitten, joten tässä on ollut senkin takia TOSI PALJON MUUTAKIN TEKEMISTÄ kuin vain tää vauvojen odottelu. oon pää viidentenä jalkana juossut asioilla, ollut puhelimessa, kantanut tavaroita ja kuun loppuun menneessä äidin asunto tarvii olla tyhjä. on mulla pikku-siskokin, mutta hänestä ei juuri ole apua; paitsi kyllä hän oman osuutensa tavaroista hakee. ja onneksi mulla on äidin nuorin sisko apuna; en joudu hautajaisia(3.7.) yksin järjestämään.
Kovin on supistellut, mutta kohdunsuu edelleen kiinni. lyhentynyt kai oli... saa siellä jotain tapahtuakin, kun viime raskaudessa ei tapahtunut mitään rv38 mennessä, ja niinpä perätilassa olevat kaksoset leikattiin suunnitellusti.
Jännittää kyllä että mennäänkö samaa kaavaa vai tuleeko luonnollinen synnytyksen käynnistyminen ja alakautta synnytys. huih! - toivoisin tosiaan alatiesynnytystä.
no, mutta mukavaa juhannusta kaikille ja nauttikaahan kesästä!! :flower: :flower:
*34* poks poks