Heissan kaikille pitkästä aikaa!
Ensin työkiireet ja sitten flunssa ovat pitäneet reilun viikon poissa palstoilta, mutta vihdoin ehdin tännekin käväisemään (esikoinen kyllä varmaan kohta roikkuu kädessä...).
Olitte ehtineet kirjoitella niin paljon, etten enää muista mihin piti kommentoida... Onpa meitä elokuisia jo paljon!
Eli kuudes viikko toi mulle tullessaan rintojen kasvun ja kipeytymisen. Näihin aikoihin kävin jo esikoista odottaessa ostamassa ensimmäiset isommat rintaliivit, mutta muutoin on kyllä ihan erilainen alkuraskaus. Ehkäpä se tosiaan tarkoittaisi vauvelin olevan eri sukupuolta?
Esikoisesta mulla ei ollut ollenkaan pahoinvointia, mutta nyt pitkin päivää aaltoilee sellainen huono-olo/kuvotus, mutta onneksi ei ole vielä ylös tullut. Samoin menkkamaisia jomotuksia on alaselässä, mikä kyllä vähän huolestuttaa. Tänään varasinkin ajan varhaisultraa ensi maanantaille. Suosittelivat, että viikkoja olisi vähintään 7. Mulla tulee tasan 7 ultrassa. Toivottavasti sieltä löytyisi jo syke! Ekan neuvolankin varasin, se on vasta 28.12.
Ai niin, kertomisesta. Mä olen kertonut parille työkaverille, jotta on vähän helpompaa sitten pikkujouluissa yms. etteivät ainakaan he kysele ääneen asiasta. Mutta eiköhän aika moni arvannut, kun olin työpaikan illanvietossa jo reilu viikko sitten ilman alkoholia, kun kaikki muut pöydässä joi viiniä...
Itse menen pikkujouluihin autolla, käytän verukkeena esikoisen synttäreitä, jotka on samana viikonloppuna. Voipi olla, ettei mene enää läpi tuon edellisen illanvieton jälkeen.
Anoppi ja appiukko kyselevät koko ajan, joko toinen on tulossa, kun tietävät, että on ollut meillä suunnitelmissa, mutta pakko varmaan kertoa nyt viikonloppuna. Suunnitelmissa oli antaa joululahjan mukana mun vanhemmille ultrakuva, mutta katsotaan saadaanko sieltä vielä ensi viikolla mitään näkyviin. Mutta laajemmin varmaan kerrotaan vasta np-ultran jälkeen.
Tietääkö kukaan muuten veriseulasta tarkemmin? Mitä siinä katsotaan ja miten kauan tuloksissa kestää. Otetaanko se siis samaan aikaan kun np-ultra? Mulle ei sitä esikoista odottaessa tehty.
Mulla alamaha turposi esikoisesta tosi pian. Lääkäri vaan sano, että joillakin verenkierto vilkastuu heti niin paljon, että tulee paljon turvotusta. Kiva olla rv 8 ja näyttää, kun olisi ainakin rv 16! Sama siis näyttää toistuvan taas (huokaus).
Satsuki 6+0