Elokuiset 2010 joulukuussa

Elokuiset 2010 joulukuussa

Nimimerkki Mones tulossa Ikä Synnytyssairaala

27.7.10
Enkelinäiti.....viides.................33v..........EKKS

29.7.10
miinuliinu.............kakkonen.....??............?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v.........OYS

30.7.10
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v..........Nais.KL

1.8.10
Mirde...................esikoinen.......32v................??? Jonetta...............kakkonen........20v.................KPKS

2.8.10
Selmiina..............esikoinen........19v..........OYS
Satsuki...............kakkonen........33v................Kättäri
amelie-...............????????.........??...................??
Edda...................esikoinen........24v..............PKSSK

3.8.10
ansuli87..............esikoinen.......22v........Jorvi
Papunen84.........esikoinen.....25v............KPKS
viktooria..............kakkonen..........29v..............NKL/Kättäri
Martta78....toinen....31v.....KYS
Dreamer78....kolmonen ...31v.....SATKS

4.8.10
Annala...............esikoinen......25v.............SAS
punakaneli.........kolmonen.....30v..............Jorvi
Sintyli.................kolmonen.....32v.............NKL

5.8.10
iippanen............kakkonen...........27v............PHKS

6.8.10
Noopu...............esikoinen......26v.............???
NeitiKat.............kakkonen.......32v............Jorvi

7.8.10
neitim..................viides...............30v...........SATKS
n11na................. esikoinen........24v..........SATKS

8.8.10
bebetobee..........????????.............34v............TYKS
miumukka...........kakkonen..........27v............K-HKS
epplu.....???? .....???.............

9.8.10
wallay..................kakkonen.......25v...........SeKS
Niiti......................kakkonen.......29v............K-SKS
Sipsunen.............????...............????.............????

10.8.10
Hepetius............kolmonen......23v..............PS

13.8.10
Indah.................nelonen............32v............????

14.8.10
Katjuska-78.........nelonen..........31v..........SAS

15.8.10
evi-ta................???.................34v..............TYKS

16.8.10
Sartsa83...........esikoinen..........26v..........TAYS
mmiilia..............kakkonen...........21v.........VKS

18.8.10
jonna82............kakkonen.........27v..............PHKS

21.8.10
salaisuuksienkammio.kolmas.25v.....SEKS

Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku..............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???
sintti....................kakkonen........??.......???.......???

Km:n kokeneet ja enkelivauvan saaneet

Rhiannon (la 4.8.2010)

V V :hug: :'(

päivitin nyt listaa tänne loppuun päin , laitetaan sitten seuraavassa kuussa alkuun tuo lista .
Lisäilen pian uudetkin tuohon listaan niillä tiedoilla mitä on ...:)

Itselläkin oireetonta , tosin on ollut kokoaika oireetonta , että sinänsä en ole huolissani , tai no pissahätä on kokoaika ...
tänään oli eka neuvola , viikot ei pidä paikkaansa , laskettuina menkojen mukaan 8+3 !!!
:LOL:
vaikka viikkoja on todellisuudessa vasta reilut 5 ,mut ens viikolla neuvola-lääkäri joka katsoo että missäs vaiheessa sitä voitaisiin olla , että tietää varailla ultra-aikaa ,mä menisin mielellään kyllä ennakkoon ja uudelleen sitten ajalla ... mut kovasti koittaa saada pois ton "turhan" ultran .

neitim

Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
neitim, voitko laittaa mut oikeeseen kohtaan? la 3.8. ja satks. ;) ja ikäkin näyttää olevan väärin - nyt olis vasta 31... :D
en edes huomannut katsoa kopsasin vaan listaa ja lisäilin lisättävät tiedot :)
korjaillaan .. mahtoikohan tuo olla jonkun toisen rivi .. hmm...
pitää kahlata vielä viestit läpi =)

neitim

Kävin tänään hakemassa possupiikin pitkän harkinnan jälkeen. Otin sen piikin nyt siksi, että uskon, että tauti olisi kuitenkin vaarallisempi sikiölle. Ja taudin sairastaessa voisin itsekin olla vaarassa. Nyt käsivarsi on aika ok, pientä kipua tuntuu pistoskohdassa.

Vatsassa tuntuu todella kummalliselta. Vauveli on nyt ehkä kahden millimetrin kokoinen, mutta tuntuu kuin joku olisi laittanut yhtäkkiä appelsiininsa mun vatsan sisään säilytykseen :LOL: Pahaa oloa oli välillä enemmän, mutta nyt ei oikeastaan ollenkaan. Toivottavasti ei kerro mistään pahasta. Ens viikolla se sitten selviää.

Meinasin tänään vahingossa pariinkin otteeseen paljastaa äidilleni odotuksen. Meinasin sanoa, että käteen sattuu piikistä. Ja kun ei mihinkään muuhun riskiryhmään kuulu, olisi tästä tietenkin voinut päätellä tilani. Täytyy olla varovainen puheissaan ennen joulua.

Melita ja appelsiini

Edit. Mä puutun edelleen listalta. Taidan aina vaan puhua itsekseni täällä palstalla :ashamed:

Melita.....toinen...31v......3.8?.....TYKS

neitim ja mun nimi kirjotetaan a:lla :D :ashamed:

en ole vieläkään varannut neuvola aikaa :ashamed: mutta eikös se 12vkoa ole se raja? että sitä ennen... jotenkin ei jaksa hötkyillä,mikäs kiire tässä :D oireet on pysyneet samana, tissit kosketusarat,väsyttää ja nyt alkanu aamusin vähän yököttään. pelkään sitä millon oksentaminen alkaa :$ ajattelin ostaa sellaisen pahoinvointi rannekkeen ja toivon todella että siitä olisi hyötyä! :| joulu vietetään suvun kesken eikä vielä tahdottais paljastaa asiaa... :xmas:

Neitim kiitos hienosta listasta

Mulle saisi alustavasti laittaa tälläisen rivin:

evi-ta...........34v...........15.08.10.................TYKS
Mutta toi la varmasti muuttuu ultrassa puoleen tai toiseen =)

Soitin eilen väestöliittoon ja varhaisraskauden ultra ois 4.1.10. Viikkoja silloin 7+. Jännittää jo ihan älyttömästi, että onko kaikki masussa hyvin. Varailen ajan sitten neuvolaan jos ultrassa kaikki ok. Pelottaa vaan tää oireiden vähäisyys. Vatsaakaan ei ole nyt nippaillut eikä ole pahoinvointia tms. Viikkoja nyt tosin vasta 4+2 että ehtiihän niitä oireita vielä tulla moneen kertaan.
Onnea kaikille ultrasta hyviä uutisia saaneille =)

jonna ja masukki 4+2

VOI RHIANNON!!!! :( :hug: :hug: :hug: :'( Teidän puolesta! Jaksamisia sinne suuntaan!!!

Ok, nyt tällainen kysymys että laitetaanko tuonne päivitettävään listaan osio loppuun näille ihanille naisille jotka ovat menetyksen kokeneet?! Itse kun koin KM:n niin se että vaan tiputettiin listalta pois niin tuntu ikävältä... MItäs muut on mieltä?!!!

Omaan napaan ei kuulu mitään erikoisempaa, väsyttää ja maha ei kestä painoa (eli lökärit käytössä).

K :wave:

Aivan aluksi :hug: kaikille surullisia uutisia saaneille!! Tiedän tuon tunteen, itselläni kävi keväällä noin ja vieläkin se välillä mietityttää..Voimia!!

Niin..Tänään siis meillekin tuli vihdoin ja viimein se kauan kaivattu plussa testiin..laskettu aika ois sen mukaan 10.8. saattaa vielä muuttua niin sekava tää kierto on nyt ollu, viimeks oli menkat 1.10 eli sen mukaan viikkoja olis jo enemmänkin, mutta tänään tosiaan vasta se plussa, joten sillä mennään ultraan asti. Huomenna ajattelin ultraa varata, neuvolaan oon ollu yhteydessä kun tosiaan edellisistä kuukautisista on jo niin kauan. Sanoivat että varata vaan ultra, varmasti pääsee.

Pieni pelko on taka-alalla.. jos taas menee kesken..oireita kuitenki löytyy mm.hiukset rasvottuu ekstra nopeeta, repäisykipuja alamahalla, mielialat menee semmosta vuoristorataa ettei perässä pysy kukaan jne. huonoa oloa ei vielä ole ollut muuta kuin jos oon pidemmän aikaa syömättä, mutta mielitekoja taas kyllä löytyy :D

Niin mut sais sit kans lisätä listaan seuraavilla tiedoilla:
Hepetius............kolmonen......23v........10.8............PS

tarrasukkia kaikille toivottaen Hepetius ja kirppu 5+?

lisään pian uudet listaan .. ja Rhiannon
:hug:
Neitikatin ehdotus on hyvä ,mutta tiedän myös että kaikki eivät halua listassa jatkaa km:n jälkeen .. V ja V poisti itse tietonsa ... Voin tehdä listaa alas , missä muistamme ystäviämme ja jos joku ei listaan halua surun kohdatessa niin voisitko laittaa viestiä minulle , jokaisen toivetta tässä tapauksessa kunnioitetaan !

neitim

Minustakin tuntuisi hyvältä, että halutessaan muistetaan km: n saaneitakin. Sama kokemus kuin NeitiKatillakin,että yhtäkkiä vain poistettiin listasta vaikka oli siellä jo puolet raskaudesta roikkunut. :/
Kaunis lista muuten neitim :hug:
Mulle voi lisätä iäksi 33v (huih, kuulostaapa vanhalta) :kieh:

Yhteistyössä