Heissan, reissusta kotiuduttu. Me9jab, tsempit sairaalan =)
Kuten Murske sanoi domino-efektistä, luulen kans, että kohta on kasapäin mammoja punkemassa vauvoja maailmaan - yhtä aikaa eri puolila Suomea
Meillä reissu meni ok, keli oli vähän nuiva, mutta muuten jees. Mitä nyt kotiintullessa olin ihan raato kävelystä ja autoilusta, ja suorastaan oksetti tuossa illemmalla - ei varmaan autoistuskelussa veri kiertäny riittävästi tms..
Nimiäiset: kotona pidetään, nyt en tiedä jaksanko itte tehdä täytekakut ja voileipäkakut, voi olla että tilaan. Ihan lähimmät vaan tulee, eli pienesti.
"kummit": ei hajuakaan, varmaan sisko miehineen tietty, mutta muista ei tietoa.
Synnytys: spinaalista jäi sektion osalta tosi kurja maku, kiitos jonkun kandin, mutta muuten se kyllä pelitti, kaipa sitä ilokaasua ja spinaalia tai epiduraalia sitten tulee käytettyä. Mitään aquarakkuloita ei kyllä... toivottavasti menis ne vedet, niin osais siitä sitten arvailla oikeaa aikaa lähteä, ainakin näytille. Mä en oikein noita suppareita osaa laskea ja ennakoida, näin luulen.
Nimistä: vasta kun nähdään tulokas, aletaan miettiä, mille toinen näyttää, eli nimeä ei ole mietitty. Perinteinen ja suomalainen lyhyt nimi joka tapauksessa, ei mitään krumeluureja (hesarista saa tuon tuostakin lukea mitä ihmeellisempiä nimiä....)
Hiusten värjäys: olen sekä värjänny itte että käyny kampaajalla. Nyt olis kaapissa odottamassa väripaketti, kunhan vaan sais aikaseks.
Hmm... mitäs muuta. Synnytyksestä vielä, onko kukaan joutunu yksin synnyttämään? Toisin sanoen, mies tms ei olekaan päässyt mukaan ja on tullut sitten jälkijunassa? Mua hirvittää tämä meidän tilanne, kun hoitaja (anoppi) on 300 km päässä et miten sit mies ehtii mukaan jos tämä synnytys ei satu alkamaan aamulla, et tyttö on sitten päivähoidossa... kun meillä täällä ei ole ketään oikein, kuka vois auttaa. Sisko/sen mies pystyy, jos sinne vie meidän tytön sitten, joten se tekee semmosen 1,5 tunnin lenkin jos mies lähtee sinne viemään, ja sit anoppi ei saa sieltä haettua pois, kun ei ole istuimia (eikä muutenkaan haluis yksin ajaa tyttö kyydissä). No, jospa tämä jotenkin tästä lutviutuu, kurjaa vaan jos sitten kauheissa tuskissa pitää yksinään siellä könöttää.
Nyt menen lukemaan kirjan loppuun ja pistän yhden koneellisen pyykkiä pesuun. Sanokaa laiskaksi, mutta nyt ei jaksa rehkiä siivouksia eikä mitään - miten sitä voikin olla näin romuna pienestä reissusta?
runttis ja sytkylä 36+5