Korvapuusti: Kummeja ei ole todellakaan päätetty. Sylikummi on tiedossa, mutta saattaahan sekin vielä muuttua
. Ristiäiset tullaan pitämään kotona, ku ei kovinkaan isot tule ja haluan säästää niin paljon kuin mahdollista.
Runttipulla: Esikoisen kohdalla isäntä tuli mukaan synnytykseen jälkikäteen.. Vaikka oltiin sovittu, ettei hän sinne tule, ku hän on meistä se ns. herkempi. Veren näkeminen tekee pahaa jne. Onneksi ei kuitenkaan niin pahaa, että pyörtyisi tai jotain.
Toisen synnytykseen sanoi heti ei, koska hänen mielestään ensimmäinen synnytys oli hänelle tarpeeksi
. Joten voitte jo arvata, että kolmanteen en edes pyytänyt ja toisaalta en edes halunnut, koska synnytykset ovat menneet paljon paremmin ilman miestä. Olen ollut hyvin rauhallinen ja saanut kirjoja luettua synnytyksessä
.
Tässä neljännessä raskaudessa isäntä ois mukaan tullut, jos kätilö olisi sanonut, että poika on tulossa, ni silloin ois tullut. Nyt, kun meillä ei ole tietoa, että onko poika vai tyttö, ni heti pakitti
. Mutta hyvä niin, mä en miestä siihen tarvitse. Saan synnytettyä ihan yksinkin. Oonhan mä kaksi aiempaakin synnyttänyt yksin, ni miksi nyt tekisin poikkeuksen.
Isäntä luultavasti tulee sit lasten kanssa käymään, ku ilmoitan, että on syntynyt.
Jonnuli: Täällä ainakin liikuskelee ihan kiitettävästi.
------
Täällä ei mitää sen erikoisempaa. Odottelen perjantain nla, että miten on asiat. Ainahan se pelottaa, että tuleekohan tässä raskaudessa myrkytyksen oireita vai ei.
RD & Pörriäinen 36+5 :heart: