Huomenia!
Täällä sitä on oltu ihan pirtsakkana hereillä jo kuudesta lähtien, uskomatonta! Mä kun oon aina ollu tosi aamu-uninen.
Jotenkin vaan heräsin ja heti alkoi pyöriä vauva-asiat mielessä. Tuli äkkiä kova huoli siitä, onko nyt varmasti kaikki tarpeelliset hankittu (tarpeeksi vaatetta vauvalle jne), kun tuo rahatilanne ei ole mikään maailman mahtavin tällä hetkellä, ettei enää oikein montaa (ainakaan kallista) yllätyshankintaa sais tulla eteen. No, luulisin että on suurinpiirtein kaikkee tarpeellista, mutta näin ensikertalaisena silti pieni epävarmuus kaikista määristä esim montako bodya ja mitä kokoa jne... No kylläpä se sitte selkiytyy, ku pääsee oikeesti vauvan kanssa "harjottelemaan"!
Vattuteetä on täälläki ahkerasti lipitetty, oon melkein kehittäny siihen jo riippuvuuden
Vaikka se aluksi maistui jotenki oudolta, niin nyt oon päässy makuun ja tekis mieli juoda parikiin kuppia kerralla! 2-3 isoa mukillista oon päivässä juonu kuitenki vaan.
Isyyspakkausta en kyllä oo tekemässä, vaikka sinänsä hyvä idea oliskin. Ei vaan nyt anna tuo talous myöten alkaa hankkimaan enää mitään "turhaa" tilpehööriä. Eiköhän tolle isukille oo jo lahjaa tarpeeksi tässä vauvassa! =)
Runttipulla, me kun käytiin Kätilöopistolla tutustumiskäynnillä, niin siellä ne sanoi, ettei tänä kesänä ole mitenkään erityisen ruuhkaista, kuten on ollut parina edellisenä kesänä. En nyt muista, mikä se sun synnäri olikaan, mutta ainakin Helsingissä tilanne on kai ihan normi tällä hetkellä.
Suppis, sullakos se oli hääpäivä? Onnea! :flower:
Sannuli, tosi kiva että Annika pääsee kotona käymään! Ei mee enää kauaa, kun pääsette kunnolla omaa arkea elämään! :hug:
Voi että ku tää vauva jo syntyis! En malttais enää odottaa yhtään, ja tuntuu et mitään edistystä ei tapahdu, tai ainakaan ei oo yhtään supistanu, ei mitään limatulppia irtoillu eikä oikein muutakaan. No tietty toi vauvan kiinnittyminen oli edistystä, mutta ei kai se silti mitenkään ennakoi, et synnytys olis kovin lähellä? Odottavan aika on pitkä...
Mut jaksamisia kaikille, koitetaanhan vielä sinnitellä hetki! =)
Ituhippi ja tirppu 38+2