Kaunista päivää kaikille! B)
Ihanaa munkin mielestä, että moni saanut eräpäivää vauvan saapumiselle. :heart:
Mun ainakin tulee tosi ikävä tätä mahaa jossain vaiheessa. Nyt, kun pahemmat vaivat (siis pukamat) on karonnut, niin orotus on taas ihanaa. :heart: Liitoskipuja erelleen yöllä saa purra tyynyn kulmaa, että pääsee kääntymään niin ettei ääneen valita. Turvotukset on laskemaan päin.
Meillä täällä ihana yli 10-vuotias koira herra hoidossa. :heart:. On kaverien koira, lähtivät käymään päiväseltä vantaalla ja sanottiin, että meille voi tulla hoitoon, ettei koko päivää tarvi yksin olla.
Näköjään lähetin kesken kaiken....jatketaan juttua.
Olin eileen korvapolilla käymässä, totesivat olevan hilsettä mun korvassa (näin normaalilla kielellä.) Viikko antibniootti tippoja tiputellaan ja kahren viikon päästä uus käynti. Silloin kattotaan onko levinnyt tärykalvoon, kun eileen ei nähty. Jos on levinnyt, niin sitten on korvaleikkaus eressä, koska tuo hilse aiheuttaa luunsyöpymistä. Siis jos ei pääse poistumaan. Sanoinkin miehelle, ettei silloin parane mennä synnytään.
Saa tänkin asian hoitoon. Oon aina kärsinyt korvatulehduksista, puhkaistu monta kertaa ja putken ollu 3 kertaa.
Itellä kans alapää on vain siistimisellä matkassa, joskus ollut paljas, mutta kerta riitti mulle. :$ Nyt en oo siistiny, kun ei nää. Mies vois pikkasen kattoa, varmaan tykkäis.
Mulla aivan lyöö pää aivan tyhjää.
Poijat meillä kans aivan mahrottomia tappeleen, onneksi pian alkaa koulu. Ilkeästi sanottu, mutta näkee kavereita enemmän ja saa päiviin kunnolla sisältöä. Ja nyt on kans ilmestynyt "ongelma" tuon nuorimman kans. Jos nukkuu päikkärit ilta venyy yli 22.00 ja jos ei nuku niin ilta on aivan yhtä tinttailua. Eli taitaa nukkua päikkärit ja menee sitten myöhempään nukkuun.
Ja sitten tuolla vanhemmalla on sitä 7-vuoden uhmaa. :kieh: On niinkuin joku teini välillä. Ei usko, länkyttää, tekee tahallaan tinkiä, itkee kun jää pikkuveljelle häviölle vaikka ite olis aiheuttanut riidan. Lähtee marsiin paikalta jos asiat ei mee niinkuin haluaa ja haukkuu. Sitten valittaa, kun huuhdan välillä kuin jalopeura. :ashamed: Sanoinkin, että usko normaalista puheesta niin ei tarvi huutaa ja suuttua. Nyt tuntuu, ettei paljoa tarvi, kun ääni kohoaa. Pistetään hormoonien syyksi.
Mä kans oon lukenut 2 romaanin viikkovauhdilla nyt kirjoja. Kun on ollut niin kuuma, ettei muuta oo jaksanut tehrä. Ja välillä oon öisinkin lukenut, kun ei oo vaan saanut unta. Viimme yö onneksi meni hyvin.
Vanhin oli meillä valohoidossa päivän ja sekin tuntui silloin kauhialta hormooni myrkyssä. Vaikka tiesikin, että vauvan parhaaksi se on.
Elli Ja Öttis 36+4